Entertainment alle pijlers

And just like that... (let op: mini-spoiler)

08-06-2025 12:17 18 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
...veranderde (in ieder geval voor mij) die leuke serie van vroeger in een draak van een sequel.

Waren seizoen 1 en 2 al bijna niet door te komen (ik las ergens online "vergane glorie meets mislukte woke" en vind het vrij accuraat omschreven), seizoen 3 begint zo mogelijk nog tenenkrommender (moet ik meer schrijven over Aiden en zijn hand l-ICK)?

Ik kan me zo voorstellen dat Kim Cattrall een zucht slaakt verlichting dat ze niet hoeft mee te doen aan dit wangedrocht.

Ben ik de enige hier die denkt laat maar zitten, of is dit voor jullie een nieuw seizoen genieten?
Seizoen 1 en 2 waren al bijna niet door te komen en je kijkt nog steeds? Why?
Haha ik noem het cringebinge

Vond het aan de ene kant echt tergend verschrikkelijk en die enorm geforceerde woke echt niet om door te komen maar toch bleef ik kijken. Heel vreemd.
Wie zegt dat ik kijk?

Seizoen 1 en 2 heb ik achter elkaar gekeken toen seizoen 2 online stond en ik letterlijk 3 weken op bed lag en niks kon.
Seizoen 3 ben ik niet eens aan begonnen, maar af en toe komt er op social media wel eens wat langs he.
Nee ik vind er ook niks aan . Heb recent satc helemaal opnieuw gekeken en aansluitend and just like that maar vond het zwaar tegenvallen . En Aiden jeetje pfff . Ik ga seizoen 3 niet afkijken .
En idd Kim zal blij zijn .
Grasgevoerd schreef:
08-06-2025 12:21
Wie zegt dat ik kijk?

Seizoen 1 en 2 heb ik achter elkaar gekeken toen seizoen 2 online stond en ik letterlijk 3 weken op bed lag en niks kon.
Seizoen 3 ben ik niet eens aan begonnen, maar af en toe komt er op social media wel eens wat langs he.
1 seizoen afkijken wat bijna niet door te komen is zou ik al niet doen. 1 aflevering, hoogstens 2. Maar ieder zijn ding.
Hoewel ik toen ik jonger was SATC wel leuk vond, kan ik zelfs dat nu niet meer verdragen. Wat een verschrikkelijke vrouw was die Carrie. Maar ik heb verder geen nieuwe series gezien. Je zou niet moeten hoeven doorzetten om een show te kijken.
Grasgevoerd schreef:
08-06-2025 12:21
Wie zegt dat ik kijk?

En toch interessant genoeg voor een topic :biggrin:

Soort van eens hoor. Ik vond 1 en 2 ook kut en ik bleef kijken en dat zal ik met 3 ook wel gaan doen.

Ik was echt een enorme fan vroeger maar heb mijn dvd-box ook maar verkocht op Vinted.
TAFKAPML
Purrmaid schreef:
08-06-2025 12:39
En toch interessant genoeg voor een topic :biggrin:

Ja!! Omdat ik me er heel erg over verbaas.

En nee, ik ga seizoen 3 niet meer kijken. Toen ik plat lag, heb ik überhaupt gebingewathched. En kon dit ook nog wel bij (hoopte denk ik op wat nostalgie). Maar nu kan ik mijn tijd wel beter besteden.
Ik vind er ook niets aan en in 'Just like that' vind ik Lisa Tod W. ontzettend irritant, dus de serie ook niet meer verder uitgekeken. Het is zijn/haar glans kwijt en aan alles komt een eind.
Sex and the city vond ik juist erg leuk.
henk-und-roelie wijzigde dit bericht op 09-06-2025 18:43
4.27% gewijzigd
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Ik vind het wel leuk. Sommige verhaallijnen erg onwaarschijnlijk, en de sexscenes sla ik over. Verder vind ik de beelden van New York leuk. En de huizen, de kleding.
Ik ben toevallig gister begonnen aan seizoen 1. Na 20 minuten kon ik het echt niet meer aanzien en ben ik gestopt, wat een draak van een vervolg.

Ik heb de oude serie helemaal gekeken en de films ook, vond het geweldig, maar de nieuwe variant is niet om door te komen.
Het is echt zo vreselijk en toch blijf ik het kijken…ik vond Aiden zo een leuke man vroeger maar de eerste aflevering van seizoen 3, wat een turn off!

Ik heb begrepen dat Cynthia Nixon (Miranda) een executive producer is van de show en mensen zeggen (heel terecht) dat Miranda in de serie omgetoverd is tot Cynthia Nixon uit het echte leven. Dus Miranda is weg maar Cynthia is present in de serie. In het echte leven kwam Cynthia ook opeens heel laat uit de kast.

Het is zo geforceerd allemaal. Iedereen is gay, trans, bi het is gewoon TE veel.
Het lijkt ook opeens alsof ze allemaal niet meer kunnen acteren, of wij geloven het niet meer.

Ik vind de nieuwe bestie van Carrie niet leuk, Miranda haar hele persona niet meer leuk en ik mis de oude Steve. Steve is opeens een hoopje ellende geworden.

Een pluspunt is wel dat Charlotte haar gezicht meer naturel lijkt in seizoen 3. Ik schrok echt toen ik haar in seizoen 1 zag. Ze is van nature zo een mooie vrouw, zo zonde al die fillers
Afgehaakt na seizoen 1. Het personage Ché werkte mij enorm op de zenuwen. Hadden ze niet ook daadwerkelijk grappige zinnen kunnen schrijven voor iemand die geacht wordt een comédienne te zijn??
Verder lijkt alles te draaien om de juiste voornaamwoorden en vrouwen van ‘zekere leeftijd’ die zich vooral overal moeten excuseren uit angst iemand voor het hoofd te stoten. Afgewisseld met geriatrische seksscenes.
Strawberry_shortcake schreef:
08-06-2025 15:52
Het is echt zo vreselijk en toch blijf ik het kijken…ik vond Aiden zo een leuke man vroeger maar de eerste aflevering van seizoen 3, wat een turn off!

Ik heb begrepen dat Cynthia Nixon (Miranda) een executive producer is van de show en mensen zeggen (heel terecht) dat Miranda in de serie omgetoverd is tot Cynthia Nixon uit het echte leven. Dus Miranda is weg maar Cynthia is present in de serie. In het echte leven kwam Cynthia ook opeens heel laat uit de kast.

Het is zo geforceerd allemaal. Iedereen is gay, trans, bi het is gewoon TE veel.
Het lijkt ook opeens alsof ze allemaal niet meer kunnen acteren, of wij geloven het niet meer.

Ik vind de nieuwe bestie van Carrie niet leuk, Miranda haar hele persona niet meer leuk en ik mis de oude Steve. Steve is opeens een hoopje ellende geworden.

Een pluspunt is wel dat Charlotte haar gezicht meer naturel lijkt in seizoen 3. Ik schrok echt toen ik haar in seizoen 1 zag. Ze is van nature zo een mooie vrouw, zo zonde al die fillers
Ja Charlotte zo zonde haar gezicht .
En wat is dat geslis bij Steve ineens .
LemoosGaatDoor schreef:
08-06-2025 16:14
Afgehaakt na seizoen 1. Het personage Ché werkte mij enorm op de zenuwen. Hadden ze niet ook daadwerkelijk grappige zinnen kunnen schrijven voor iemand die geacht wordt een comédienne te zijn??
Verder lijkt alles te draaien om de juiste voornaamwoorden en vrouwen van ‘zekere leeftijd’ die zich vooral overal moeten excuseren uit angst iemand voor het hoofd te stoten. Afgewisseld met geriatrische seksscenes.
:HA:
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
LemoosGaatDoor schreef:
08-06-2025 16:14

:HA:

En wat betreft die juiste voornaamwoorden. Niks mis met wat inclusiviteit in een serie, maar je kunt het ook overdrijven. En dat gebeurt hier x100.
Blij dat die verhaallijn met Che klaar was want dat was een uitermate onsympathiek personage. Verder kijk ik nog wel maar vraag me ook weleens af waarom. Ik was ooit team Aidan (had een ontzettende afkeer van mr Big) maar deze serie heeft die voorkeur de nek omgedraaid. Seema en die vriendin van Charlotte vind ik niet super veel toevoegen. We hadden niks gemist als ze dit vervolg nooit hadden gemaakt. Als Friends fan hoopte ik weleens op een film of nieuw seizoen maar SATC en Gilmore Girls tonen aan dat dit eigenlijk een slecht idee is. Het wordt nooit meer zoals het was en dat is helemaal prima.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven