Sinds wanneer hang jij hier rond?

27-06-2025 17:01 716 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een zomaar topic voor op de vrijdagmiddag.

Totaal aantal stemmen: 379

1999 (7%)
2000-2005 (33%)
2006-2010 (26%)
2011-2015 (19%)
2016-2020 (11%)
2021-2025 (4%)
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
vivapimpelmees schreef:
27-06-2025 22:40
En Christus te paard. Onvergetelijk.

Is dat een forumding? Ik was me er niet eens van bewust dat ik dat hier vandaan had, maar heb het nota bene gisteren nog getypt in een post. Blijkbaar is er een context die ik niet eens ken, ik vond het gewoon een grappige uitspraak.
huismuis
Sinds 2001. Kwam hier via Google en nooit meer weggegaan. Jarenlang meer meelezer geweest en vervolgens verschillende nicks.

Uit die allereerste periode kan ik me forummers zoals Allehensaandesk en Jetpret nog herinneren. En die man die zei dat hij terminaal kankerpatient was, hele forum leefde mee, zijn vrouw schreef ook mee, en dat hele verhaal bleek gelogen. Volgens mij was dat de eerste keer dat ik zag hoe gevaarlijk het internet kon zijn.
Strikje schreef:
27-06-2025 23:35
Bedoel je Antonio?

Ik weet ook nog dat de biechtstoel er was. Was van korte duur, want daar werd natuurlijk misbruik van gemaakt.

En een topic 'als het maar vies is'. Volgens mij geopend door Zuigstengel. Dat topic werd ook gesloten na een tijdje.
Antonio was niet de plaatjesplakker.

Kom hier sinds 2006.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
28-06-2025 07:13
Antonio was niet de plaatjesplakker.

Kom hier sinds 2006.

Antonio was van de nierstoot volgens mij. Ook niet de gezelligste.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Matteo was toch de plaatjesplakker?
Alleen maar ohja!-momenten door dit topic, leuk!

Was idd Matteo meisje85, brrr niet fijn
Met mijn vorige account vanaf ongeveer 2010 denk ik. Tot ongeveer 2021. Nu sinds begin dit jaar weer terug met deze nieuwe account. Heel ander leven nu dan toen, dus een heel nieuwe account was ook beter om terug te komen.

Jaren terug heette ik hier Hamaika. Veel steun gehad hier toentertijd om uit een toxische relatie te komen, die nu gelukkig al sinds 2017 voorbij is.
Ik heb n account sinds 2017. Lees al wat langer mee. Voor niemand een bekende naam, want schrijf niet actief. Merk dat ik het altijd wat lastig vindt om mijn mening goed op te schrijven, ben wat dat betreft een veel betere prater. Ik vind het altijd heel leuk aan het forum om zoveel verschillende perspectieven te lezen. Zo zit ik in het sociaal werk, en hou ik, als echt zomerend, er veel beter rekening mee dat de zomer niet voor iedereen een feest is door het zomerhaters topic. Dat soort dingen.
Ohja weggewaaide dakramen die in het kanaal horen. Zou toch gewoon normaal Nederlands mogen zijn inmiddels.
Lorem Ipsum
meisje85 schreef:
28-06-2025 07:47
Matteo was toch de plaatjesplakker?
Oh ja, die was het en niet Antonio inderdaad.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Tahini schreef:
28-06-2025 06:09
Sinds 2001. Kwam hier via Google en nooit meer weggegaan. Jarenlang meer meelezer geweest en vervolgens verschillende nicks.

Uit die allereerste periode kan ik me forummers zoals Allehensaandesk en Jetpret nog herinneren. En die man die zei dat hij terminaal kankerpatient was, hele forum leefde mee, zijn vrouw schreef ook mee, en dat hele verhaal bleek gelogen. Volgens mij was dat de eerste keer dat ik zag hoe gevaarlijk het internet kon zijn.
O ja. Die met dat geamputeerde been door de kanker. Hij scheef (later bleek dat het vrouw was) scheef ook mee als zijn eigen vrouw.
Door enorm goed speurwerk van een bepaalde forummer viel deze trol door de mand.
De realiteit haalt de werkelijkheid in
Ik weet het weer. Die trol schreef onder de nicks Jelle en Sanne.
Tahini schreef:
28-06-2025 06:09

Dan ben je wel echt ziek als je dat doet.
Maar mensen gaan voorbij
Sinds 2004, maar door dat ellendige gedoe dat je soms je wachtwoord moet veranderd hier omdat je anders niet kunt inloggen al heel veel nicks gehad, terwijl ik toch echt wel vaak het goede wachtwoord had, dat zelfs de klantenservice me niet kon helpen. Echt, ik was het de laatste keer zo zat dat ik maar wat letters intikte met mijn ogen dicht en voila mijn mooie naam :cheer:
2004, 2e nick en ook iets met 1001x iets met wachtwoorden.

De Zweed heb ik gemist, is er nog een deel 2?
Whiskers schreef:
28-06-2025 16:20
2004, 2e nick en ook iets met 1001x iets met wachtwoorden.

De Zweed heb ik gemist, is er nog een deel 2?
Ja maar die kon ik gisteren niet vinden.
Weet wel dat ze ergens in 2015 of 16 getrouwd zijn.
vivapimpelmees schreef:
28-06-2025 16:31
Ja maar die kon ik gisteren niet vinden.
Weet wel dat ze ergens in 2015 of 16 getrouwd zijn.
Oh wat leuk❤️
Misschien dat iemand anders dat topic nog kan vinden.
yasmijn schreef:
28-06-2025 12:48
Ik weet het weer. Die trol schreef onder de nicks Jelle en Sanne.
Dat was het, wat goed dat je dat nog weet. Vreselijk hoe doortrapt zij(?) dat spelletje heeft gespeeld, echt ziek!

Toch zijn het vaak ook de echt zieke forummers en zij die zijn overleden die zovelen zijn bijgebleven. Pippi, Mylene Valerie, Maisa (van de Amazones) en teveel anderen 🕯️ :rose:
tahini wijzigde dit bericht op 28-06-2025 21:34
0.68% gewijzigd
HPL is alive and kicking, hoor O_O
Explorista schreef:
27-06-2025 21:40
In die tijd hadden forummers accounts aangemaakt met bijvoorbeeld MariskaVanLieshout @ dds.nl of ChantalLimmestein @ KPMG.com als ingevoerd mailadres.
Er werd niet zo netjes omgegaan met de opgeslagen mailadressen van forummers.
En dat had gevolgen voor forummers.
Dat gebeurde nadat dingen al behoorlijk uit de hand waren gelopen.
Calamitycat schreef:
28-06-2025 11:52
Oh ja, die was het en niet Antonio inderdaad.

Was Antonio dan degene die uiteindelijk steeds vieze rijmpjes plakte in zijn trolltopics?
The impossible only takes a little longer
yasmijn schreef:
28-06-2025 17:19
Oops, wat stom! Sorry!!
Lang, verschillende nicks. Ook problemen met wachtwoorden al dan niet zelf vergeten. Ik lees en leer heel veel van bubbels waar ik irl nooit het bestaan van zou weten. Heel fijn verhalen van anderen te te lezen. Ik ben niet zo’n goede reageerder, maar dat ben ik irl ook niet.
Alles gaat voorbij…..
yasmijn schreef:
28-06-2025 17:19

Ah dat verklaart een heleboel.
Strikje schreef:
28-06-2025 21:51
Ah dat verklaart een heleboel.
wat dan?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best