Ervaring met Nancy-toys: the Lem, avo of berry?

16-08-2026 20:24 153 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik google dus heel braaf op lemons omdat ik een lemonchello‑cadeaupakket wilde maken.

Maar mijn algoritme dacht:
“Ah, ze zoekt citroenen… maar dan de volwassen versie.”

En nu word ik de hele dag achtervolgd door een Lemon die duidelijk níét bedoeld is voor in een cocktail.

Facebook, Insta, alles.

Ik ben officieel ge‑influencd terwijl ik alleen maar citroendingen zocht. Het triggert me nu zo, dat ik meer over deze toys wil weten.
Wie van jullie weet meer over deze lemon, avocado of Berry.

Als het wat is moet ik het maar voor mezelf kopen. Het is vast een teken; het komt toch niet zomaar op mijn scherm ;)
Als het leven me citroenen geeft… geniet ik ervan. Anderen maken er iets ingewikkelds van.
Ik heb niet gegoogled over citroenen of iets dergelijks, en ook ik zie dat ding steeds langskomen in mijn feeds. Ik had alleen nog niet door dat het een seksspeeltje was 🤣 ik dacht steeds waarom komt die plastic citroen steeds langs. Echt geen idee wat je met zo’n ding zou moeten.
Lijkt me een variatie op het tril-ei?
Ik durf nu niet te googelen omdat ik dan steeds die citroen overal ga zien🤣
Ik heb de citroen, waar ik bij andere zuigapparaten (ook die zo in was) echt teleurgesteld was, is de citroen echt met stip een hoogtepunt, elke cent waard! Man gaat nu de avocado voor mn verjaardag bestellen :)

Beste influenced ding ever :-D
Lalaloepsie schreef:
16-08-2026 21:11
Lijkt me een variatie op het tril-ei?
Nee het is zuigdingetje.

Ojaaaa tweede voordeel: geen vragen van kinderen, ze denken dat het een woon assecoire is.
Er gaat niets boven een echte man :hyper: Bron: mijn vrouw :puh:
Zo, wel een prijzig citroentje.
Saartjepoes schreef:
16-08-2026 22:50
Ik heb de citroen, waar ik bij andere zuigapparaten (ook die zo in was) echt teleurgesteld was, is de citroen echt met stip een hoogtepunt, elke cent waard! Man gaat nu de avocado voor mn verjaardag bestellen :)

Beste influenced ding ever :-D
Ik zie hem ook steeds langskomen! Bijna besteld, vanwege de prijs niet gedaan.

Wat is er zo anders dan de satisfyer?
Nounou schreef:
17-08-2026 06:11
Ik zie hem ook steeds langskomen! Bijna besteld, vanwege de prijs niet gedaan.

Wat is er zo anders dan de satisfyer?
Dat vraag ik mij ook af. In de Satisfyers zit trouwens ook verschil he.

Zie hem nu overigens omdat ik toch gegoogeld heb meteen op facebook.
Jeroen89 schreef:
16-08-2026 23:39
Er gaat niets boven een echte man :hyper: Bron: mijn vrouw :puh:
Maak je geen illusies, de bewegingen van die citroen ga jij echt nooit evenaren.
Ik heb me al een tijd geleden laten limefluencen en ik ben wel echt fan ;-D Ik vlieg nog net niet tegen het plafond van dat ding.
Ik baal een beetje dat ik net gisteren twee nieuwe Satisfyer producten besteld heb.
Die satisfyer is met luchtdruk geloof ik? Ik liep daar niet warm van. Dit is wel echt anders denk ik. Meer een zuig/ eventueel vacuüm

Die prijs van 90 heb ik hem niet voor gekocht, denk voor de helft. Je kunt nu ook korting krijgen volgens mij via de site.
Flashy schreef:
17-08-2026 08:21
Dat vraag ik mij ook af. In de Satisfyers zit trouwens ook verschil he.

Zie hem nu overigens omdat ik toch gegoogeld heb meteen op facebook.
Klopt! Ik heb een originele satisfyer en een driehoek satisfyer die ook nog trilt.

Wat ik een nadeel vind van de satisfyer, grote stappen snel klaar.
Saartjepoes schreef:
17-08-2026 08:47
Die satisfyer is met luchtdruk geloof ik? Ik liep daar niet warm van. Dit is wel echt anders denk ik. Meer een zuig/ eventueel vacuüm

Die prijs van 90 heb ik hem niet voor gekocht, denk voor de helft. Je kunt nu ook korting krijgen volgens mij via de site.
Dan is ie toch 95 nu?
Nounou schreef:
17-08-2026 09:20
Klopt! Ik heb een originele satisfyer en een driehoek satisfyer die ook nog trilt.

Wat ik een nadeel vind van de satisfyer, grote stappen snel klaar.
Ik vind de gewone mwa, maar de pinguïn wel fijn. Die van mij was kapot dus nieuwe besteld…
Ik kom wel eens op Reddit en daar komt die reclame ook om de haverklap voorbij. Verder kan ik er niets zinnigs over zeggen.
We are in a bit of a pickle here . . .
apppie schreef:
17-08-2026 08:26
Maak je geen illusies, de bewegingen van die citroen ga jij echt nooit evenaren.
Precies maar de meeste mannen hebben graag de illusie dat zij het beter doen en sommige vrouwen laten ze in de waan .
Maakt het veel herrie? Wat me bij mijn vibrators er soms van weer houdt om ze te gebruiken om dat ze gewoon echt best hard geluid maken, ook al zegt de beschrijving fluister stil. Ik weet niet wat ze onder fluisterstil verstaan,maar dat zijn de video's die ik heb dus echt niet.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Yildizlar2 schreef:
17-08-2026 11:05
Precies maar de meeste mannen hebben graag de illusie dat zij het beter doen en sommige vrouwen laten ze in de waan .
Haha, in de waan laten omdat de mannen het anders helemaal opgeven? En sommige vrouwen ze nog wel aan willen houden voor ander “kluswerk”?
Ik vrees de dag dat er speeltjes op de markt komen met borsthaar, dirty talk en streelfunctie.
- ik ben zacht, maar ik breek niet -
Ik zie hem ook wel eens voorbij komen op Facebook. Had het eerst ook niet helemaal in de gaten, wat het nou precies deed.

Heb hem zelf ook niet gekocht. Satisfyer is niets voor mij en ik denk een vacuum zuigend ding ook niet, daar is mijn clitoris veel te gevoelig voor.
Doe mij maar een "microfoon".
(De dames die ook zoiets hebben weten wel welk type vib ik bedoel :-) )
VlinderKracht schreef:
17-08-2026 12:58
de dag dat er speeltjes op de markt komen met borsthaar, dirty talk en streelfunctie.

Waar kan ik me aanmelden als proefpersoon? :-D
Ik probeer in een anonieme browser naar de site te gaan op mijn werklaptop. Mag niet :hyper:
Over influencer sexspeeltjes gesproken.. heeft iemand de snail al geprobeerd? Die lijkt me wel wat, maar ben benieuwd naar ervaringen :-)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven