Mode & Beauty alle pijlers

Bestelling Amazon levertijd

26-06-2026 13:11 26 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb gisteren schoenen besteld voor een van de kinderen. De levertijd was "binnen 6 a 7 maanden". Alsnog besteld want kind wil ze heel graag hebben en ik er gewoon vanuit ging dat het wel mee zou vallen, maar nu begin ik toch te twijfelen.
Heeft iemand eerder zo'n melding gekregen en hoe lang duurde het daadwerkelijk voordat het pakket bezorgd werd?
Huh?
Ik zou dan gewoon uitgaan van 6+ maanden hoor, dat valt niet mee.
Ik vraag me dan gewoon af hoe het überhaupt zo lang kan duren om een product te leveren :P

Komt het dan per fiets uit China?

Er stond wel bij dat ik per mail op de hoogte wordt gehouden van de levertijd, maar ik heb nog nooit eerder iets aangeschaft met zo'n lange levertijd
Wat voor bijzondere schoenen zijn dat met zo'n levertijd? Of worden ze dan pas gewoon gereleased?
Tegen de tijd dat ze er zijn is kind er al uitgegroeid.
Everything is possible for the one who believes.
Lemon_Pledge schreef:
26-06-2026 13:40
Ik vraag me dan gewoon af hoe het überhaupt zo lang kan duren om een product te leveren :P

Komt het dan per fiets uit China?

Er stond wel bij dat ik per mail op de hoogte wordt gehouden van de levertijd, maar ik heb nog nooit eerder iets aangeschaft met zo'n lange levertijd
Hm is het dan geen dropshipping? Alhoewel 6 maanden ook dan wel extreem is natuurlijk.
Is het een bepaald soort schoenen dat dan pas uitkomt?
Ik moest even terugzoeken: 6 maanden en 12 dagen.
Star⁴ schreef:
26-06-2026 13:42
Wat voor bijzondere schoenen zijn dat met zo'n levertijd? Of worden ze dan pas gewoon gereleased?
Het is gewoon een bekend merk, maar de kleinere maten van deze variant zijn bij andere webshops en winkels uitverkocht, en op Vinted kon ik de juiste maat ook niet vinden (en ze vragen daar het dubbele van wat ik op Amazon betaal)
De zijn denk ik een maand of 6 geleden al uitgebracht
happyapple schreef:
26-06-2026 13:49
Hm is het dan geen dropshipping? Alhoewel 6 maanden ook dan wel extreem is natuurlijk.
Is het een bepaald soort schoenen dat dan pas uitkomt?
Het is geen dropshipping, dan zou ik het zelf via AliExpress aanschaffen, en zelfs daar is inderdaad niet zo'n lange levertijd
margreetder schreef:
26-06-2026 14:01
Ik moest even terugzoeken: 6 maanden en 12 dagen.
Oef, dus die termijn kan dus wèl kloppen. Dan moet ik wellicht toch de order annuleren, aangezien ik geen idee heb of de schoenen dan nog passen :-o
Lemon_Pledge schreef:
26-06-2026 14:06
Het is gewoon een bekend merk, maar de kleinere maten van deze variant zijn bij andere webshops en winkels uitverkocht, en op Vinted kon ik de juiste maat ook niet vinden (en ze vragen daar het dubbele van wat ik op Amazon betaal)
De zijn denk ik een maand of 6 geleden al uitgebracht
O dan hoop ik dat ze nog komen.
Het gaat om de Skechers Garage in maat 29.
De grotere maten zijn nog wel beschikbaar op verschillende plekken maar deze kon ik nergens vinden
Ik zou annuleren voordat je je geld kwijt bent.
En dan kind wat anders laten uitzoeken.
Everything is possible for the one who believes.
Lemon_Pledge schreef:
26-06-2026 14:09
Het gaat om de Skechers Garage in maat 29.
De grotere maten zijn nog wel beschikbaar op verschillende plekken maar deze kon ik nergens vinden
Lijkt me geen standaard assortiment. Denk niet dat ze komen.
Ik heb zoiets ook laatst zien staan, was gewoon bij een boek. Levertijd tussen 4 en 24 december o_o niet besteld dus.
Moiren schreef:
26-06-2026 14:17
Ik zou annuleren voordat je je geld kwijt bent.
En dan kind wat anders laten uitzoeken.
Het gaat wel gewoon via Amazon, niet via een doorverkoper, verwacht niet dat ik mijn geld zomaar kwijt ben, maar ik snap ook gewoon niet waarom het überhaupt zo lang kan duren.
Een levertijd van 6–7 maanden betekent meestal dat Amazon nog geen echte voorraadverwachting heeft.
https://www.s-goods.nl/merken/skechers/ ... -29-zwart/

Hier zijn ze te koop
Lemon_Pledge schreef:
26-06-2026 14:44
Het gaat wel gewoon via Amazon, niet via een doorverkoper, verwacht niet dat ik mijn geld zomaar kwijt ben, maar ik snap ook gewoon niet waarom het überhaupt zo lang kan duren.
Omdat ze wachten tot er mss toch nog ergens een partij vrijkomt.
Lemon_Pledge schreef:
26-06-2026 14:44

Dan is er niks aan de hand. Je kunt op elk moment nog annuleren, zelfs over 5 maanden nog. En het kan zijn dat het 6 maanden gaat duren, maar kan ook veel eerder hoor, paar weken is ook nog een optie als er dan toch weer voorraad is.
Irregular_Choice schreef:
26-06-2026 14:52
https://www.s-goods.nl/merken/skechers/ ... -29-zwart/

Hier zijn ze te koop
Ah, thnx, die zijn het inderdaad, beetje jammer van de hoge verzendkosten, maar als die andere schoenen van de week nog niet beschikbaar zijn is dit zeker een optie
Lemon_Pledge schreef:
26-06-2026 17:34
Ah, thnx, die zijn het inderdaad, beetje jammer van de hoge verzendkosten, maar als die andere schoenen van de week nog niet beschikbaar zijn is dit zeker een optie
Volgens mij hebben ze een fysieke winkel in Renesse, mocht je daar in de buurt wonen 😁
Lemon_Pledge schreef:
26-06-2026 17:34
Vind je €4,95 hoge verzendkosten?
Ik heb wel een keer een boek via Amazon besteld met levertijd van 6 weken. Dat kwam wel. Maar 6 maanden is wel erg lang 😛
Mousse28 schreef:
26-06-2026 18:35
Vind je €4,95 hoge verzendkosten?
Vanaf 50 euro gratis verzenden zelfs, zie ik.

TO, ik denk dat er in het najaar een nieuwe lichting komt ofzo.
In mijn ervaring is de levertijd zelden korter. Dus ik denk niet dat je de schoenen van Amazon snel gaat ontvangen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven