Napraattopic 2025.8, met geklets en een brandend zonnetje
woensdag 13 augustus 2025 om 14:42
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.8 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.8 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-08-2025 20:17
0.13% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 17 oktober 2025 om 19:18
Ga je nog iets voor jezelf doen omdat je 'm verdiend hebt?
vrijdag 17 oktober 2025 om 19:35
Oh, dat is ook echt heel fijn, ja.Lady*Voldemort schreef: ↑17-10-2025 19:14Dan heb je nog geluk. Ik had ook eens een buurvrouw met een stalker en die gooide iedere keer hondenpoep door de brievenbus. Helaas was het een gemeenschappelijke brievenbus en was aan mij de eer die iedere dag te legen![]()

Deze parel is al twee jaar bezig. Blijft proberen bij haar binnen te dringen (er hangen camera's), heeft inmiddels meerdere buren bedreigd en een poging tot brandstichting gedaan.
Maar ja, in Nederland kunnen ze nu eenmaal pas iets aan een stalker doen als er iemand met een kaart aan z'n teen in de la van een koelcel ligt, dus wie weet wat we hier nog allemaal voor de boeg hebben.

vrijdag 17 oktober 2025 om 19:37
Breek me de bek niet open, de pliesie doet echt niks hoor. Uiteindelijk heb ik de stalker zelf maar weggejaagd, want ik herkende inmiddels zijn auto en het was nogal een zachtgekookt eitje.Wojak schreef: ↑17-10-2025 19:35Oh, dat is ook echt heel fijn, ja.![]()
Deze parel is al twee jaar bezig. Blijft proberen bij haar binnen te dringen (er hangen camera's), heeft inmiddels meerdere buren bedreigd en een poging tot brandstichting gedaan.
Maar ja, in Nederland kunnen ze nu eenmaal pas iets aan een stalker doen als er iemand met een kaart aan z'n teen in de la van een koelcel ligt, dus wie weet wat we hier nog allemaal voor de boeg hebben.![]()
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
vrijdag 17 oktober 2025 om 19:38
Ik ben ook een paar dagen vrij en ik ga lekker meubeltjes in elkaar zetten.
vrijdag 17 oktober 2025 om 22:35
Nou we hebben een auto voor de deur hoor. Zoon had een afspraak in Winterswijk en hij zou heel verstandig met het OV gaan, maar wonderbaarlijk genoeg miste hij de trein dus toen moest ie helaas wel met de auto
De rest van de avond heeft ie doorgebracht met apetrots rondjes lopen om zijn bolide

De rest van de avond heeft ie doorgebracht met apetrots rondjes lopen om zijn bolide

vrijdag 17 oktober 2025 om 23:16
Daar wordt je hart toch blij van als moeder?Lady*Voldemort schreef: ↑17-10-2025 22:35Nou we hebben een auto voor de deur hoor. Zoon had een afspraak in Winterswijk en hij zou heel verstandig met het OV gaan, maar wonderbaarlijk genoeg miste hij de trein dus toen moest ie helaas wel met de auto![]()
De rest van de avond heeft ie doorgebracht met apetrots rondjes lopen om zijn bolide![]()
Het is wat het is
zaterdag 18 oktober 2025 om 08:26
Het komt allemaal nogal puberaal op mij over. Vooral die ‘geniale’ argumenten.Lady*Voldemort schreef: ↑18-10-2025 00:10Kolere wat zit die Claire te drammen in haar topic. De gemiddelde paus is nog minder vasthoudend.
zaterdag 18 oktober 2025 om 09:40
Lady*Voldemort schreef: ↑17-10-2025 22:35Nou we hebben een auto voor de deur hoor. Zoon had een afspraak in Winterswijk en hij zou heel verstandig met het OV gaan, maar wonderbaarlijk genoeg miste hij de trein dus toen moest ie helaas wel met de auto![]()
De rest van de avond heeft ie doorgebracht met apetrots rondjes lopen om zijn bolide![]()
Haha je eerste auto is ook echt COOL. Ik denk nog met weemoed terug aan mijn eerste bakkie.

•
zaterdag 18 oktober 2025 om 17:20
zaterdag 18 oktober 2025 om 17:36
Dat doe ik ook ja.Lady*Voldemort schreef: ↑18-10-2025 17:20Ik doe dat nog wel eens als een deel van mijn bijdrage na zorgvuldige herlezing van de OP nergens op bleek te slaan.
Maar ik denk dat Rabarbara mikt op zijn die maar geen eigen topic wil openen over de toestanden met haar huwelijk .
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 18 oktober 2025 om 18:04
Dat denk ik ook.Grobbekuiken_ schreef: ↑18-10-2025 17:36Dat doe ik ook ja.
Maar ik denk dat Rabarbara mikt op zijn die maar geen eigen topic wil openen over de toestanden met haar huwelijk .
Het is wat het is
zaterdag 18 oktober 2025 om 18:11
Ja, dat is op zich begrijpelijk.Lady*Voldemort schreef: ↑18-10-2025 17:20Ik doe dat nog wel eens als een deel van mijn bijdrage na zorgvuldige herlezing van de OP nergens op bleek te slaan.
ik bedoel eerder dat je toch even lekker wilt sneren, maar dan lekker doorgestreept
Si abra la puerta hay lobos.
zaterdag 18 oktober 2025 om 18:11
Bijna kerst.Grobbekuiken_ schreef: ↑18-10-2025 17:36Dat doe ik ook ja.
zaterdag 18 oktober 2025 om 18:13
daar kon je weleens gelijk in hebbenGrobbekuiken_ schreef: ↑18-10-2025 17:36Dat doe ik ook ja.
Geshopt in Duitsland. Eens een keer een paar dorpen verder, voor de afwisseling.
zaterdag 18 oktober 2025 om 18:14
Portugal! Daar wil ik ook wel zijn. Ik vind die taal heel mooi.Ladyinrood schreef: ↑18-10-2025 17:29Vakantie is dan ook geweldig. Zelfs als het voor werk is.
In Portugal is het nog geen herfst en zijn de mensen lief.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in