Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40
woensdag 16 september 2009 om 23:03
woensdag 16 september 2009 om 23:05
quote:Moosey schreef op 16 september 2009 @ 23:01:
Vind uitstellen ook best (want inderdaad leuk als Sam mee kan) maar dan wordt het voor mij pas weer de eerste zaterdag van november. Kunnen we het niet gewoon allebei doen? *raakt helemaal enthousiast*Neeeee, dan kan ik niet (Viva Meeting en een reünie van school savonds)
Vind uitstellen ook best (want inderdaad leuk als Sam mee kan) maar dan wordt het voor mij pas weer de eerste zaterdag van november. Kunnen we het niet gewoon allebei doen? *raakt helemaal enthousiast*Neeeee, dan kan ik niet (Viva Meeting en een reünie van school savonds)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 16 september 2009 om 23:06
Pom, volgens mij is het nooit aan te raden om allerlei wildvreemde mensen mee te nemen naar je favoriete hangout, da's net zoiets als daten in je stamkroeg, heel onverstandig.
Friz, zolang je maar niet over willen en wayen begint, vind ik het vooralsnog prima
Jongons, ik ga maffen. Vind Crazy Pianos wel een heel goed plan, en 10-10 ook, hoewel sneu voor Sam. Maar ik herhaal: Dan gaan we gewoon in de herhaling mét Sam
Trust!
Friz, zolang je maar niet over willen en wayen begint, vind ik het vooralsnog prima
Jongons, ik ga maffen. Vind Crazy Pianos wel een heel goed plan, en 10-10 ook, hoewel sneu voor Sam. Maar ik herhaal: Dan gaan we gewoon in de herhaling mét Sam
Trust!
woensdag 16 september 2009 om 23:07
quote:Pompiedoe schreef op 16 september 2009 @ 23:06:
Maar Sum, vivameeting is toch 's avonds? Hoe kan je dan ook naar die reünie?
Ow echt.....ik dacht overdag
Dan kan ik dus niet naar de Viva meeting
Gog ik kom hier nooit weg....arme SH
*gaat nog een keer proberen*
Maar Sum, vivameeting is toch 's avonds? Hoe kan je dan ook naar die reünie?
Ow echt.....ik dacht overdag
Dan kan ik dus niet naar de Viva meeting
Gog ik kom hier nooit weg....arme SH
*gaat nog een keer proberen*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 16 september 2009 om 23:15
quote:frizzy schreef op 16 september 2009 @ 23:13:
[...]
Ik weeheeet het niehieeeet!
Haha, gotya
En d'r gaat nachtnet... oh nee, vanaf Rotterdam en Den haag natuurlijk, niet vanaf Scheveningen. Dan moeten we ons wel bijtijds weer richting enig nachtnetstation verplaatsen in elk geval ja, ik vind thuis slapen ook wel het fijnst.
*gaat nu écht slapen*
[...]
Ik weeheeet het niehieeeet!
Haha, gotya
En d'r gaat nachtnet... oh nee, vanaf Rotterdam en Den haag natuurlijk, niet vanaf Scheveningen. Dan moeten we ons wel bijtijds weer richting enig nachtnetstation verplaatsen in elk geval ja, ik vind thuis slapen ook wel het fijnst.
*gaat nu écht slapen*