Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
maandag 10 augustus 2009 om 20:31
voordeel van stagaires; je kan ze trainen zo als jij ze het liefste hebt.
oowww ik ben stout.....zo vreselijk stout.zit aan glaasje wijn en heb die leuke mr vanmiddag ook nog gesproken.die is nog aan het werken,heb um pastasalade in het vooruitzicht gesteld.die staat al klaar hier in de koelkast,maar ut toetje loopt nog rond...uumm!!!.
oowww ik ben stout.....zo vreselijk stout.zit aan glaasje wijn en heb die leuke mr vanmiddag ook nog gesproken.die is nog aan het werken,heb um pastasalade in het vooruitzicht gesteld.die staat al klaar hier in de koelkast,maar ut toetje loopt nog rond...uumm!!!.
maandag 10 augustus 2009 om 22:41
nou vanavond zal ut niet meer veel worden.ut toetje gaat zo douchen en dr mandje in.
hij is nog op zn werk.wel heenenweer gesmsed en straks nog ff bellen.heb um zondag bij de koffie (toen was ik ff vlug langs gegaan) hij mag nadenken hoe hij eea zou willen zien en daar tijd vrij voor mag gaan maken.
tis een leuke-saaie man,maar miz geen tijd, is geen leuke dingen.
simpel hoor.
hij is nog op zn werk.wel heenenweer gesmsed en straks nog ff bellen.heb um zondag bij de koffie (toen was ik ff vlug langs gegaan) hij mag nadenken hoe hij eea zou willen zien en daar tijd vrij voor mag gaan maken.
tis een leuke-saaie man,maar miz geen tijd, is geen leuke dingen.
simpel hoor.
maandag 10 augustus 2009 om 23:07
quote:Dushi74 schreef op 10 augustus 2009 @ 20:29:
Gelukkig maar, van saai hard werken gaat niemand dood. Trouwens hoe is het met je voorraad stroopwafels en dellen?Stroopwafels zijn niet houdbaar helaas (die waren 2 dagen later al op maar heb ik gedeeld met m'n collega's). Ik heb nog 4 dellen en die gaan morgen het vet in.
Gelukkig maar, van saai hard werken gaat niemand dood. Trouwens hoe is het met je voorraad stroopwafels en dellen?Stroopwafels zijn niet houdbaar helaas (die waren 2 dagen later al op maar heb ik gedeeld met m'n collega's). Ik heb nog 4 dellen en die gaan morgen het vet in.
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 11 augustus 2009 om 10:20
Mogge meisjes, ik voel me zo saai uitgeslapen. Ben lekker vrij vandaag en zit me al een uur te bedenken hoe ik deze fantastische saaie dag zal doorbrengen.
Oh... en een 'aaargh'... ik was vergeten vannacht de ramen beneden te sluiten....
Het goede nieuws: alles staat nog in de woning. Pffffieeeeew!
Oh... en een 'aaargh'... ik was vergeten vannacht de ramen beneden te sluiten....
Het goede nieuws: alles staat nog in de woning. Pffffieeeeew!
Known to cause insanity in laboratory mice
dinsdag 11 augustus 2009 om 10:31
Ik ben echt serieus aan de latten, veel te veel diensten gedraaid en enkel heel vroeg of heel laat, en dan zegt mijn ritme: het Lys Fcuk you, zoek 't maar uit, hier kan ik niets mee.
Laatste week, dan wordt het betah!
Wil je geloven dat ik vd week al om 9 (negen- nine- neun) uur al naar bed ging. Dat gebeurt me 1 x in de 40 jaar....
Hoest met mijn meissie?
Laatste week, dan wordt het betah!
Wil je geloven dat ik vd week al om 9 (negen- nine- neun) uur al naar bed ging. Dat gebeurt me 1 x in de 40 jaar....
Hoest met mijn meissie?
Known to cause insanity in laboratory mice
dinsdag 11 augustus 2009 om 10:36
Ghehe..hoe kom je toch altijd aan die leuke katten plaatjes Lyzzzard?
En wat erg van je raam..pas op hoor! Weet niet of jullie mijn inbrekerstopic wel eens hebben gelezen..ben af en toe nog steeds bang. Is niet leuk!
Ik heb vandaag ook een saaie dag denk ik. Als ik naar buiten kijk zie ik geen zon en dat was wel de bedoeling. Hm.
Werk ze, voor degene die dat aan het doen zijn!
En wat erg van je raam..pas op hoor! Weet niet of jullie mijn inbrekerstopic wel eens hebben gelezen..ben af en toe nog steeds bang. Is niet leuk!
Ik heb vandaag ook een saaie dag denk ik. Als ik naar buiten kijk zie ik geen zon en dat was wel de bedoeling. Hm.
Werk ze, voor degene die dat aan het doen zijn!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
dinsdag 11 augustus 2009 om 10:37
dinsdag 11 augustus 2009 om 18:23
kiekeboe saaie mutzzzen, zo dat was een pittig dagje,vanmorgen ging het 4x verkeerd met 1 endezelfde client,
die is zichzelf helemaal kwijt.
later fijn met andere client op pad geweest,die genoot zichtbaar van de persoonlijke aandacht.smiddags ging het met die andere mr gelukkig ook een stuk beter.
kom ik hier thuis,verstapt 1 van mn oude honden zich weer eens, dus gillen van de pijn.nu liet ze zich zelfs om
vallen...oww dat is toch zo vreselijk zielig. je staat zo machteloos.zo afentoe heeft ze dat vaker last van die poot,steeds dezelfde.de tussenpozen worden steeds korter.waarschijnlijk slijtage artrose.
net Da gebeld en nu dus standaard 3x pdg pijnstillers geven,en kijken hoe ze daar op gaat reageren.die heb ik gelukkig altijd in huis.hopelijk slaat dat goed aan,anders ben ik bang daar haar tijd hier af gaat lopen.een hondenleven moet nl wel leuk en pijnloos zijn.
die is zichzelf helemaal kwijt.
later fijn met andere client op pad geweest,die genoot zichtbaar van de persoonlijke aandacht.smiddags ging het met die andere mr gelukkig ook een stuk beter.
kom ik hier thuis,verstapt 1 van mn oude honden zich weer eens, dus gillen van de pijn.nu liet ze zich zelfs om
vallen...oww dat is toch zo vreselijk zielig. je staat zo machteloos.zo afentoe heeft ze dat vaker last van die poot,steeds dezelfde.de tussenpozen worden steeds korter.waarschijnlijk slijtage artrose.
net Da gebeld en nu dus standaard 3x pdg pijnstillers geven,en kijken hoe ze daar op gaat reageren.die heb ik gelukkig altijd in huis.hopelijk slaat dat goed aan,anders ben ik bang daar haar tijd hier af gaat lopen.een hondenleven moet nl wel leuk en pijnloos zijn.
dinsdag 11 augustus 2009 om 18:30
quote:La Vie en Rose schreef op 11 augustus 2009 @ 10:36:
Weet niet of jullie mijn inbrekerstopic wel eens hebben gelezen..ben af en toe nog steeds bang. Is niet leuk!
baaah wat vervelend dat je nog steeds bang bent.ik heb toen idd je topic gelezen.
is je huis nu beter beveiligd tegen inbraak?
je kan ook een vocaal alarm er op zetten,daar houden inbrekers niet van.
mischien geeft dat meer rust bij jou? wat zou je nodig hebben om je beter op je gemak te voelen? kan je dat benoemen?
Weet niet of jullie mijn inbrekerstopic wel eens hebben gelezen..ben af en toe nog steeds bang. Is niet leuk!
baaah wat vervelend dat je nog steeds bang bent.ik heb toen idd je topic gelezen.
is je huis nu beter beveiligd tegen inbraak?
je kan ook een vocaal alarm er op zetten,daar houden inbrekers niet van.
mischien geeft dat meer rust bij jou? wat zou je nodig hebben om je beter op je gemak te voelen? kan je dat benoemen?
dinsdag 11 augustus 2009 om 20:05
La Vie wat vervelend dat je nog steeds bang bent. Kan me zo voorstellen dat zo iets erin hakt! Je huis is toch je veilige haven en als daar dan iemand is geweest die er niets te zoeken heeft, zooi heeft gemaakt dan geeft dat een zeer onveilig gevoel.
Dezzz wat een vervelende werk(dag) heb je gehad zeg. Enerzijds goed met die ene patient. Anderzijds jammer van die patient die de weg kwijt is. En dan ook nog je hond die pijn heeft!!! Hoop dat de pijnstillers hun werk doen.
Dezzz wat een vervelende werk(dag) heb je gehad zeg. Enerzijds goed met die ene patient. Anderzijds jammer van die patient die de weg kwijt is. En dan ook nog je hond die pijn heeft!!! Hoop dat de pijnstillers hun werk doen.
dinsdag 11 augustus 2009 om 20:09
Ja, dat was best wel heftig toen. Mijn huis is nu wel echt goed beveiligd hoor ( veel extra sloten, nieuwe sloten op hek, soort afdakje boven hek, lampen in de tuin) dus wat dat betreft voel ik me wel veilig. Het zijn nog meer de 'naweeën', ben niet dagelijks bang meer..maar zo af en toe komt het weer even opzetten.
Ze zijn gelukkig niet binnen geweest hoor Does, ik heb ze op heterdaad betrapt en toen zijn ze weg gerend. Daar ben ik echt blij mee, anders was het erger geweest.
Ze zijn gelukkig niet binnen geweest hoor Does, ik heb ze op heterdaad betrapt en toen zijn ze weg gerend. Daar ben ik echt blij mee, anders was het erger geweest.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
dinsdag 11 augustus 2009 om 20:15
Dezzz, wat zielig voor je hond. Ik hoop ook dat die pijnstillers aanslaan.
LaVie; ik heb toendertijd inderdaad je topic gelezen. Balen dat je daar nog steeds last van heb zeg. Wat een impact heeft zoiets toch zeg.
Lys; lekker toch om 2100 in je bed liggen (liefst nog met een flutboekje/tijdschrift/sudoku). Doe ik regelmatig ook wel eens.
Saaie dag gehad op het werk. Heb nou absoluut geen tijd meer om te forummen daar. Belachelijk gewoon.
LaVie; ik heb toendertijd inderdaad je topic gelezen. Balen dat je daar nog steeds last van heb zeg. Wat een impact heeft zoiets toch zeg.
Lys; lekker toch om 2100 in je bed liggen (liefst nog met een flutboekje/tijdschrift/sudoku). Doe ik regelmatig ook wel eens.
Saaie dag gehad op het werk. Heb nou absoluut geen tijd meer om te forummen daar. Belachelijk gewoon.
Snjókorn falla, á allt og alla