Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
dinsdag 13 oktober 2009 om 10:18
Inderdaad Stroll, heb je dat ook gezegd?!
Dat je hem niet ziet zitten als SV?
Ik wordt net gebeld door de huisgenoot cq ex van mijn stagiaire.
Ze is ziek.
Is het raar als ik het vreemd vind dat hij belt?
Ik bedoel, ik geloof op zich wel dat ze ziek is, maar waarom belt ze niet zelf?
Ik heb echt nog NOOIT iemand anders voor mij laten bellen...
Maar goed, geeft wel wat ruimte, want had een gesprek met haar ingepland voor 12 uur.
Plus, ik krijg net een smsje dat ik waarschijnlijk een bepaald verslag niet hoef te schrijven, en dat had ik ingepland voor 13 uur.
*wacht geduldig op nog méér goed nieuws*
Dat je hem niet ziet zitten als SV?
Ik wordt net gebeld door de huisgenoot cq ex van mijn stagiaire.
Ze is ziek.
Is het raar als ik het vreemd vind dat hij belt?
Ik bedoel, ik geloof op zich wel dat ze ziek is, maar waarom belt ze niet zelf?
Ik heb echt nog NOOIT iemand anders voor mij laten bellen...
Maar goed, geeft wel wat ruimte, want had een gesprek met haar ingepland voor 12 uur.
Plus, ik krijg net een smsje dat ik waarschijnlijk een bepaald verslag niet hoef te schrijven, en dat had ik ingepland voor 13 uur.
*wacht geduldig op nog méér goed nieuws*
dinsdag 13 oktober 2009 om 10:19
Dokter komt om 11.00
Heb net gewoon even een potje zitten janken van ellende
En das ook geen goed idee, want van huilen moet ik ook altijd heel erg gapen en DAT doet me een partij zeer zeg!!!
Das een beetje het motto
Genieten maar stap voor stap.
Even iets heel anders, ik ben eigenlijk op zoek naar een andere avatar (alweer) maar deze is zo lekker herkenbaar, en ik ben ook nog zo trots op deze...
Was eigenlijk op zoek naar zoiets, leuk voor de winter:
Heb net gewoon even een potje zitten janken van ellende
En das ook geen goed idee, want van huilen moet ik ook altijd heel erg gapen en DAT doet me een partij zeer zeg!!!
Das een beetje het motto
Genieten maar stap voor stap.
Even iets heel anders, ik ben eigenlijk op zoek naar een andere avatar (alweer) maar deze is zo lekker herkenbaar, en ik ben ook nog zo trots op deze...
Was eigenlijk op zoek naar zoiets, leuk voor de winter:
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 13 oktober 2009 om 10:21
Nee hoor Stroll,dat moet je niet willen
Een eerste vereiste van een SV is dat het een beest is in bed!
Maar ja, hoe zeg je zoiets?
Ik zou het gewoon netjes afwimpelen alleen loop je daar het risico mee dat hij het niet ziet (je weet wel, dat betonblok voor zijn hoofd)
Een eerste vereiste van een SV is dat het een beest is in bed!
Maar ja, hoe zeg je zoiets?
Ik zou het gewoon netjes afwimpelen alleen loop je daar het risico mee dat hij het niet ziet (je weet wel, dat betonblok voor zijn hoofd)
dinsdag 13 oktober 2009 om 10:22
Frizz, ik heb ook wel eens een lief voor me laten bellen hoor als ik ziek was.
Ik kon toen alleen maar op de wc zitten met een emmer voor mijn hoofd omdat het er aan alle kanten tegelijk uitkwam
Maar een ex laten bellen....neuh dat heb ik ook nog nooit gedaan
Ik kon toen alleen maar op de wc zitten met een emmer voor mijn hoofd omdat het er aan alle kanten tegelijk uitkwam
Maar een ex laten bellen....neuh dat heb ik ook nog nooit gedaan
dinsdag 13 oktober 2009 om 10:23
dinsdag 13 oktober 2009 om 10:25
Hmmm.... gewoon tegen die kerel zeggen:
Nah sorry, een SV is niet zo mijn ding.
Dat zeg ik ook altijd namelijk!
Nou Sum, ik vind em wel erg mooi hoor!
Krijg ook meteen zin om iets nieuws te zoeken.
Och lieve schat, de dokter is er zo.
Maar ehh als je het 3x p/jaar heb, kun je dan geen buisjes nemen ofzo?
Het derde goeie nieuws van vandaag is binnen!
Het lijkt erop (het kaartje is een beetje vaag) dat mijn tantes gaan trouwen!
Ze zijn al eeuwen samen, maar nu heb ik een kaartje met een foto van een trouwboekje en bloemen en de vraag of ik kom brunchen.
How nice is that!?
Nah sorry, een SV is niet zo mijn ding.
Dat zeg ik ook altijd namelijk!
Nou Sum, ik vind em wel erg mooi hoor!
Krijg ook meteen zin om iets nieuws te zoeken.
Och lieve schat, de dokter is er zo.
Maar ehh als je het 3x p/jaar heb, kun je dan geen buisjes nemen ofzo?
Het derde goeie nieuws van vandaag is binnen!
Het lijkt erop (het kaartje is een beetje vaag) dat mijn tantes gaan trouwen!
Ze zijn al eeuwen samen, maar nu heb ik een kaartje met een foto van een trouwboekje en bloemen en de vraag of ik kom brunchen.
How nice is that!?
dinsdag 13 oktober 2009 om 10:27
dinsdag 13 oktober 2009 om 10:28
Ontzettend Nice Frizz, dit is de dag van de goeie smsjes!
Die buisjes.....die had ik al, maar dat hielp ook geen zier!
Heul vroeger woonde wij op een flat waar het heel erg tochtte.
Daar had ik als peuter ook alleen maar oorpijn.
We zijn er destijds zelfs voor verhuisd.
Elke gek zijn gebrek en hier zijn het mijn oren.
Wacht ik ga gewoon eens even kijken hoe het staat, een nieuwe avatar!
Die buisjes.....die had ik al, maar dat hielp ook geen zier!
Heul vroeger woonde wij op een flat waar het heel erg tochtte.
Daar had ik als peuter ook alleen maar oorpijn.
We zijn er destijds zelfs voor verhuisd.
Elke gek zijn gebrek en hier zijn het mijn oren.
Wacht ik ga gewoon eens even kijken hoe het staat, een nieuwe avatar!
dinsdag 13 oktober 2009 om 10:28
Hmja ze woont dus nog steeds samen met haar ex, en laat hem allerhande klusjes opknappen.
En ze hoeft helemaal niet te kotsen, wat ik begreep is dat ze gewoon koorts heeft.
Maar Sum, inderdaad, als je echt niet kán bellen lijkt het me vrij logisch dat een ander dat doet.
Ja lekker zeg, een rustiger dagjeeeee!
Joehoeeeee!
Lekker begin van de werkweek.
En ze hoeft helemaal niet te kotsen, wat ik begreep is dat ze gewoon koorts heeft.
Maar Sum, inderdaad, als je echt niet kán bellen lijkt het me vrij logisch dat een ander dat doet.
Ja lekker zeg, een rustiger dagjeeeee!
Joehoeeeee!
Lekker begin van de werkweek.
dinsdag 13 oktober 2009 om 10:31
Ja das waar Sum, elke gek zijn gebrek.
Ik ga maar eens aanstalten maken denk ik zo!
Even langs mijn paps (agossie, ik droomde dat hij heel erg moest huilen vannacht, omdat hij het zo miste om naar mijn sportende zusje te kijken...) want moet wat voor hem doen.
En ook even met hem een verjaardagsplan bespreken, want ik moet nou toch eens mensen gaan uitnodigen enzo.
En daarna: wooooork!
Sum, laat die dokter niet vertrekken voordat hij je een onwijs heftige pijnstiller heeft gegeven, waar je lekker van kan wegsuffen.
Tot later ladies!
Ik ga maar eens aanstalten maken denk ik zo!
Even langs mijn paps (agossie, ik droomde dat hij heel erg moest huilen vannacht, omdat hij het zo miste om naar mijn sportende zusje te kijken...) want moet wat voor hem doen.
En ook even met hem een verjaardagsplan bespreken, want ik moet nou toch eens mensen gaan uitnodigen enzo.
En daarna: wooooork!
Sum, laat die dokter niet vertrekken voordat hij je een onwijs heftige pijnstiller heeft gegeven, waar je lekker van kan wegsuffen.
Tot later ladies!
dinsdag 13 oktober 2009 om 11:47
quote:Summerdance schreef op 13 oktober 2009 @ 00:19:
Gek genoeg vind ik het wel leuk klinken,
Maar het wordt wel lastiger om het te zien als daten...
Whaaaaaa ik zei het ik zei het, ik herken vanalles!! Echt, ik heb daar een neus voor. Thuis? Whahahaha.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat het mij ook erg opviel toen Mandhe voor het eerst thuis zei. Met 2 maanden samen reden we na het boodschappen doen een keer naar 'huis'. Waarop ik meteen verontwaardigd zei; "Míjn huis". En hij heel simpel zei; "daar woon ik ook hoor". Daar kwam het ook eigenlijk wel op neer
En stiekem voelde dat wel heel goed, al wist ik toen nog steeds niet of ik hem echt zou gaan houden. Gevoelsmatig wist ik dat, maar een echte keuze om door te gaan maakte ik pas veeuul later. Alhoewel, zoveel later ook weer niet, want aan de andere kant noem ik het nog steeds een korte, prille relatie. Hoe maf eigenlijk.
En nu ga ik de rest lezen.
Frizz, bij jouw rijlessen verstopt alles zich is het niet? Verkeerslichten, auto's... is dat normaal in die stad?
En Sum, je hebt toch wel 3 kussens gebruikt he? Vannacht maar 5 doen?
Stroll, is het weer wat rustiger in je mailbox? Hoop het voor je, het is niet eenvoudig om tussenpersoon te moeten spelen, en al helemaal niet als jij dan ook nog eens de schuld krijgt. *geeft knuffel*
Gek genoeg vind ik het wel leuk klinken,
Maar het wordt wel lastiger om het te zien als daten...
Whaaaaaa ik zei het ik zei het, ik herken vanalles!! Echt, ik heb daar een neus voor. Thuis? Whahahaha.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat het mij ook erg opviel toen Mandhe voor het eerst thuis zei. Met 2 maanden samen reden we na het boodschappen doen een keer naar 'huis'. Waarop ik meteen verontwaardigd zei; "Míjn huis". En hij heel simpel zei; "daar woon ik ook hoor". Daar kwam het ook eigenlijk wel op neer
En stiekem voelde dat wel heel goed, al wist ik toen nog steeds niet of ik hem echt zou gaan houden. Gevoelsmatig wist ik dat, maar een echte keuze om door te gaan maakte ik pas veeuul later. Alhoewel, zoveel later ook weer niet, want aan de andere kant noem ik het nog steeds een korte, prille relatie. Hoe maf eigenlijk.
En nu ga ik de rest lezen.
Frizz, bij jouw rijlessen verstopt alles zich is het niet? Verkeerslichten, auto's... is dat normaal in die stad?
En Sum, je hebt toch wel 3 kussens gebruikt he? Vannacht maar 5 doen?
Stroll, is het weer wat rustiger in je mailbox? Hoop het voor je, het is niet eenvoudig om tussenpersoon te moeten spelen, en al helemaal niet als jij dan ook nog eens de schuld krijgt. *geeft knuffel*
dinsdag 13 oktober 2009 om 12:04
Shit, Pom vindt me saai dat moet ik niet hebben
Ik ga ff de sneeuw oploaden.
Ssssssssssssssssst Madhe, daar wil ik nog helemaal niet aan denken.
Samen boodschappen, thuis, enz enz...
IK DATE (punt uit!!)
Hmm, moet ik er dan vandaag echt nog uit om 2kussens te gaan kopen?
Dokter is geweest hier, en we have an winnerrrrrrrrrrrrr
Oorontsteking!
Wat een verrassing
Wel zwaardere pijnstillers gekregen dus als ik een beetje zweverig ga klinken weten jullie hoe het komt
Ik ga ff de sneeuw oploaden.
Ssssssssssssssssst Madhe, daar wil ik nog helemaal niet aan denken.
Samen boodschappen, thuis, enz enz...
IK DATE (punt uit!!)
Hmm, moet ik er dan vandaag echt nog uit om 2kussens te gaan kopen?
Dokter is geweest hier, en we have an winnerrrrrrrrrrrrr
Oorontsteking!
Wat een verrassing
Wel zwaardere pijnstillers gekregen dus als ik een beetje zweverig ga klinken weten jullie hoe het komt