Gevoel dat er iets niet klopt...

16-07-2009 01:24 216 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, ook ik heb in verband met herkenbaarheid even een andere nick aangemaakt!

Ik en mijn vriend zijn al vijf jaar samen en we hebben het verder erg goed.

Ik heb alleen het gevoel dat er iets niet klopt. Mijn vriend gedraagt zich nogal vreemd. ik betrap hem er steeds vaker op dat hij een leugentje verteld en hij heeft dit nooit gedaan! Ik heb hem er al naar gevraagd maar hij wuift het weg of hij komt met een 'logische' verklaring.

Nu heb ik iets heel slechts gedaan; ik heb in zijn telefoon gekeken...

Iedere keer dat hij even snel iets gaat halen/ doen belt hij diegene. En diegene staat onder een mannen naam in zijn telefoon! Ik heb nog nooit van hem gehoord! En waarom belt hij hem altijd als hij zonder mij weg is?

Word ik nou paranoïde?
quote:Kusss schreef op 19 juli 2009 @ 18:18:

Ik denk niet dat het heel ernstig is maar ik ga het wel in de gaten houden en als ik het gewoon weer zie dan biecht ik het gewoon op en dan zeg ik gewoon dat ik het niet vertrouw.

Je lijkt me een schatje, maar dit gaat net zoveel indruk op hem maken als een scheet. Hij zal het nauwelijks horen, zijn neus ophalen of een keer grinniken.

Waar is je overtuigingskracht? En met name die naar jezelf toe?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ok, hij heeft dus gezegd dat hij niet vreemdgegaan is. En nu? Nu is dat feit van dat nummer opgelost? Nu blijf je ergens niet nog stiekem piekeren over wat er nu echt gescheeld heeft?

Je hebt idd. zo'n schrik hem kwijt te raken, dat je alles wat hij je nu zegt gelooft (of zo graag wilt geloven) en het ergste van al is nog dat hij dat weet ook. Zo kan hij eigenlijk met jou doen wat hij wilt. Geen leuk gevoel toch?
...
.
mmm.. dat is wel een idee.

Ik heb namelijk ook niet echt het idee meer dat hij vreemdgaat. Met name vanwege wat ik hier op het forum gelezen heb. En de tijd dat hij weg is, is echt te kort om even te jeweetwelwatten...

Maar jullie snappen toch wel dat ik niet een heel drama gaan maken zonder zeker te weten dat er wat ergs aan de hand is? Zometeen doe ik dat wel en blijkt er echt niks te zijn! Dan heb ik het wel goed verpest...
.
Het vreemgaan is gelukkig voor jou uitgesloten.

Nu zou het kunnen zijn dat hij met drugs bezig is, omdat hij dat in het verleden ook deed.

Kan die man die hij belt niet iemand zijn van één of andere instantie. Die hij opbelt als hij het moeilijk heeft wanneer hij weer wil scoren?

Noemen ze zo'n iemand niet een buddy?
quote:TjaTja schreef op 19 juli 2009 @ 22:14:

Het vreemgaan is gelukkig voor jou uitgesloten.

Kan die man die hij belt niet iemand zijn van één of andere instantie. Die hij opbelt als hij het moeilijk heeft wanneer hij weer wil scoren?

Noemen ze zo'n iemand niet een buddy?

Respect!

Dit verdient de wisselbeker voor de meest optimistische, hoopvolle "As-If" posting van de eeuw

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Kusss schreef op 19 juli 2009 @ 22:00:

mmm.. dat is wel een idee.

Ik heb namelijk ook niet echt het idee meer dat hij vreemdgaat. Met name vanwege wat ik hier op het forum gelezen heb. En de tijd dat hij weg is, is echt te kort om even te jeweetwelwatten...

Maar jullie snappen toch wel dat ik niet een heel drama gaan maken zonder zeker te weten dat er wat ergs aan de hand is? Zometeen doe ik dat wel en blijkt er echt niks te zijn! Dan heb ik het wel goed verpest...

Nou, in een uur kun je best veel doen hoor.

Zeg het gewoon. Nu ben je wantrouwend en dat is niet goed voor je relatie. Je zoekt overal wat achter. Dit gaat aan je vreten.
Een heel drama maken enkel en alleen als je wilt vragen of hij vreemd gaat of (weer) aan de drugs is????

Oke jij denkt dat hij niet vreemdgaat, laten we daar dan even van uitgaan.

Stel, het is drugs....dan heeft hij een probleem, want hij is verslaafd. Dan heeft hij juist hulp nodig en jawel..van jou.....Misschien is het nu nog niet te laat!!

Drugsverslaafden zijn egoistisch, opvliegerig en maar op 1 ding uit en dat is scoren!!! Jij zal op een gegeven moment echt niet meer tellen. Ik zou echt als de wiedeweerga al zijn gangen checken.

Hoe ziet hij eruit als hij terugkomt van die vent, hoe vaak gaat hij naar het toilet, kun je zijn financiën checken?, hoe vaak gaat hij uberhaupt naar die vent, check zijn broekzakken etc.

Echt, jouw voorgevoel zegt dat er iets niet klopt, dan is dat ook zo!!
Een vriendin van me maakt het nog bonter.....haar vriend gaat ook vreemd, krijgt valentijnskaarten, hij blijft 2 nachten weg (zegt dan dat hij op het politiebureau gezeten heeft?), etc. Nu beweert hij dat zij hém stalkt...

En mijn vriendin? Die sluit haar ogen en gaat "vrolijk" door...
@Nammma: Waarom gaat ze niet bij hem weg?

Wat is dat toch met die vrouwen tegenwoordig!

Waar is dat zelfrespect!!!!!!????
quote:Very Cherry schreef op 19 juli 2009 @ 22:21:

[...]

Respect!

Dit verdient de wisselbeker voor de meest optimistische, hoopvolle "As-If" posting van de eeuw

[afbeelding]
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
quote:Maris1978 schreef op 20 juli 2009 @ 07:43:

Een heel drama maken enkel en alleen als je wilt vragen of hij vreemd gaat of (weer) aan de drugs is????

Oke jij denkt dat hij niet vreemdgaat, laten we daar dan even van uitgaan.

Stel, het is drugs....dan heeft hij een probleem, want hij is verslaafd. Dan heeft hij juist hulp nodig en jawel..van jou.....Misschien is het nu nog niet te laat!!

Drugsverslaafden zijn egoistisch, opvliegerig en maar op 1 ding uit en dat is scoren!!! Jij zal op een gegeven moment echt niet meer tellen. Ik zou echt als de wiedeweerga al zijn gangen checken.

Hoe ziet hij eruit als hij terugkomt van die vent, hoe vaak gaat hij naar het toilet, kun je zijn financiën checken?, hoe vaak gaat hij uberhaupt naar die vent, check zijn broekzakken etc.

Echt, jouw voorgevoel zegt dat er iets niet klopt, dan is dat ook zo!!

Nou TO zou zich bijna schuldig voelen dat ze haar arme vriend laat wegkwijnen in zijn drugsverslaving. Ze is toch geen reddingsengel of wel?

En voorgevoelens kunnen echt absoluut onterecht zijn. Ze is toch niet helderziend? Haar gevoel zegt haar dat er iets niet klopt. Dat kan, maar wat dat 'nietkloppen' is weet niemand. En dat ze dan meteen maar bij hem weg moet? Lijkt mij ook nog al voorbarig.

Ik zou niet snel vragen of hij vreemdgaat. Vind ik ook een rare vraag als je eigenlijk denkt :"wat zit je toch steeds met je telefoon te klieren". Dan zou ik liever dat vragen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Ik vindt het sowieso een rare vraag: 'ga je vreemd?'. Alsof de gemiddelde vreemdganger het dan meteen zal bekennen.
in de trend van : ja inderdaad, dat klopt! Yepperdeyep, ik ga vreemd. Helemaal juist

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven