Mode & Beauty
alle pijlers
Hoe nagellak makkelijk van de huid verwijderen?
vrijdag 3 mei 2024 16:51
Ik ben weer begonnen met nagels lakken maar ben er nog steeds niet goed in en het gaat ook niet altijd even netjes Kortom het zit ook naast mijn nagel en op de nagelriem bij sommige nagels. Hoe kan ik dat nu het beste weg halen? Bij mijn vorige lakje kon ik het er makkelijk af pulken maar bij deze gaat dat niet echt
vrijdag 3 mei 2024 16:57
Dit. Met een wattenstaafje.
vrijdag 3 mei 2024 16:57
Een wattenstaafje in de nagellak remover dopen en dan heel voorzichtig de nagellak van je huid afhalen.
Ik heb zojuist even gegoogled en je hebt ook nagellak remover pennen. Die hebben een dunne punt en wellicht lukt het daarmee makkelijker om zo de nagellak van je huid af te halen, zonder dat je daarmee de nagellak op je nagels er weer af haalt
Ik heb zojuist even gegoogled en je hebt ook nagellak remover pennen. Die hebben een dunne punt en wellicht lukt het daarmee makkelijker om zo de nagellak van je huid af te halen, zonder dat je daarmee de nagellak op je nagels er weer af haalt
vrijdag 3 mei 2024 17:37
Dit.leeg_zakje schreef: ↑03-05-2024 16:57Een wattenstaafje in de nagellak remover dopen en dan heel voorzichtig de nagellak van je huid afhalen.
vrijdag 3 mei 2024 18:17
vrijdag 3 mei 2024 21:30
zaterdag 4 mei 2024 07:32
Een wattenstaafje kan je ook gewoon in dat potje dopen natuurlijk. Ik gebruik ook altijd een wattenstaafje, werkt prima.Graze schreef: ↑03-05-2024 21:30Ik heb qua remover alleen zo'n potje waar je je vinger in moet stoppen. En ik meen mij te herinneren dat er een bepaald trucje was zonder nagellak remover waardoor je het makkelijk van je nagelriemen kan halen. Kan het alleen niet vinden als ik google dus ik dacht ik vraag het hier.
zaterdag 4 mei 2024 09:24
Oh, bedoel je misschien dat je Elmer’s Glue (kinderlijm) of liquid latex voor nagels rondom op je vingers doet vóór het lakken, en dan wrijf je dat eraf na het lakken?Graze schreef: ↑03-05-2024 21:30Ik heb qua remover alleen zo'n potje waar je je vinger in moet stoppen. En ik meen mij te herinneren dat er een bepaald trucje was zonder nagellak remover waardoor je het makkelijk van je nagelriemen kan halen. Kan het alleen niet vinden als ik google dus ik dacht ik vraag het hier.
Dat doen mensen meestal bij ingewikkelde nail art en dingen waarbij je je nagels is water met drijvende nagellak doet voor een soort tye-dye nagel (water marble nails).
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in