Jochem Myjer
maandag 28 april 2025 om 13:39
Zijn er hier meer mensen die mee loten met theater om kaartjes te kunnen kopen
voor Jochem Myjer?
Vorige week had je 2 dagen de tijd om je in te schrijven, en dan na
loting werd bepaald of je überhaupt kaartjes mag kopen.
Ik heb nu al van 3 theaters een 'helaas, je bent niet ingeloot'.
Zo vreselijk k"t dit! We willen er echt zo graag eens heen!
Is er iemand die het wel gelukt is?
voor Jochem Myjer?
Vorige week had je 2 dagen de tijd om je in te schrijven, en dan na
loting werd bepaald of je überhaupt kaartjes mag kopen.
Ik heb nu al van 3 theaters een 'helaas, je bent niet ingeloot'.
Zo vreselijk k"t dit! We willen er echt zo graag eens heen!
Is er iemand die het wel gelukt is?
maandag 28 april 2025 om 16:04
Dat weet ik niet. Ik zag het staan toen ik op Facebook op de link klikte om te loten. Het stond er onderaan nog voordat ik de schouwburg had gekozen.
Dat was voor mij reden maar voor 1 datum in te schrijven.
maandag 28 april 2025 om 17:03
maandag 28 april 2025 om 17:28
Per theater kun je je maar voor 1 datum inschrijven.Nina-tje schreef: ↑28-04-2025 15:41Letterlijke tekst.
Schrijf je toch in voor meerdere data dan loop je het risico dat al je inschrijvingen worden verwijderd.
Ik interpreteer dat dat je maar echt voor 1 datum mag in schrijven. Ongeacht welk theater.
Misschien dat ze het met steekproeven controleren.
Die tekst krijg je pas na het selecteren van een theater.
maandag 28 april 2025 om 19:07
In de vorige ronde ben ik zelfs 2 x ingeloot. Ik heb deze keer niet ingeschreven. Ik heb zijn nieuwste show nu 2 x gezien (zo heeft ons gezin hem allemaal kunnen zien ). Wel twee verschillende theaters waarvan 1 op bijna 2 uur rijden
Mijn strategie was gewoon bij alle theaters inschrijven die op Max 2 uur rijden lagen. En zo werden wij 2 x ingeloot.
Ik heb tot nu toe altijd kaarten gehad voor al zijn shows.
Tip : via theaters zelf kan je vaak nog kaarten kopen die kort van tevoren (op de dag zelf ) terug verkocht worden. Djebber of ticketmatic werken zo. En zo zijn wij wel eens aan kaarten gekomen voor Carré.

Mijn strategie was gewoon bij alle theaters inschrijven die op Max 2 uur rijden lagen. En zo werden wij 2 x ingeloot.
Ik heb tot nu toe altijd kaarten gehad voor al zijn shows.
Tip : via theaters zelf kan je vaak nog kaarten kopen die kort van tevoren (op de dag zelf ) terug verkocht worden. Djebber of ticketmatic werken zo. En zo zijn wij wel eens aan kaarten gekomen voor Carré.
maandag 28 april 2025 om 19:09
NeePimpelmeesje87 schreef: ↑28-04-2025 13:54Zet sowieso ticketswap even aan! Of kan dat niet bij deze constructie?
Sowieso wordt je plek pas op de dag zelf of de dag ervoor bekend genaamd. En kaarten kan je alleen terug verkopen aan theater. Via Djebber of ticketmatic. Gelukkig maar. Want zo voorkom je woekerprijzen.
maandag 28 april 2025 om 19:10
maandag 28 april 2025 om 19:13
Per theater! Niet per e-mail adresNina-tje schreef: ↑28-04-2025 15:29Dan heb je mazzel. In de voorwaarden staat dat je maar mag inschrijven voor 1 speeldatum. Dat als je je in schrijft voor meer data je het risico loopt dat al je inschrijvingen worden verwijderd.
Maar het kan dus zijn dat ze dat niet echt controleren maar het er alleen bij zetten om het te ontmoedigen.
Zelf heb ik mij dus daarom maar voor 1 avond ingeschreven. Anders had ik ook voor meer ingeschreven.
maandag 28 april 2025 om 21:45
SunShine35 schreef: ↑28-04-2025 20:07Ik heb Nieuwegein en Gouda geprobeerd maar mooi niks. Met verschillende mensen met verschillende e-mailadressen.
En hij speelt deze show al sinds 2023….
Ik probeer TicketSwap nu.
Veel mensen in mijn omgeving zijn al geweest.
Ticketswap zal je ze niet vinden. Djebber en ticketmatic. Check bij theater via welke aanbieder ze hun kaarten verkopen. Jochem Myer verbiedt doorverkoop buiten theater om. Dus ook niet via ticketswap
maandag 28 april 2025 om 22:57
Raar dat ze er wel op staan….poldervrouw schreef: ↑28-04-2025 21:45Ticketswap zal je ze niet vinden. Djebber en ticketmatic. Check bij theater via welke aanbieder ze hun kaarten verkopen. Jochem Myer verbiedt doorverkoop buiten theater om. Dus ook niet via ticketswap
maandag 28 april 2025 om 23:08
Klik maar eens op zo'n kaartje.
dinsdag 29 april 2025 om 11:18
Nee hoor, ik weet mijn rang, rij en stoelnummer al. Heb de 1e rang kunnen scoren.poldervrouw schreef: ↑28-04-2025 19:09Nee
Sowieso wordt je plek pas op de dag zelf of de dag ervoor bekend genaamd. En kaarten kan je alleen terug verkopen aan theater. Via Djebber of ticketmatic. Gelukkig maar. Want zo voorkom je woekerprijzen.
dinsdag 29 april 2025 om 11:24
dinsdag 29 april 2025 om 11:48
Bij ons komt hij 2 dagen en je kon opgeven of je een voorkeursdag had of niet. En daar zouden ze een loting in doen.poldervrouw schreef: ↑28-04-2025 19:08Je kan wel meerdere theaters inschrijven maar niet meerdere data van een theater. Dus 1 datum kiezen per theater
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 29 april 2025 om 12:41
dinsdag 29 april 2025 om 12:42
Dat zeg ik toch ? Per theater kan je 1 datum selecterenMaleficent schreef: ↑29-04-2025 11:48Bij ons komt hij 2 dagen en je kon opgeven of je een voorkeursdag had of niet. En daar zouden ze een loting in doen.
dinsdag 29 april 2025 om 13:03
Bij een enkel theater kon je de optie 'geen voorkeur' aangeven.
Bij de meesten stond die optie er niet en moest je een dag aangeven.
dinsdag 29 april 2025 om 13:04
dinsdag 29 april 2025 om 13:05
klopt, dat lees ik ook op de social media van Jochem Myjer.Overrozen15 schreef: ↑29-04-2025 11:24Mij ook niet. En wij willen ook nog gebruik maken van een rolstoelplek dus dan wordt de spoeling wel heel dun. Ik ben ook ook bij alles uitgeloot. Zo jammer. Lees onder zn post dat mensen al geweest zijn maar nog een keer heen gaan omdat ze weer ingeloot zijn.
Heel jammer, want de kans voor mensen die nog niet geweest zijn wordt dan weer kleiner.
En idd de plaatsen voor een rolstoelplek zijn nog schaarser. Ik hoop dat het je nog lukt!
dinsdag 29 april 2025 om 13:30
Nee ik kon op 2 dagen loten omdat ik geen voorkeur had voor 1 dag.
Stressed is just desserts spelled backwards

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in