Wie is de Mol? Najaar 2025
zaterdag 1 november 2025 om 10:17
Vanavond op npo1 om 20.30 start het jubileumseizoen van Wie is de Mol?
Kandidaten zijn nog niet bekend, die voeg ik later toe aan deze post.
Wie kijk er mee?
De kandidaten;
* Dennis Weening
* Jurre Geluk
* Merel Westrik
* Anne-Marie Jung
* Kim Pieters
* Loes Haverkort
* Nathan Rutjes
* Sahil Amar Aïssa
* Richard Groenendijk
* Imanuelle Grives
Kandidaten zijn nog niet bekend, die voeg ik later toe aan deze post.
Wie kijk er mee?
De kandidaten;
* Dennis Weening
* Jurre Geluk
* Merel Westrik
* Anne-Marie Jung
* Kim Pieters
* Loes Haverkort
* Nathan Rutjes
* Sahil Amar Aïssa
* Richard Groenendijk
* Imanuelle Grives
djessy wijzigde dit bericht op 08-11-2025 23:01
39.20% gewijzigd
''Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!''
maandag 3 november 2025 om 09:27
maandag 3 november 2025 om 11:17
maandag 3 november 2025 om 16:46
dinsdag 4 november 2025 om 09:22
Ik zit al vol in een Annemarie tunnel. Zij gaf aan dat ze een totaal andere (aardigere) mol zou zijn als ze het een tweede keer zou doen, en dat is ook duidelijk te zien.
Daarnaast begon ze meteen te roepen dat ze een historisch lage pot had terwijl ze uiteindelijk in het midden moest belanden en ze negeerde de opmerkingen over braille terwijl ze lekker de puntjes aan het tellen was.
Daarnaast begon ze meteen te roepen dat ze een historisch lage pot had terwijl ze uiteindelijk in het midden moest belanden en ze negeerde de opmerkingen over braille terwijl ze lekker de puntjes aan het tellen was.
dinsdag 4 november 2025 om 13:39
Vorig jaar was er ook een seizoen met ON'ers, vond ik toen tegenvallen.
''Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!''
dinsdag 4 november 2025 om 13:55
Oja, online toch? Ik heb dat niet eens gekeken moet ik eerlijk zeggen. Niet omdat het ON’ers waren, maar omdat ik een boomer ben en gewoon tv kijk
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
dinsdag 4 november 2025 om 13:59
Ik vond het niet zo vanwege de presentatrice en ik had het gevoel dat het heel erg afgeraffeld werd.
dinsdag 4 november 2025 om 14:17
Deze waar ze mensen voor zoeken is ook alleen online.
Ik baal wel dat ik nu echt niet mee kan doen (tropenjaren qua kinderen, huisverbouwing en man die in reorganisatie zit op het werk), hopelijk kan het over 1-2 jaren nog een keer wanneer het hier thuis wat rustiger is.
dinsdag 4 november 2025 om 18:29
Ben ik de enige die best wel wat bezwaren heeft tegen het invliegen van al die oud-kandidaten voor een shot van 20 minuten? Ik denk dan aan alle kosten, terwijl de publieke omroep wordt gefinancierd door belastinggeld en al onder een vergrootglas ligt vanwege bezuinigingen. Ik had dat ook toen Dennis Weening ineens in Mexico opdook, alleen maar om geld vernietigen.
dinsdag 4 november 2025 om 18:39
Je bent vast niet de enige, maar dit topic is niet voor dit soort discussies bedoeld.Kikkertje schreef: ↑04-11-2025 18:29Ben ik de enige die best wel wat bezwaren heeft tegen het invliegen van al die oud-kandidaten voor een shot van 20 minuten? Ik denk dan aan alle kosten, terwijl de publieke omroep wordt gefinancierd door belastinggeld en al onder een vergrootglas ligt vanwege bezuinigingen. Ik had dat ook toen Dennis Weening ineens in Mexico opdook, alleen maar om geld vernietigen.
woensdag 5 november 2025 om 11:34
AnAppleADay schreef: ↑04-11-2025 09:22Ik zit al vol in een Annemarie tunnel. Zij gaf aan dat ze een totaal andere (aardigere) mol zou zijn als ze het een tweede keer zou doen, en dat is ook duidelijk te zien.
Heb je het al vaker goed gehad bij Wie is de Mol?
woensdag 5 november 2025 om 11:40
woensdag 5 november 2025 om 14:32
Jullie zien vanzelf of ik tussen februari en april verdwijn van het forum
Overigens heb ik het aan het begin meestal fout haha. Maarrrr als statisticus zou ik sowieso de Diederik Jekel methode toepassen als ik mee zou doen dus ik denk dat ik best ver zou komen.
vrijdag 7 november 2025 om 20:25
Et voila @nadineAnAppleADay schreef: ↑01-11-2025 18:51Voila!
https://app.wieisdemol.avrotros.nl/join ... 77Q6-BZ8UC
zaterdag 8 november 2025 om 09:11
Ik vond het een hele vette eerste aflevering!
Ik verwacht dat we de oud-winnaars nog terug gaan zien in de komende weken, ik heb zomaar het idee dat zij een soort rode draad gaan zijn dit seizoen. Dit is overigens nergens op gebaseerd.
Over de Mol heb ik nog geen beeld, ik hoop op Richard, ik vind dat zo’n geweldige man.
Ik verwacht dat we de oud-winnaars nog terug gaan zien in de komende weken, ik heb zomaar het idee dat zij een soort rode draad gaan zijn dit seizoen. Dit is overigens nergens op gebaseerd.
Over de Mol heb ik nog geen beeld, ik hoop op Richard, ik vind dat zo’n geweldige man.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in