De Wit of Obelink (1st world problems-alert)

13-06-2025 20:38 19 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben nodig, misschien een nieuwe tent, maar sowieso alle toebehoren (tafel, stoelen, noem maar op). Gaan we beter naar De Wit of naar Obelink? Ze hebben allebei een 4,3 op Google review, dus ja. Benieuwd naar jullie mening en vooral, de bijbehorende onderbouwing.
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
Volgens mij is Obelink veel groter dan de Wit. Een heerlijke winkel om een vakantiegevoel te krijgen, haha.
De wit vind ik overzichtelijker, maar Obelink is inderdaad groter en heeft dus meer keus. De Wit heeft een gezellig restaurantje, Obelink alleen een ongezellig koffiehoekje.
Team Obelink! Heerlijk struinen door de winkel op zoek naar kampeerspullen. En ga vooral de mooie omgeving van Winterswijk in voor een hapje eten of een drankje!
Ik ga graag naar Obelink. Hun webshop service is ook prima
Lekker naar Obelink. Al koop je er niks, het blijft een uitje.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
De wit ken ik niet...Obelink is echt leuk!
Op naar Obelink! En we gaan zelf ook twee dagen een gekregen tent opzetten (hoe dat bevalt, daarvan is dus afhankelijk of we ook nog een tent kopen bij Obelink, haha). Anyway, tips voor een leuke camping rondom Winterswijk, ook weer welkom 😁
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
Obelink! Veel leuker dan De Wit!
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté

Paul Eluard
Johanna67 schreef:
13-06-2025 20:44
De wit vind ik overzichtelijker, maar Obelink is inderdaad groter en heeft dus meer keus. De Wit heeft een gezellig restaurantje, Obelink alleen een ongezellig koffiehoekje.
Huh? Obelink heeft juist een heel groot restaurant. Soort ikea waarbij je met je dienblad langs het drinken gaat, dan koude gerechten en daarna warme. En er is meer dan genoeg plek daar. Wij waren er met Hemelvaart en het was echt bomvol, half uur in de file gestaan om te kunnen parkeren. We waren om een uur of 1 bij het restaurant en konden gewoon zitten.

Wij gaan meestal naar de wit vanwege de afstand. Maar ik vind obelink wel fijner. Veel uitgebreider qua kampeerspullen en ik vind het altijd leuk om bij de caravans te kijken. Die heeft de wit niet. De wit is wel handiger qua opzet van de winkel. Obelink is wat onoverzichtelijker. En ik ben fan van het eigen merk van Obelink als het om kampeerspullen gaat. Goede kwaliteit en goed geprijsd.
Wat zoek je qua camping? Druk met veel voorzieningen of rustig?

De twee bruggen is een hele mooie camping maar wel heel groot
Irregular_Choice schreef:
13-06-2025 23:10
Huh? Obelink heeft juist een heel groot restaurant. Soort ikea waarbij je met je dienblad langs het drinken gaat, dan koude gerechten en daarna warme. En er is meer dan genoeg plek daar. Wij waren er met Hemelvaart en het was echt bomvol, half uur in de file gestaan om te kunnen parkeren. We waren om een uur of 1 bij het restaurant en konden gewoon zitten.

Wij gaan meestal naar de wit vanwege de afstand. Maar ik vind obelink wel fijner. Veel uitgebreider qua kampeerspullen en ik vind het altijd leuk om bij de caravans te kijken. Die heeft de wit niet. De wit is wel handiger qua opzet van de winkel. Obelink is wat onoverzichtelijker. En ik ben fan van het eigen merk van Obelink als het om kampeerspullen gaat. Goede kwaliteit en goed geprijsd.
Verrek, je hebt gelijk. Nooit gezien en ik ben er toch meerdere keren geweest. We hebben er zelfs onze caravan gekocht.
Ik stond onlangs voor dezelfde keuze. Obelink was ik eerder geweest de Wit niet.
Aangezien Obelink voor mij 2x zo lang reizen is als de Wit heb ik voor de Wit gekozen. (En dan alsnog ca 1,5 uur reizen)
Niet geschoten is altijd mis
Johanna67 schreef:
13-06-2025 23:23
Verrek, je hebt gelijk. Nooit gezien en ik ben er toch meerdere keren geweest. We hebben er zelfs onze caravan gekocht.
:rofl: Volgende keer meer oog voor het eten hebben haha!
Vrijbuiter is ook heel leuk :$ (typisch Viva toch, een derde optie voorstellen)
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Lebow schreef:
14-06-2025 11:40
Vrijbuiter is ook heel leuk :$ (typisch Viva toch, een derde optie voorstellen)
Haha, heel passend 😉.
Ik vond wel de Vrijbuiter van vroeger leuker. Na hun doorstart zijn we bij een van de vestigingen geweest (weet even niet meer welke, lekker helpend) en toen vonden we het ineens een stuk kleiner.
Die bij Zaandam is best aardige oppervlakte. Behoorlijk wat tenten ook, vinden wij altijd leuk. Geen restaurant of ik moet daar overheen hebben gekeken :biggrin:

Oh en heel fijn eigen merk, goed en betaalbaar, voor alles van matjes, slaapzakken en tenten.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar Kampeerhal Roden en Kampeerwereld Hendricks zijn ook leuk. In Noord Holland idd de Vrijbuiter in Zaandam, Karsten in Zwaag, zeker voor tenten, en Pauw in Heerhugowaard.

Maar sowieso is Obelink leuk om van alles te bekijken.
Wij gingen als we een nieuw (= ander tweedehands) kampeermiddel wilden uittesten altijd op camping De Brommels staan en dan alles wat we misten bij Obelink halen. Moet je wel van geiten(lucht) houden 😄

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven