Wat doen met hemelvaart met pubers?
woensdag 28 mei 2025 om 21:52
Ik ga denk ik even de stad in als die open is en verder aan een legoset.
Ik zou die pubers het zelf laten uitzoeken. Niks mis met een beetje in huis lummelen of ergens op een trapveldje te gaan voetballen.
Is hetgeen wat je zou willen doen wel open met hemelvaart? Denk niet dat je ze blij maakt met een dagje woonboulevard ofzo tenzij hun kamers een make over krijgen.
Ik zou die pubers het zelf laten uitzoeken. Niks mis met een beetje in huis lummelen of ergens op een trapveldje te gaan voetballen.
Is hetgeen wat je zou willen doen wel open met hemelvaart? Denk niet dat je ze blij maakt met een dagje woonboulevard ofzo tenzij hun kamers een make over krijgen.
graze wijzigde dit bericht op 28-05-2025 21:56
67.57% gewijzigd
woensdag 28 mei 2025 om 21:55
woensdag 28 mei 2025 om 22:36
Als je dat graag wilt moet je misschien wat eerder beginnen met plannen dan de avond van tevoren.
Maar goed. Neem ze mee naar zo’n social media museum of die LEGO tentoonstelling in the mall of the Netherlands. Of rijd morgenochtend naar Parijs.
woensdag 28 mei 2025 om 22:43
woensdag 28 mei 2025 om 23:08
Ik sla dat ergens zijn gewoon over en hoop dat ik die van mij morgen de deur uitkrijg voor een Subway-broodje (ok, dat is ook ergens). Vandaag hadden ze er zin in, kan morgen weer anders zijn want teveel gedoe om helemaal op te staan. En dan blijf ik ook lekker binnen.
woensdag 28 mei 2025 om 23:12
Nou, dat doe ik ook niet vaak meer. Ik weet dan ook niet waar ik zelf zin in heb of de energie voor heb, wat voor weer het wordt, wat voor eigen plannen ze hebben met vrienden oid. En dan zit je daar met je goede gedrag en kaartjes voor een of andere toestand die hoe dichterbij het komt steeds minder aantrekkelijk wordt. Gelukkig trap ik niet in de 'sunk cost fallacy' maar zonde geld is het dan wel.Taskmaster schreef: ↑28-05-2025 22:36Als je dat graag wilt moet je misschien wat eerder beginnen met plannen dan de avond van tevoren.
Maar goed. Neem ze mee naar zo’n social media museum of die LEGO tentoonstelling in the mall of the Netherlands. Of rijd morgenochtend naar Parijs.
donderdag 29 mei 2025 om 02:04
Hier werken uitjes vooral als ze er weinig moeite voor hoeven doen. Dus niet ergens heen waar ze zich nog moeten omkleden, instructies moeten aanhoren, veiligheidsmaatregelen van toepassing zijn en ze materialen moeten regelen en dat soort dingen. Dat soort dingen vinden ze alleen leuk met leeftijdgenoten en vooral niet met mjj.
De auto uitrollen is al inspannend
genoeg. Dierentuin, bios, uit lunchen, een leuk stadje of eventueel een museum waar het niet te druk is, kan hier prima. En wat hier ook een succes is, is een moordspel om op te lossen. Maar dat past meer bij de kerstvakantie.
De auto uitrollen is al inspannend
genoeg. Dierentuin, bios, uit lunchen, een leuk stadje of eventueel een museum waar het niet te druk is, kan hier prima. En wat hier ook een succes is, is een moordspel om op te lossen. Maar dat past meer bij de kerstvakantie.
donderdag 29 mei 2025 om 03:34
Naar de arcadehal (bijvoorbeeld The Gamebox, verschillende locaties door NL) en daarna sushi eten of een ander all you can eat restaurant. Als je op een redelijke afstand van Apeldoorn woont kan ik die Gamebox van harte aanbevelen en het restaurant dat er naast zit (SILK) ook. Na het eten kan je eventueel nog naar de film, Vue zit er tegenover.
Fijne dag met elkaar vandaag!
donderdag 29 mei 2025 om 08:47
Ik wist niet eens van het bestaan hiervan, dus dat is een supergoede tip!Titono schreef: ↑29-05-2025 03:34Naar de arcadehal (bijvoorbeeld The Gamebox, verschillende locaties door NL) en daarna sushi eten of een ander all you can eat restaurant. Als je op een redelijke afstand van Apeldoorn woont kan ik die Gamebox van harte aanbevelen en het restaurant dat er naast zit (SILK) ook. Na het eten kan je eventueel nog naar de film, Vue zit er tegenover.
donderdag 29 mei 2025 om 09:00
donderdag 29 mei 2025 om 09:47
donderdag 29 mei 2025 om 09:49

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in