Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
Mm Frizz..

Zo lastig he .. Ik heb lang gelden ook in zo`n soort van situatie gezeten...

Ik vond dat na maanden met elkaar omgaan zoals jij en MX dat doen , ik vond dat we er een echte relatie van moesten maken , vond meneer niet .. vond het goed zoals het was enzv enzv....

Ben er veelste lang ik mee gegaan, continue mijn eigen grenzen verleggen ( met in mijn hoofd hij draait vast wel bij en leven we lang en gelukkig samen)

Je raad het al .. nooit gebeurd natuurlijk. En ik was ook degene die uiteindelijk dat contact heb stop moeten zetten van mezelf, het was slopend..

Als ik niet degene was geweest die uiteindelijk een keuze heeft gemaakt,hadden we nog met elkaar een soort van net niet relatie gehad ..

Dus ik vind zijn vraag naar jou opzich wel goed WAT WIL JIJ ???

Ziet hij het anders laat het los lieve Frizz ...
Euhm, ik moet jullie wat bekennen. Nadat ik de afspraak met MI had afgezegd, voelde ik mij best wel goed. Alleen had ik spijt van mijn woede uitbarsting die daarna volgde (de mail recht uit het hart). Plus het feit dat ik het niet kan verkroppen ( I know huge ego is ruling), dat hij er zo makkelijk vanaf komt. Als hij mij niks vindt of mij alleen als een neukertje ziet, prima, maar dan wil ik het wel uit zijn smoel horen; niet dat hij zich makkelijk vanaf maakt door niks/wisselvallig van zich te laten horen, zodat ik maar de knoop doorhak.

Dus ik heb hem eergisteren aangesproken op msn, heb hem gezegd dat in de e-mail dingen door mij niet op de juiste wijze waren gekanaliseerd en dat ik open sta om toch een keer af te spreken voor die kop koffie om te praten. Heb me tijdens dat gesprek nog een beetje dom gedragen door heel koel te blijven en sneren te gegeven. Maar goed we hebben nu voor maandag afgesproken.

Ik ga er niet vanuit dat we het goedmaken, maar ik wil wel mijn hart luchten/hem confronteren en dat hij nu gewoon duidelijk uitspreekt hoe hij erin staat/stond. En daarna ga ik wat aan die grote ego van mij doen .
Goedenmiddag Pom,

En dat vertel jij dan pas 2 dagen later ??

Nee gekheid natuurlijk, Weetje wat het is , wij kunnen wel van mening zijn dat het misschien onverstandig is, dat hij het misschien recht gaat proberen te praten zijn gedrag , en dat het onzin is om nog met zo`n man af te spreken .....

Maar zolang jij er nog niet klaar mee bent (gevoelsmatig) tja ....dan snap ik dat best.

God ik heb er toen zo lang over gedaan om helemaal los te komen ( en dan ook echt niet tijdelijk in een boze bui) van toenmalig net niet vriendje....

Zo vaak ellenlange mails verstuurd , waar ik dan wel altijd braaf antwoord op kreeg,discussies gevoerd pfffffff als ik er weer aan denk...

Maargoed lang verhaal kort , ben benieuwd dan naar hoe het gesprek gaat verlopen

Wat hoop je zelf ?? of hoop je echt niets meer en is het puur je frustraties er nog een keer uit willen gooien bij hem ??
Nee, er is al te veel kapot. Ik wil de frustratie eruit hebben, niet meer de kwaadheid inslikken en heel ladylike mijzelf van het toneel verwijderen. Het is ook niet alleen MI, hij krijgt nu alleen de klappen van het feit dat ik heel mijn leven kwaadheid heb onderdrukt en dingen heb laten gaan. Ik heb mijzelf altijd voorgehouden dat dit geen dingen zijn die ik op mijn 80e ga herinneren en dus niet de moeite waard waren om boos over te zijn. Nu pak ik gewoon de kans om de wereld even om mij te laten draaien. Het gaat er ook niet om dat ik een grens aan wil geven, ik wil hem alleen laten weten dat hij mij heeft gekwetst.
Oke ...

nee daar was ik even benieuwd naar, goed van je dat je dat zo aanpakt.

Ik "slik"dingen nog wel eens te gemakkelijk voor de lieve vrede zeg maar , heb bijv net niet vriendje nooit verteld wat een ongelovelijke ....PIEP.. ik hem eigenijk wel niet vond/vind en wat hij met zijn gedrag allemaal bij mij teweeg heeft gebracht..

*vraagt zich of 2 jaar na dato dat toch nog eens te gaan doen *
Ja erg he. Ik heb het ook niet alleen met kwaadheid, maar ook met spijt. Kan dat soort dingen gewoon moeilijk afsluiten. Heb ooit een exlover 7 jaar na dato benaderd en mijn spijt betuigd, dat ik toentertijd te weinig oog had voor zijn gevoelens. Klinkt misschien stom, maar toen de dingen uitspreken luchtte mij enorm op en ik kan nu ook weer verder zonder dat het door mijn hoofd spookt.Heb nu ook geen behoefte meer om hem te zien.
Goed van je .. en voelt vast een stuk prettiger ..

Maar ben wel erg benieuwd naar zijn reactie maandag hoor...

Ziet hij dit aankomen ? dat het voor jou een soort ik wil al mn frustraties kwijt gesprek gaat worden ? of denk hij oh ..ik en Pom dat ga ik wel even rechtbreien??
Dubbel
Ja, hij ziet het behoorlijk aankomen. Ik heb wel hele erge sneren gegeven en op een gegeven moment heeft hij het gesprek afgekapt, omdat het ook niet leuk werd voor hem. Hij weet dat het een moeilijk gesprek wordt en ik weet het ook. Ik ben ook benieuwd hoe het zal zijn. Eerst maar eens zien of hij komt opdagen.
Prima dat je dat gaat doen Pom. Had ook niet gedacht dat het ineens over en uit zou zijn. Lijkt me goed om elkaar nog te zien en jij kunt zeggen wat je op je hart hebt.

Maar die MX van jou Frizz...ik vind het eigenlijk echt niet normaal hoor, hoe ie zich gedraagt naar je. Zo'n provocerend smsje en vervolgens weer niet thuis geven...

Ik ben uiteindelijk toch om 8:00 aan 't werk gegaan, maar het is zo tyfus warm, dat ik nu al geen puf meer heb.

Kijk ontzettend uit naar morgenavond. Dan zie ik SJ weer!
Oh en Stroll, hoi!
Hoi Kym....

Ruilen ?? ik zou liever in dat lekkere warme land zitten waar jij nu zit..

Net even sigaretje gerookt buiten maar Brrrr wordt gewoon echt herfst...

Leuk dat je SJ weer ziet, Gaan jullie wat doen of bij hem thuis afgesproken??
Ja, ik ben niet zo van de hitte, dus wat dat betreft het verkeerde oord gekozen (zie nu al op tegen het échte droge seizoen..).

De herfst in NL? Ik ben dus jaloers!

Uh, ik ga ergens wat drinken met mijn vrienden/collega's/huisgenoten (weet nog steeds niet goed hoe ik ze nu zal noemen) en SJ komt dan ook na zijn werk. Sommige kennen hem al, sommige niet. Best leuk

En het gekke is: voor het eerst maak ik me niet druk om 'wat anderen van hem zullen vinden'.
Thanks Kym. Volgens mij gat het nu alleen maar beter tussen jou en SJ. Ben je nu wat meer ontspannend en is het gevoeletje al wat weg?
Haha ..ach ja ieder zn seizoen he ... maar het weer in NL is voor mij echt niet geschikt .. Liefst zou ik lekker emigreren ....

maargoed ..

Klinkt leuk , gezellig. En misschien komt dat wel omdat je helemaal verliefd bent ?? En hem toch wel leuk vind ? en daardoor dus geen waarde hecht aan de eventuele mening van een ander ??
Ben je er nerveus voor Pom, voor je gesprek? En heb je op een rij wat je wilt zeggen/bereiken of kan het alle kanten op gaan?

Ik denk dat mijn gevoeletje wel wat minder is geworden. Ben ik blij om. Hij doet ook wel zijn best en dat voelt goed. Alhoewel die fotoos van hem en dat meisje (meisjes eigenlijk) nog steeds op zijn Facebook staan. Dat ergert me, maar heb besloten er geen issue van te maken.
quote:stroller schreef op 17 september 2009 @ 14:24:

Haha ..ach ja ieder zn seizoen he ... maar het weer in NL is voor mij echt niet geschikt .. Liefst zou ik lekker emigreren ....

maargoed ..

Klinkt leuk , gezellig. En misschien komt dat wel omdat je helemaal verliefd bent ?? En hem toch wel leuk vind ? en daardoor dus geen waarde hecht aan de eventuele mening van een ander ??

Nou, kom gezellig langs zou ik zeggen!

En ja, natuurlijk zorgt de verliefdheid voor een roze bril etc., maar toch, het voelt ontspannender. Zal vast ook door de hele situatie komen. Ik heb immers geen allerbeste vrienden en familie om me heen.
Weet je wat zo raar is? Na de geweldige sneersessie van mij, heeft MI het gesprek afgekapt en de volgende dag een bericht gestuurd dat hij wilde afspreken en stelde meteen wat data voor.

Op 1 of andere manier voel ik mij nu erkent (weet geen andere reden te vinden waarom ik per se mijn gekwetstheid met hem wil delen) en nu lijkt het wel of die boosheid mij minder kan schelen. Niet dat we nu weer vriendjes, maar meer van ok hij beseft dat dit belangrijk voor mij is en hij komt zelf met een voorstel. Ik ben nu bang dat ik mijn gekwetstheid nu minder zal laten blijken op onze afspraak. Dus heb nu een aantal situaties uitgeschreven van hoe hij mij heeft laten zitten, puur om dat gevoel vast te houden.
Maar ik ben niet nerveus voor de afspraak.
Nou ik denk dat wel een week of 2 vrij zou kunnen krijgen hier .....haha...

Zit wel wat in het gebrek aan goede vrienden en fam daar begrijp wat je bedoeld

Dat facebook geval zeg maar , zou ik ook geen issue van maken , alhoewel ik jou gevoellentje wat je daardoor krijgt wel weer kan snappen..

Had gisteravond zelf ook even onwijs last van een gevoellentje ( geheel onterrecht maar dat doet er niet toe haha )
en waarom doen bij mij toch die smileys het niet ?? en bij Kym wel ..

Snap dr niks van
Haai allen

Pom, ik vind het eigenlijk ook wel logisch dat je nog een keer met hem wilt praten.

Dingen gezegd wil hebben.

Volgens mij ben jij net als wij allemaal ook gewoon verbaal ingesteld, en wil je daarbij mensen ook het liefst in de ogen kijken.

Ben wel heel benieuwd hoe het gesprek gaat verlopen....

Stoller smileys doen het wel alleen moet je de leestekens gebruiken dus ; - ) voor een

Kym, ik kan ook zo onwijs genieten van de herfst, het ruikt hier nu elke morgen zo lekker...

Naar herfst zeg maar.

En Frizz.

Weet je meis...ik vraag me af waarom je er elke keer toch weer intrapt.

En dat bedoel ik niet lullig maar MX is je aan het uittesten

Ik sms iets....kijken of ze reageert.

Dat doe je, je belt gelijk...en hij geeft niet thuis

Waardoor hij de "macht"dus weer pakt.

Meis laat je toch niet zo piepelen door die man

Hij is het echt echt ECHT niet waard....

Hier....zowaar een leuk contact opgeduikeld op de datingsite van Moos

Jurist, donker en een vlotte babbel in de mail....vanavond eens een MSN check doen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik ben benieuwd Pom. En ik snap je beweegredenen om hem persoonlijk te gaan zien met koffie.

Stroll, wat wat dat gevoeletje van jou van gisteren dan?

Hi Sum! Een nieuwe datert? Hoe donker is ie dan?

Ik kan me haast nergens toe zetten merk ik. Straks maar wat (werkgerelateerde) mails de deur uit, heb ik hopelijk daarna nog een klein beetje een voldaan gevoel.

(Zit gewoon te popelen om SJ te gaan zien morgen, kan me totaal niet concentreren. Voel ik me wel schuldig door trouwens)
Donker haar Kym, donker haar...;-)

En verder kan ik er nog bijzonder weinig over zeggen..het waren pas 4 mailtjes

Tsja...kan je je niet concentreren of HOEF je je niet te concentreren omdat het even niet zo druk is?

Je netjes bij bent met je werk?

Dan hoef je je namelijk ook niet zo schuldig te voelen...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Middag Sum..

Leuk een nieuwe date optie ... ben benieuwd of hij door de MSN check komt ......

@ Kym..... Ach gewoon stom,Kijk meneer was de afgelopen 3 jaar vrijgezel,en heeft zich in die 3 jaar flink uitgeleefd wat prima is , want dat heb ik ook gedaan, maar bewust zich nooit gebonden,roept helemaal geen 1 keer verliefd te zijn geweest

Alleen hij hij geeft te kennen dat hij hij en mij onwijs leuk vind,maar wel wennen want dit is niets voor hem zeg maar .. Zegt zelf het een een beetje eng te vinden en hij erg slecht met gevoelens is...

En dus ik kijk gister op zijn Hyves , staat daar een krabbel van een meisje (wat uiteraard gewoon kan tuurlijk!! )

Maar opeens had ik zo`n tja onbestemd gevoel,van mmm vertrouwen wij dit? word zij de nieuwe ik???

Snap je wat ik bedoel ? ik was dus onnodig onzeker bezig gister,

** En misschien wel niet en is het mijn Intuïtie ......**

Tijd zal het leren want vooralsnog verloopt het verder eigenlijk exact zoals ik zou willen dat een beginnende relatie verloopt zeg maar ...

ik heb totaal geen reden om dus mij zo aan te stellen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven