Welke tablet?
zondag 9 augustus 2026 om 10:01
Ik heb een Ipad uit het jaar kruik. Inmiddels zijn er diverse apps die niet werken omdat de updates niet meer werken.
Tijd voor een andere.
Maar welke..?
Ik gebruik de tablet vooral voor het kijken van films (Netflix) en series.
Zelf heb ik een Iphone.
In het verleden heb ik een Samsung gehad, dus ik ben wel bekend met Android.
Een eventuele overstap naar Android is zeker een mogelijkheid.
Budget ligt rond 500/750 euro.
Ik wil dus echt een tablet waar ik fijn tv op kan kijken. Liefst niet te groot, want ik heb hem op schoot als ik op bed kijk of op de bank. Ik wil hem ook gebruiken om webinars en online cursussen mee te volgen.
Ik heb nu 11 inch. En dat bevalt op zich prima. 13 inch oogt al vrij groot voor mij.
Uiteraard heb ik al zelf goed rondgekeken, bij winkels binnen gelopen, maar ik zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer. Ik heb ook niet veel aan de adviezen gehad.
Dus mijn vraag aan jullie;
Welke tablet bevalt jou goed voor het kijken naar series?
Tijd voor een andere.
Maar welke..?
Ik gebruik de tablet vooral voor het kijken van films (Netflix) en series.
Zelf heb ik een Iphone.
In het verleden heb ik een Samsung gehad, dus ik ben wel bekend met Android.
Een eventuele overstap naar Android is zeker een mogelijkheid.
Budget ligt rond 500/750 euro.
Ik wil dus echt een tablet waar ik fijn tv op kan kijken. Liefst niet te groot, want ik heb hem op schoot als ik op bed kijk of op de bank. Ik wil hem ook gebruiken om webinars en online cursussen mee te volgen.
Ik heb nu 11 inch. En dat bevalt op zich prima. 13 inch oogt al vrij groot voor mij.
Uiteraard heb ik al zelf goed rondgekeken, bij winkels binnen gelopen, maar ik zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer. Ik heb ook niet veel aan de adviezen gehad.
Dus mijn vraag aan jullie;
Welke tablet bevalt jou goed voor het kijken naar series?
zondag 9 augustus 2026 om 18:35
Ik heb nu een Iphone. Sinds 2018. Mijn Samsung daarvoor is 2 jaar meegegaan en kreeg toen allemaal roze vlekken op het scherm. Vandaar mijn overstap naar Iphone.
Deze tablet gaat ook al heel lang mee.
zondag 9 augustus 2026 om 18:36
zondag 9 augustus 2026 om 20:46
Ik zou ook voor een iPad gaan. Ik kom bij andere mensen wel eens een Samsung tablet tegen en vind die toch minder prettig qua touchscreen. En als je dit gewend bent en ook een iPhone hebt, dan zou ik het lekker bij iOS houden
prijzig inderdaad, maar ze gaan wel echt lang mee. Mijn iPad is inmiddels 10 jaar oud en mijn moeder gebruikt hem nu nog.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in