Entertainment alle pijlers

Het perfecte plaatje 2025

13-10-2025 16:23 38 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het komt weer, vanaf donderdag 16 oktober om 20.30 uur.

Deelnemers:

Aran Bade - entertainment deskundige
Bettina Holwerda - musicalster
Caroline Tensen - televisiepresentatrice
Oos Kesbeke - van de augurken
Catherine Keyl - tv persoonlijkheid
Kirsten Westrik - presentatrice
Lykele Muus- acteur en schrijver
Nabil Aoulad Ayad - cabaretier en acteur
Dwight van van den Vijver - presentator
Rhodé Kok - contentmaker

Ik ken ze niet allemaal, maar heb er wel weer zin in :cheer:
babs1966 wijzigde dit bericht op 27-10-2025 09:41
0.73% gewijzigd
Eens met alles hier. Blij dat Catherine weg is, vond haar ook echt niet sympathiek. Ook haar foto's niet zo goed.

En eerste opdracht vond ik ook smerig. Ik vind het als kijker in elk geval echt niet leuk om mensen te zien met druipende mayonaise of ketchup langs hun mond, tongen en ijs overal.

Tweede opdracht heel vet!
Coffeegirl schreef:
24-10-2025 12:48
Eens.

Ik vond de opdracht met het streetfood niks aan. Dat gesmeer met dat eten. En sowieso mensen vragen om mee te doen vind ik altijd wat sneuig. Dan liever gewoon twee kandidaten samen laten werken.
Die andere opdracht was leuk, beetje art. Maar het beoordelen was weer wat vaag. Je mocht niet herkenbaar zijn, maar bij Dwight werd gezegd dat ze hem wel wat herkenbaarder hadden gewild, net als bij Rhodée.Tja.
Bij Dwight was het niet duidelijk dat het een portret was dus was ik het eens met de jury. Bij Rhodée vond ik dat anders.
Ik vond Oos echt goed bij die 2e opdracht.
Dat hij dat boek zo bladerde vond ik een geweldig idee.
Ik vond dat de beste foto.
Bettina met al die confetti en roze pruik vond ik dan veel gemakkelijker.
Tja mijn mening.
En ben ook blij dat Catherine nu eruit is.
Ik vond dat eten ook niks, vond het ook eigenlijk allemaal niet zo'n mooie foto's.
Ik vond de winnende foto van Bettina overbelicht en daardoor ook niet mooi, maar blijkbaar dachten de deskundigen daar anders over.
Ik vond die foto met het eten wel leuk. Maar er sommigen sloegen door, die ketchup was echt smerig.

Wat had Rhodé een foute keuze gemaakt bij het zelfportret, er zat echt een goede foto bij. Ik vond haar streetfood foto ook erg leuk, alleen had ze iedereen oranje gemaakt. Zonde.

Ik vond de foto van Bettina wel terecht de winnende foto.
Ik snap alleen niet dat Aran een voldoende kreeg. Mooie foto, maar niet de opdracht. Vorige week kreeg iemand een onvoldoende voor de hondenfoto omdat er een pootje teveel de grond raakte, maar verder wel een goede foto was.

Maar Catherine naar huis is fijn. Nooit leuk gevonden. Haar laatste foto was niet heel slecht, maar ze werd aan alle kanten geholpen.
Ik snap af en toe niks van de jury.
Maar ja ik ben geen fotograaf.
Pelle schreef:
25-10-2025 10:59
Ik vond die foto met het eten wel leuk. Maar er sommigen sloegen door, die ketchup was echt smerig.

Wat had Rhodé een foute keuze gemaakt bij het zelfportret, er zat echt een goede foto bij. Ik vond haar streetfood foto ook erg leuk, alleen had ze iedereen oranje gemaakt. Zonde.

Ik vond de foto van Bettina wel terecht de winnende foto.
Ik snap alleen niet dat Aran een voldoende kreeg. Mooie foto, maar niet de opdracht. Vorige week kreeg iemand een onvoldoende voor de hondenfoto omdat er een pootje teveel de grond raakte, maar verder wel een goede foto was.

Maar Catherine naar huis is fijn. Nooit leuk gevonden. Haar laatste foto was niet heel slecht, maar ze werd aan alle kanten geholpen.
Grappig, ik vond het de foto's van Rhode heel slecht dit keer. Dat plastic vond ik niet mooi, ook niet bij de andere foto. Vreemde houding van haar schouder. En die streetfood was enorm in scène gezet. Net alsof vier vrouwen zo een ijsje gaan eten. Volgende keer mag Nabil eruit van mij.

En vonden jullie foto van die blonde vrouw met water (ben even naam kwijt) ook zo vreemd? Het leek net alsof die arm haar borst was waardoor dat de hele tijd mijn aandacht trok. Ik had die liever gecropt.
oorbel schreef:
25-10-2025 16:05
Ik snap af en toe niks van de jury.
Maar ja ik ben geen fotograaf.
Nee, ik vond de confettifoto ook mooi maar ik vond de “kadrering” (ahum, ik weet hier verder ook niet zo gek veel vanaf) wél vervelend. Vonden zij dus ook een beetje, maar dat was nu niet echt een punt, meer van “erg mooie foto, zou wat kunnen aanmerken op kadredring maar dat doen we niet”, terwijl het anders ook weleens is “wat zónde van een anders mooie foto, dit had een winnaar kunnen zijn maar is het nu echt niet” etc. Maar goed, het zal wel de balans zijn tussen goede en slechte dingen en het zijn natuurlijk ook maar mensen met een mening :)
Ik heb gisteren de aflevering gezien.
Vond vooral de 2e opdracht heel ontroerend.
Zo'n lieve, dappere mooie kinderen.
Vond het ook terecht dat Rhodé eruit is.
oorbel schreef:
31-10-2025 16:46
Ik heb gisteren de aflevering gezien.
Vond vooral de 2e opdracht heel ontroerend.
Zo'n lieve, dappere mooie kinderen.
Vond het ook terecht dat Rhodé eruit is.
Wat een leuke opdracht was dat met de kinderhelden. En hele mooie foto's.
Wat heeft Rhodé weer een verkeerde keuze gemaakt. In die zin terecht.
Een supermooie opdracht inderdaad. En wat stonden de kinderen er geweldig op. Gelukkig waren de foto’s ook allemaal goed gelukt.

De natuurfoto’s waren wat saai, maar die grijze lucht was ook niet echt inspirerend.
Coffeegirl schreef:
31-10-2025 17:03

De natuurfoto’s waren wat saai, maar die grijze lucht was ook niet echt inspirerend.
Grijs kan heel mooi zijn maar dan moet het wel echt staalgrijs zijn en niet dit wittige waterige grijs.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven