Welke Teva voor wandelen .
zondag 8 juni 2025 om 17:14
Momenteel wandel ik dagelijks meestal op vlak terrein soms een grindpad of zandpad .
Nu het warmer wordt vind ik mijn wandelschoenen ondanks goede wandelsokken ( Falke cool ) toch nog best warm .
Nooit gedacht maar ik zit nu toch aan Teva’s te denken ., ook handiger in de koffer voor vakanties .
Maar welke vinden jullie het fijnst de original of hurricane ?
Gisteren bij Bever geweest maar de verkoopster die ik trof kon me niet echt het verschil vertellen .
Uiteraard kan ik nog naar een andere outdoorwinkel maar was benieuwd naar ervaringen en do’s and don’ts.
Nu het warmer wordt vind ik mijn wandelschoenen ondanks goede wandelsokken ( Falke cool ) toch nog best warm .
Nooit gedacht maar ik zit nu toch aan Teva’s te denken ., ook handiger in de koffer voor vakanties .
Maar welke vinden jullie het fijnst de original of hurricane ?
Gisteren bij Bever geweest maar de verkoopster die ik trof kon me niet echt het verschil vertellen .
Uiteraard kan ik nog naar een andere outdoorwinkel maar was benieuwd naar ervaringen en do’s and don’ts.
zondag 8 juni 2025 om 19:22
Ik wandel op Teva Tirra sandalen (in een vrolijke kleur maar ze zijn er ook in ‘rustige’ kleuren zoals zwart). Lopen heerlijk en ik vind deze van de Teva sandalen een van de leukere modellen.
Voor mij zijn Teva’s dus zeker geen ‘don’t’, ik ben blij dat ik met m’n moeilijke voeten een sandaal heb gevonden die mij fijn zit en ik zonder pijn vele km’s kan wandelen.
Voor mij zijn Teva’s dus zeker geen ‘don’t’, ik ben blij dat ik met m’n moeilijke voeten een sandaal heb gevonden die mij fijn zit en ik zonder pijn vele km’s kan wandelen.
zondag 8 juni 2025 om 20:11
Ik heb 'slechte' platvoeten, kan op weinig schoenen lang wandelen, maar in de zomer loop ik wekenlang tijdens mijn vakantie (en ook vaak daar buiten) op Ecco sandalen. Daar kan ik zonder problemen de hele dag op lopen, ook langere afstanden op oneffen terrein, rotsen en in de bergen. Het voetbed is prima, goed af te stellen pasvorm d.m.v. klittenbandjes, heel stevig en goed profiel. Ze zijn er er in veel kleuren en soorten.
zondag 8 juni 2025 om 20:18
Man loopt hier ook hele dagen op Ecco's.Nognietoveralgeweest schreef: ↑08-06-2025 20:11Ik heb 'slechte' platvoeten, kan op weinig schoenen lang wandelen, maar in de zomer loop ik wekenlang tijdens mijn vakantie (en ook vaak daar buiten) op Ecco sandalen. Daar kan ik zonder problemen de hele dag op lopen, ook langere afstanden op oneffen terrein, rotsen en in de bergen. Het voetbed is prima, goed af te stellen pasvorm d.m.v. klittenbandjes, heel stevig en goed profiel. Ze zijn er er in veel kleuren en soorten.
Ik vind ze voor mezelf "te mannelijk" en te gevoelig aan vocht.
Met mijn Teva's kan ik desnoods in een beek of in de zee stappen.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
zondag 8 juni 2025 om 22:11
Dit. Ik zweer erbij. Ik kan op weinig schoenen en sandalen goed lopen wegens gevoelige voeten, maar Teva is een uitzondering. Bandjes die aan de binnenkant zacht zijn zodat ze niet schuren, een lekker voetbed, tegen vocht kunnen ze. Ik vind heerlijk lopen ver boven mooi uit komen.
Creativiteit is de adem van de ziel – dus adem elke dag!
zondag 8 juni 2025 om 22:50
En welk model heb jij ?Sierlijk schreef: ↑08-06-2025 22:11Dit. Ik zweer erbij. Ik kan op weinig schoenen en sandalen goed lopen wegens gevoelige voeten, maar Teva is een uitzondering. Bandjes die aan de binnenkant zacht zijn zodat ze niet schuren, een lekker voetbed, tegen vocht kunnen ze. Ik vind heerlijk lopen ver boven mooi uit komen.
dinsdag 10 juni 2025 om 20:41
Je reactie lees ik nu pas. Ik heb de Teva Tirra.
dinsdag 10 juni 2025 om 20:42
Ik weet niet welk model jij bedoelt, maar ik loop er al zeker een jaar of 8 op, maar ze zijn nog als nieuw en er laat niets los.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in