Raad de lokatie deel 2
woensdag 5 augustus 2009 om 21:46
Deel twee van dit fotospel! Het eerste topic hadden we al helemaal vol...
Plaats een foto van een plek, gebouw, wat dan ook, en laat de ander raden waar dit is... mocht het te lang duren, is een hintje natuurlijk wel op z'n plek!
Degene die het geraden heeft, post een nieuw plaatje. And so on and on and on...
Voor degene die niet weet hoe je plaatjes post: je pakt een leuk plaatje, kopieert dit onder een rare naam naar je bureaublad (anders kunnen we namelijk in de url zien wat het plaatje voorstelt), gaat naar www.tinypic.com , uploadt het plaatje en pakt de tweede url van boven. Knippen, plakken, klaar!
Plaats een foto van een plek, gebouw, wat dan ook, en laat de ander raden waar dit is... mocht het te lang duren, is een hintje natuurlijk wel op z'n plek!
Degene die het geraden heeft, post een nieuw plaatje. And so on and on and on...
Voor degene die niet weet hoe je plaatjes post: je pakt een leuk plaatje, kopieert dit onder een rare naam naar je bureaublad (anders kunnen we namelijk in de url zien wat het plaatje voorstelt), gaat naar www.tinypic.com , uploadt het plaatje en pakt de tweede url van boven. Knippen, plakken, klaar!
zaterdag 8 augustus 2009 om 12:23
Kan me voorstellen, Noa, was ik ook toen ik ze zag...zo bizar. Wat heb je aan al die wegen, als je bevolking te arm is om een auto te kopen? Ik erger me daar in het dagelijks leven ook zo aan. Als de buitenkant maar mooi, duur, indrukwekkend enzo is, doet de rest er blijkbaar niet toe. Terwijl dat eigenlijk de essentie is. (dat je kunt eten, dat je veilig bent, dat je gezondheidszorg en onderwijs krijgt, enz.)
Nee ElCid, ik had het niet door...keek er wel van op omdat jij en Teigera competatief zijn. Maar ik dacht dat soms samen een foto "doen" ook best moet kunnen.
Nee ElCid, ik had het niet door...keek er wel van op omdat jij en Teigera competatief zijn. Maar ik dacht dat soms samen een foto "doen" ook best moet kunnen.
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
zaterdag 8 augustus 2009 om 12:40
quote:Lin67 schreef op 08 augustus 2009 @ 12:23:
Nee ElCid, ik had het niet door...keek er wel van op omdat jij en Teigera competatief zijn. Maar ik dacht dat soms samen een foto "doen" ook best moet kunnen.Dat is gelukkig niet het geval.
Zodra een van ons bij de ander in de buurt komt (en we spelen dit spelletje), worden laptops dichtgeklapt, monitoren weggedraaid en boze blikken uitgewisseld
We zijn héél competitief.
Nee ElCid, ik had het niet door...keek er wel van op omdat jij en Teigera competatief zijn. Maar ik dacht dat soms samen een foto "doen" ook best moet kunnen.Dat is gelukkig niet het geval.
Zodra een van ons bij de ander in de buurt komt (en we spelen dit spelletje), worden laptops dichtgeklapt, monitoren weggedraaid en boze blikken uitgewisseld
We zijn héél competitief.
zaterdag 8 augustus 2009 om 12:45
okee.....moet wel lachen om dat beeld. Ik ben pacifistisch, maar er is 1 schietspelletje wat ik erg leuk vind (black hawk dawn). Je kunt daarbij kiezen om sniper te zijn en je kunt met elkaar of tegen elkaar spelen. Als mijn vriend en ik tegen elkaar speelden, probeerde we allebei zo lang mogelijk onzichtbaar voor de andere te zijn, zodat we als eerste de ander konden neerschieten.
Er werd dan heel veel langs de pc van de ander gelopen om te kijken waar ik/hij verstopt zat. Uiteindelijk gingen we gewoon niet meer naar de wc enzo, kortom, vreselijk competitief...
Er werd dan heel veel langs de pc van de ander gelopen om te kijken waar ik/hij verstopt zat. Uiteindelijk gingen we gewoon niet meer naar de wc enzo, kortom, vreselijk competitief...
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
zaterdag 8 augustus 2009 om 14:01
zaterdag 8 augustus 2009 om 14:04
Ik moet eerlijk zeggen dat ik slechts 5 minuutjes gezocht heb (zat eerder de krant te lezen) en hem dus niet zo moeilijk vond. Maar, dat het in Nijmegen bleek te zijn was wel verrassend!
Oh, en dat ElCid en ik elkaar niet helpen bij de foto's klopt, haha. We proberen elkaar de loef af te steken en hebben daar veel lol mee. Gelukkig zijn we in de relatie niet zo competitief .
Nieuwe:
Oh, en dat ElCid en ik elkaar niet helpen bij de foto's klopt, haha. We proberen elkaar de loef af te steken en hebben daar veel lol mee. Gelukkig zijn we in de relatie niet zo competitief .
Nieuwe:
zaterdag 8 augustus 2009 om 15:04
The Japanese Covered Bridge, on the west end of Tran Phu Street, was constructed in the early 1600s by the Japanese community. Its name in Vietnamese, Lai Vien Kieu, means "Pagoda in Japan." Today, it's the symbol of Hoi An. Tran Vo Bac De, the god of the north who controls the weather--obviously important in a maritime community like Hoi An--is honored in a small temple inside the bridge.
In Vietnam dus.
In Vietnam dus.
Everytime you make a typo, the errorists win.