Durf te vragen.
donderdag 4 juni 2026 om 21:21
Een nieuw topic, deel 25!
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
majadeb wijzigde dit bericht op 04-06-2026 21:33
29.62% gewijzigd
vrijdag 24 juli 2026 om 20:50
vrijdag 24 juli 2026 om 22:19
Twee pubers hier die steeds zelfstandiger en uithuiziger worden. Ik ben alleenstaand. Ik zie op tegen de dag dat ze vertrekken omdat het dan wel heel stil wordt. Dus als ik jouw vraag lees denk ik; heeeeeerlijk!! Maar ik hoop tegen die tijd dat ik daar anders naar kijk (uitvliegen is natuurlijk heel gezond) en dat ze altijd welkom zijn hier, maar dat we ook allemaal even moeten wennen als ze ineens weer thuis zijn.
Bij wat voor vereniging zat jij als kind en zie je daar nog wel eens mensen van?
Bij wat voor vereniging zat jij als kind en zie je daar nog wel eens mensen van?
vrijdag 24 juli 2026 om 23:03
Jong Nederland en het kinderkoor.
Vooral die laatste was een hele grote groep kinderen. Ik woon nog altijd in het dorp waar ik geboren ben dus zie nog regelmatig mensen met wie ik toen zong.
Bij welke vereniging had je willen zitten vroeger?
Vooral die laatste was een hele grote groep kinderen. Ik woon nog altijd in het dorp waar ik geboren ben dus zie nog regelmatig mensen met wie ik toen zong.
Bij welke vereniging had je willen zitten vroeger?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zaterdag 25 juli 2026 om 00:01
Gewoon een zoentje was op het schoolplein en op kamp toen ik op de lagere school zat. Geen idee hoe oud precies.Eenbeetjevanditendat schreef: ↑24-07-2026 23:31Ik denk “de gewone meiden”. Niet de aller populairsten, maar het gewone groepje daar onder.
Hoe oud was jij toen je voor de eerste keer zoende en weet je nog met wie dat was?
Een serieuze tongzoen was toen ik net 12 was geworden en in Portugal op vakantie was. Mijn vakantievriendin was een paar jaar ouder en ik zag er ook ouder uit dior mijn lengte en een bil. En wij twee werden een soort van opgehaald van het strand door twee Portugese broertjes op een jacht. Onze ouders vonden het prima..... dus wij mee op dat jacht, met die ouders, in eerste instantie. Later gingen we met een klein bootje met zijn vieren naar afgelegen rotsformaties en daar heb ik voor het eerst getongd.
En een harde piemel tegen me aan gevoeld. Kon ik helemaal niks mee. Gatver. Gelukkig luisterde die jongens en gingen we weer terug naar het jacht/hun ouders. Hij heette trouwens Miquel.
Heb jij een herinnering aan je eerste tongzoen?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in