Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol? Najaar 2025

01-11-2025 10:17 193 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond op npo1 om 20.30 start het jubileumseizoen van Wie is de Mol?

Kandidaten zijn nog niet bekend, die voeg ik later toe aan deze post.

Wie kijk er mee?

De kandidaten;

* Dennis Weening
* Jurre Geluk
* Merel Westrik
* Anne-Marie Jung
* Kim Pieters
* Loes Haverkort
* Nathan Rutjes
* Sahil Amar Aïssa
* Richard Groenendijk
* Imanuelle Grives
djessy wijzigde dit bericht op 08-11-2025 23:01
39.20% gewijzigd
Ook een Pluviofiel
bartjes schreef:
08-11-2025 23:53
Wel toch?
Ik heb nu 200 punten
Ja, dat is ná de aflevering van vanavond, ik gaf antwoord voor de aflevering.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Lebow schreef:
09-11-2025 00:10
Ja, dat is ná de aflevering van vanavond, ik gaf antwoord voor de aflevering.
Oke, mijn fout. 😄
Lebow schreef:
08-11-2025 23:26

Loes denk ik niet. Zij deed iets (weet natuurlijk niet meer wat) wat onlogisch was voor een mol. Zelfde geldt voor Sahil.
Sahil kon best het juiste zwaarste vat aanwijzen. Hij wist dat die andere vaten al fout waren.
En bij dat zwaarste vat kon hij dan de fanatieke kandidaat spelen.
Dat kan, maar hij had het ook helemaal kunnen laten en dan was er niks binnengehaald. Hij is wel opvallend anders dan vorige keer toen hij meedeed.
Lebow schreef:
08-11-2025 23:26
Ja snap ik dat het jouw regel is, maar wel een gevaarlijke :P

Loes denk ik niet. Zij deed iets (weet natuurlijk niet meer wat) wat onlogisch was voor een mol. Zelfde geldt voor Sahil.
Een mol doet ook goede dingen natuurlijk, anders weet iedereen gelijk dat hij/zij de mol is.
Je meent het.
Lebow schreef:
09-11-2025 10:55
Je meent het.
Wat een lullige reactie.
Terwijl je zelf om een slecht onderbouwde reden denkt dat Loes de mol niet is.
Ze deed iets, maar ik weet niet meer wat en daarom denk ik dat zij de mol niet is.
Zal best wat bot klinken, maar ik vond zo’n open deur posten ook niet nodig.
Ik weet eerlijk gezegd niet meer precies wat Loes deed waardoor ik dat dacht, dat was vast in Moltalk voorbijgekomen, maar dat is er nu niet, en het WIDM-forum is ook halfdood. Had geen zin om dat allemaal terug te zoeken.
Mijn opmerking was dus meer een gevoel vanuit mezelf, niet iets waarvan ik verwacht dat iemand het overneemt. Zal het volgende keer dan niet posten.
Ik had hetzelfde bij Loes. Weet ook niet meer wat het was, maar iets waardoor ik haar niet meer verdenk. Maar misschien zit ik er compleet naast!
Ik geloof dat het het georganiseer was in het klaslokaal, Loes probeerde echt op een rijtje te krijgen wat er moest gebeuren en structuur aan te brengen.
Jammer dat Richard eruit ligt. Ik vind hem leuk en vond het leuk dat hij weer meedeed.
Verder heb ik geen idee wie de mol is, maar dat heb ik nog nooit goed geraden dus ik kijk lekker en lees hier wat mee.
Ik vind het ook jammer dat Richard eruit is. Hij bracht positieve energie.

Dat Kim het zwaarste vat zo snel verkeerd aanwees, was verdacht, maar wanneer zij de Mol zou zijn, denk ik dat het niet zo uitgebreid in beeld zou zijn gebracht.
Door de informatie aan Nathan, dat de Mol het best in het groepje met de vaten kon zitten, wordt de focus heel slim op die groep gelegd. Dus ik denk dat de Mol nu in het andere groepje is gegaan? Van dat groepje zijn nog Annemarie, Sahil en Jurre over.
Jurre had in dat groepje wel een sleutelpositie met de mobilofoon en hij was ook al snel bezig om glazen te verschuiven en verwarring te veroorzaken aan het einde van de opdracht. Voor mij genoeg om vooral hem te blijven verdenken. Of zit ik al in een tunnel?
Raisonneur schreef:
09-11-2025 13:04
Ik vind het ook jammer dat Richard eruit is. Hij bracht positieve energie.

Dat Kim het zwaarste vat zo snel verkeerd aanwees, was verdacht, maar wanneer zij de Mol zou zijn, denk ik dat het niet zo uitgebreid in beeld zou zijn gebracht.
Door de informatie aan Nathan, dat de Mol het best in het groepje met de vaten kon zitten, wordt de focus heel slim op die groep gelegd. Dus ik denk dat de Mol nu in het andere groepje is gegaan? Van dat groepje zijn nog Annemarie, Sahil en Jurre over.
Jurre had in dat groepje wel een sleutelpositie met de mobilofoon en hij was ook al snel bezig om glazen te verschuiven en verwarring te veroorzaken aan het einde van de opdracht. Voor mij genoeg om vooral hem te blijven verdenken. Of zit ik al in een tunnel?
Mijn mol, Dennis, zat ook in het groepje van de port-proevers.
myname1 schreef:
09-11-2025 09:04
Sahil kon best het juiste zwaarste vat aanwijzen. Hij wist dat die andere vaten al fout waren.
En bij dat zwaarste vat kon hij dan de fanatieke kandidaat spelen.

Precies.
Want ga er maar vanuit dat de mol wist dat Nathan voorkennis had. :P
bartjes schreef:
09-11-2025 13:09
Mijn mol, Dennis, zat ook in het groepje van de port-proevers.
Ohja, die vergeet ik nog. Terwijl ik hem juist ook verdenk, maar dat is meer omdat ik het leuk zou vinden
Ik heb ten onrechte Sahil daarbij gezet, terwijl hij natuurlijk met de vaten bezig was
Ik had Jurre al als mol bestempeld, maar na de aflevering nog eens terug gekeken te hebben verdenk ik Kim eigenlijk nog meer. Helaas heb ik mijn verdenkingen al doorgegeven en haar heb ik er niet bij gezet :-(
Nogevendit schreef:
09-11-2025 13:21
Ik had Jurre al als mol bestempeld, maar na de aflevering nog eens terug gekeken te hebben verdenk ik Kim eigenlijk nog meer. Helaas heb ik mijn verdenkingen al doorgegeven en haar heb ik er niet bij gezet :-(

Dat kan je nog aanpassen toch?
Wat vinden jullie ervan dat Nathan eerst bevestigd ziet dat het zwaarste vat bij de rode muur staat en vervolgens zo veel buiten gaat werken. En dus geen eventuele molacties meer kan zien bij dit vat?
Courage schreef:
09-11-2025 13:22
Dat kan je nog aanpassen toch?
O klopt idd. Dank :-)
Courage schreef:
09-11-2025 13:23
Wat vinden jullie ervan dat Nathan eerst bevestigd ziet dat het zwaarste vat bij de rode muur staat en vervolgens zo veel buiten gaat werken. En dus geen eventuele molacties meer kan zien bij dit vat?
Ja, dat was wel bijzonder.
Hij zei het zelf ook, dat hij niet meer had gezien hoe dat was gegaan met dat vat.
Courage schreef:
Ik vind dat wel bij Nathan passen. Die is fanatiek en wat naief. Ik denk dat hij dan al snel alleen met spel bezig is en de rest vergeet. Als hij de mol zou zijn dan zou hij juist extra allert gaan "spelen" op dat zwaarste vat.
Courage schreef:
Ik vind dat wel bij Nathan passen. Die is fanatiek en wat naief. Ik denk dat hij dan al snel alleen met spel bezig is en de rest vergeet. Als hij de mol zou zijn dan zou hij juist extra allert gaan "spelen" op dat zwaarste vat.
Courage schreef:

Een beetje dom ;-D Maar misschien was de mol wel buiten…
Such fun!1
En aangezien alleen het zwaarste vat goed was, heeft Nathan met een fout vat lopen mollen rollen.
Die munt was een 10 yen munt. De 10e editie werd gehouden in Japan en daar was Kim de mol.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven