Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 (deel 2) *Zonder Spoilers*

28-08-2025 18:01 1032 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.

*Zonder spoilers*
Lieneke schreef:
28-08-2025 21:09
Anja bij Rob. Ik denk dat dit weer niks gaat worden. Ook Anja is geen meisje meer. En nogal serieus volgens Rob.
Hij zoekt ze jonger toch?
yasmijn schreef:
28-08-2025 21:07
Hij wil alleen seks met Sylwwwiaaa. Roze seks.
Ik denk dat zijn oogkleppen eraf gaan vallen. Die roze scène was een beetje té belachelijk. Zelfs voor hem.
Jankerd.
himalaya schreef:
28-08-2025 18:32
Heb je de mods gevraagd om de vorige alvast te sluiten?
Ja maar ik denk dat ze al uitgelogd waren.
Oh sorry, ik haak hier aan.
Hoe lul ik net zo lang tot een fles wijn uit de supermarkt op een met zorg uitgekozen cadeau lijkt.... ;-)
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Lieneke schreef:
28-08-2025 21:09
Anja bij Rob. Ik denk dat dit weer niks gaat worden. Ook Anja is geen meisje meer. En nogal serieus volgens Rob.
Anja doet 20 jaar te oud.
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
28-08-2025 21:30
Anja doet 20 jaar te oud.
Absoluut.
Dat sjaaltje op dat hoofd. 🫣
Ik loop nog een paar minuten achter, ben pas bij jankende Petra :lol:
Rob valt buiten de boot ⛴️
😆
De regie heeft even ingefluisterd dat er meer vaart in moest.
C'est la vie
Rob denkt niet de kans gehad te hebben in die 24 uur. Maar het is eerder andersom, hij heeft in die 24 uur meteen al al weten te irriteren. Precies de dingen waar Ingrid een hekel aan heeft. Troep maken en dingen ergens neerkwakken enzo.

Vriendin had ook meteen the ick.
Petra heeft de zelfreflectie van een stalen plaat. Ze heeft maar 1 keertje met Pettra kunnen praten... En vandaar dat Pettra het helemaal verkeerd ziet. Ze wilde ook al niet dat haar voeten gemasseerd werden...
Als ik Pettra was wist ik ook niet hoe hard ik weg moest rennen van al die - in gezelschap - gênante acties die Petra probeerde te flikken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
pina schreef:
28-08-2025 21:43
Rob denkt niet de kans gehad te hebben in die 24 uur. Maar het is eerder andersom, hij heeft in die 24 uur meteen al al weten te irriteren. Precies de dingen waar Ingrid een hekel aan heeft. Troep maken en dingen ergens neerkwakken enzo.

Vriendin had ook meteen the ick.
Ik geef haar in dit geval helemaal gelijk. Serieus , dat t-shirt en sjaaltje was al genoeg.
Mighty_Macaw schreef:
28-08-2025 21:51
Ik geef haar in dit geval helemaal gelijk. Serieus , dat t-shirt en sjaaltje was al genoeg.
Echt he 🫣
Nou ben blij dat petra weg is met haar achterbaksheid en hypocrisie.
Lul. Het is geen aanleunwoning.

Levensbestendig is iets heel anders.
Ik denk dat heel Nederland opgelucht ademhaalde toen Petra eindelijk werd weggestuurd. En tuurlijk lag het aan Pettra zelf, die niet openstaat voor een relatie. 'Ik hoop dat ze de tijd neemt om aan zichzelf te werken', gadsammebeware.
Such fun!1
Oei, de levensloopbestendige woning van Anja...
Kijk, Rob is natuurlijk een jonge God, een randy young hunk

NOT.
Maar dat weet hij zelf niet.
MarindaH schreef:
28-08-2025 21:57
Ik denk dat heel Nederland opgelucht ademhaalde toen Petra eindelijk werd weggestuurd. En tuurlijk lag het aan Pettra zelf, die niet openstaat voor een relatie. 'Ik hoop dat ze de tijd neemt om aan zichzelf te werken', gadsammebeware.
Zum kotzen 🤢
Hé, Gloria, hoorden jullie dat? Dat liedje werd pas gezocht op het forum.
(Ook tvp.)
Ik vind Erik erg leuk, maar ik vond het wel heel onbeleefd dat hij het niet eens kon opbrengen antwoord te geven op een normale vraag bij het ontbijt...
Ingeborg is de volgende denk ik. Niet dat ik denk dat Lieske perse de grote liefde wordt, maar dat zijn wel al echt dikke vriendinnen.
Mighty_Macaw schreef:
28-08-2025 21:51
100%. Dat hoef je verder niet uit te zoeken.

Met dat neon-gele shirt alsof hij bij de vuilophaal werkt.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven