Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40
maandag 14 september 2009 om 23:25
quote:Kym schreef op 14 september 2009 @ 23:21:
[...]
Godverdegodver Sneeze! (sorry) Wat een vreselijk erg nieuws! Ken je haar goed? Jeetje..wat een hel. Sterkte hoor..vooral voor je vriend.. Ik heb de laatste jaren niet zoveel contact meer met haar. Zie haar wel eens op feestjes, dan heb zoveel bewondering voor haar, zo sterk en altijd maar het positieve zien. Zoveel mogelijk genieten en altijd blijven hopen op een goede afloop. Hij is geen prater, laat niet snel zijn emoties zien en ik vind het soms erg moeilijk om hem te steunen. Soms zo lastig om in te schatten of ie er nu wel of niet over wil praten. Gelukkig geeft ie het soms ook zelf wel aan. Pfff ze is maar een paar jaartjes ouder dan ik....
[...]
Godverdegodver Sneeze! (sorry) Wat een vreselijk erg nieuws! Ken je haar goed? Jeetje..wat een hel. Sterkte hoor..vooral voor je vriend.. Ik heb de laatste jaren niet zoveel contact meer met haar. Zie haar wel eens op feestjes, dan heb zoveel bewondering voor haar, zo sterk en altijd maar het positieve zien. Zoveel mogelijk genieten en altijd blijven hopen op een goede afloop. Hij is geen prater, laat niet snel zijn emoties zien en ik vind het soms erg moeilijk om hem te steunen. Soms zo lastig om in te schatten of ie er nu wel of niet over wil praten. Gelukkig geeft ie het soms ook zelf wel aan. Pfff ze is maar een paar jaartjes ouder dan ik....
maandag 14 september 2009 om 23:28
Komt wel heel erg dichtbij dan ineens hè Sneez...
iemand die zo jong is nog, die je kent...
Rillingen lopen altijd over mijn lijf als ik zulk soort berichten hoor.
Kym, hoe gaat het met de vriendin van je mams?
*beseft zich ineens dat ik daar al echt heel lang niet naar gevraagd heb*
iemand die zo jong is nog, die je kent...
Rillingen lopen altijd over mijn lijf als ik zulk soort berichten hoor.
Kym, hoe gaat het met de vriendin van je mams?
*beseft zich ineens dat ik daar al echt heel lang niet naar gevraagd heb*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 14 september 2009 om 23:28
maandag 14 september 2009 om 23:29
maandag 14 september 2009 om 23:31
quote:Kym schreef op 14 september 2009 @ 23:28:
[...]
Hallo, ik zei: look-a-like van Jeroen van der Boom..do I need to say more
Haha!
Sorry Summeke!Vindt eigenlijk JvdB ook wel een lekkertje.....
*gaat zich even in een hoekje zitten schamen*
*komt weer uit het hoekje*
Zal ik eens wat heel betreurenswaardigs vertellen.
Jullie raden nooit wat ik komende zaterdag ga doen....
Ik ga met vriendinnen naar Jan Smit
*duikt nu de hoek in om er de komende uren niet meer uit te komen*
[...]
Hallo, ik zei: look-a-like van Jeroen van der Boom..do I need to say more
Haha!
Sorry Summeke!Vindt eigenlijk JvdB ook wel een lekkertje.....
*gaat zich even in een hoekje zitten schamen*
*komt weer uit het hoekje*
Zal ik eens wat heel betreurenswaardigs vertellen.
Jullie raden nooit wat ik komende zaterdag ga doen....
Ik ga met vriendinnen naar Jan Smit
*duikt nu de hoek in om er de komende uren niet meer uit te komen*
maandag 14 september 2009 om 23:31
Ik moet jullie iets bekennen.
Als ik op tv iets zie over kanker, HIV of andere ziektes die mensen heel veel verdriet bezorgen dan zap ik weg.
Ik wil het niet weten.
Ik wil er niet aan denken.
Ik wil me niet verplaatsen in mensen die geliefden verliezen.
Vind het gewoon te heftig.
Moet dus ook heel eerlijk zeggen dat ik mijn best doe hier om steunende dingen te zeggen/schrijven, maar ik hou het op gróte afstand van mijn gevoel.
Sorry.
Als ik op tv iets zie over kanker, HIV of andere ziektes die mensen heel veel verdriet bezorgen dan zap ik weg.
Ik wil het niet weten.
Ik wil er niet aan denken.
Ik wil me niet verplaatsen in mensen die geliefden verliezen.
Vind het gewoon te heftig.
Moet dus ook heel eerlijk zeggen dat ik mijn best doe hier om steunende dingen te zeggen/schrijven, maar ik hou het op gróte afstand van mijn gevoel.
Sorry.
maandag 14 september 2009 om 23:32
Heel onwerkelijk he Sneeze, zo jong nog. Jij en ik hadden het kunnen zijn. Bah.
Thuis gaat 't redelijk Sum. Ernaar vragen hoeft niet steeds, alsjeblieft niet. Ik word daar alleen maar acuut depressief van. Eerst de operatie maar eens afwachten..
Ja Frizz, neem maar terug aub.
(ben zooo benieuwd hoe het vanavond weer met 'm zal zijn...!)
Thuis gaat 't redelijk Sum. Ernaar vragen hoeft niet steeds, alsjeblieft niet. Ik word daar alleen maar acuut depressief van. Eerst de operatie maar eens afwachten..
Ja Frizz, neem maar terug aub.
(ben zooo benieuwd hoe het vanavond weer met 'm zal zijn...!)

maandag 14 september 2009 om 23:34
Jan Smit!
Nou, daar ben ik nou echt jaloers op Sum! Hup, die hoek uit!
Ik vind het namelijk best wel gezellig, die liedjes van 'm. Toen ik nog in NL was, vlak voor mijn vertrek was er zo'n Hollands-achtig iets. Met Jan en Jim enzo. Nou, werkelijk waar, een topavond gehad. ($-) hihi)
Frizz, ik snap het, want ik had/heb het zelfde. En daarom praat ik er ook maar niet veel over. Lekker veel afstand, lekker veilig.
Als het misgaat kan er nog genoeg gejankt worden denk ik dan maar.
Nou, daar ben ik nou echt jaloers op Sum! Hup, die hoek uit!
Ik vind het namelijk best wel gezellig, die liedjes van 'm. Toen ik nog in NL was, vlak voor mijn vertrek was er zo'n Hollands-achtig iets. Met Jan en Jim enzo. Nou, werkelijk waar, een topavond gehad. ($-) hihi)
Frizz, ik snap het, want ik had/heb het zelfde. En daarom praat ik er ook maar niet veel over. Lekker veel afstand, lekker veilig.
Als het misgaat kan er nog genoeg gejankt worden denk ik dan maar.
maandag 14 september 2009 om 23:35
quote:Pompiedoe schreef op 14 september 2009 @ 23:33:
Sum, JvdB is een vreemdganger eerste klas en wel naar JS en niet met mij mee naar Nick en Simon, ik praat niet meer tegen je!!!! Ik hoop als wraak dat JS zwaaaaar tegen gaat vallen!!
Lieve Pom....als ik JS overleef ga ik met jou mee naar N&S
*gaat dan alleen wel een nieuwe nick aanmaken hier, want vanaf dan moet ik undercover....*
Ho ho, ik had het ook niet over zijn karakter....maar ik vind hem wel lekker om naar te kijken
Sum, JvdB is een vreemdganger eerste klas en wel naar JS en niet met mij mee naar Nick en Simon, ik praat niet meer tegen je!!!! Ik hoop als wraak dat JS zwaaaaar tegen gaat vallen!!
Lieve Pom....als ik JS overleef ga ik met jou mee naar N&S
*gaat dan alleen wel een nieuwe nick aanmaken hier, want vanaf dan moet ik undercover....*
Ho ho, ik had het ook niet over zijn karakter....maar ik vind hem wel lekker om naar te kijken
maandag 14 september 2009 om 23:36
maandag 14 september 2009 om 23:40
Mooi gezegd Frizz, dat van die deur wagenwijd opengooien.
Lieffies ik ga mijn bed opzoeken....
Morgen weer een druk dagje
Kym, heel veel plezier vanavond/vanacht
gewoon jezelf blijven, das het makkelijkste meis!
de rest van de ladies.....sweet dreams voor straks
Lieffies ik ga mijn bed opzoeken....
Morgen weer een druk dagje
Kym, heel veel plezier vanavond/vanacht
gewoon jezelf blijven, das het makkelijkste meis!
de rest van de ladies.....sweet dreams voor straks
maandag 14 september 2009 om 23:41
Neeheeee, maar hij doet vaak zo ontzettend lief!
En sexy dat ie is. Oh My Fucking God.
Ik heb het nog nooit eerder tegen hem gezegd, maar tijdens het dansen zaterdag deed ie zo charmant dat ik echt moest zeggen: please, don't do that. Dat is toch erg?!
Voorbeeldje Heel Sexy:
Hij stond bij de bar en ik wat verder achter hem, pakte met zijn tanden een sigaret uit zijn pakje, hield deze tussen zijn tanden keek naar me op en grijnste. Mijn God. Die mond. Die ogen. Dat gezicht. Ik kan er niet over uit.
*ps: als er iemand anti-rook is, dan ben ik het. En voila, wie rookt er?
En sexy dat ie is. Oh My Fucking God.
Ik heb het nog nooit eerder tegen hem gezegd, maar tijdens het dansen zaterdag deed ie zo charmant dat ik echt moest zeggen: please, don't do that. Dat is toch erg?!
Voorbeeldje Heel Sexy:
Hij stond bij de bar en ik wat verder achter hem, pakte met zijn tanden een sigaret uit zijn pakje, hield deze tussen zijn tanden keek naar me op en grijnste. Mijn God. Die mond. Die ogen. Dat gezicht. Ik kan er niet over uit.
*ps: als er iemand anti-rook is, dan ben ik het. En voila, wie rookt er?
maandag 14 september 2009 om 23:43
Nou Sneeze, toen ik 10 was is mijn buurjongetje (broertje van mijn hartsvriendin) na 3 jaar kanker overleden op 6-jarige leeftijd.
Vlak erna een vriendin van mijn moeder, die pas 2 kleintjes had.
Sindsdien geen ziektes of sterfgevallen meegemaakt, en ik was altijd heul erg bang voor mijn reactie als er iemand zou overlijden waar ik een goede band mee heb.
Maar vorig jaar overleed mijn oma, terwijl ik in Laos was.
Ze had pas een groot feest achter de rug voor haar 90e verjaardag, en overleed vrij onverwacht.
Ik kon gelukkig regelen dat ik vanuit de middle of nowhere, na een reis van 36 uur met ontelbare vervoersmiddelen, haar nog net thuis opgebaard kon zien.
Tot mijn grote verbazing ging ik een erg gezonde rouw door.
Ik gunde haar haar dood (zo fijn voor haar dat ze al die tijd zo vief was gebleven, en nu zonder lang ziekbed was overleden, want ze was zo bang dat dat anders zou gaan), kon mijn verdriet erg goed delen, en bleef prima functioneren.
Goh.. Blijkbaar moest ik bovenstaande toch kwijt.
Praat er normaal namelijk nooit over...
Vlak erna een vriendin van mijn moeder, die pas 2 kleintjes had.
Sindsdien geen ziektes of sterfgevallen meegemaakt, en ik was altijd heul erg bang voor mijn reactie als er iemand zou overlijden waar ik een goede band mee heb.
Maar vorig jaar overleed mijn oma, terwijl ik in Laos was.
Ze had pas een groot feest achter de rug voor haar 90e verjaardag, en overleed vrij onverwacht.
Ik kon gelukkig regelen dat ik vanuit de middle of nowhere, na een reis van 36 uur met ontelbare vervoersmiddelen, haar nog net thuis opgebaard kon zien.
Tot mijn grote verbazing ging ik een erg gezonde rouw door.
Ik gunde haar haar dood (zo fijn voor haar dat ze al die tijd zo vief was gebleven, en nu zonder lang ziekbed was overleden, want ze was zo bang dat dat anders zou gaan), kon mijn verdriet erg goed delen, en bleef prima functioneren.
Goh.. Blijkbaar moest ik bovenstaande toch kwijt.
Praat er normaal namelijk nooit over...