Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
dinsdag 13 oktober 2009 om 15:07
dinsdag 13 oktober 2009 om 15:11
haha je ja. weet niet of dan ergens anders verder gaan over hetzelfde onderwerp mag hier? ik 38 mn ex 25 ik dronken op een feest waar zijn ouders bij was, ik schaam me en hij ook behoorlijk, hij kan zich er niet overheen zetten of zoiets. Klinkt mij nu ook nogal als een smoes in de oren.
Aan mezelf werken, onzekerheden etc. etc. onvolwassen gedrag antwoorden allemaal al gehad. Geantwoord dat ik op de hoogte ben van onvolwassenheid en onzekerheden. Nou dat was m in een notedop.
Aan mezelf werken, onzekerheden etc. etc. onvolwassen gedrag antwoorden allemaal al gehad. Geantwoord dat ik op de hoogte ben van onvolwassenheid en onzekerheden. Nou dat was m in een notedop.
dinsdag 13 oktober 2009 om 15:12
Heeeeeeeeeeeeeeeeeel fijn Kym
Toe maar...
*kan wel raden wat er weer gebeurd is hihihi*
Pfffffffffff, wordt ook tijd dat RM terugkomt zeg!
Ik ben zielig, ik heb TLC nodig, en ergens in de komende dagen seks.....
Is dat nog steeds diezelfde huisgenoot als van toen Kym?
Heb je het daar ooit mee uitgesproken?
Enne....Sept, niemand moet hulp zoeken hoor.
Hulp zoek je meestal omdat je het zelf wilt.
Toe maar...
*kan wel raden wat er weer gebeurd is hihihi*
Pfffffffffff, wordt ook tijd dat RM terugkomt zeg!
Ik ben zielig, ik heb TLC nodig, en ergens in de komende dagen seks.....
Is dat nog steeds diezelfde huisgenoot als van toen Kym?
Heb je het daar ooit mee uitgesproken?
Enne....Sept, niemand moet hulp zoeken hoor.
Hulp zoek je meestal omdat je het zelf wilt.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 13 oktober 2009 om 15:26
dinsdag 13 oktober 2009 om 15:35
Nounou sum, dan los ik Kym wel af. Heb net 3 mensen (waaronder Madhe) aan het werk gezet m.b.t. een sollicitatiebrief van mij. Alle 3 gaan nu vanuit hun eigen expertise er naar kijken, ben erg benieuwd wat er uit gaat komen.
Moet binnenkort trouwens ook naar de huisarts. Ik ben doof geworden door onze meeting, maar ik vermoed dat 20 jaar poeren met een wattenstaafje mij nu echt gaat opbreken.
Wat een ontzettende lief bericht van RM, je boft echt met hem Sum en het is je ook zo ontzettend gegund!
Moet binnenkort trouwens ook naar de huisarts. Ik ben doof geworden door onze meeting, maar ik vermoed dat 20 jaar poeren met een wattenstaafje mij nu echt gaat opbreken.
Wat een ontzettende lief bericht van RM, je boft echt met hem Sum en het is je ook zo ontzettend gegund!
dinsdag 13 oktober 2009 om 16:23
Ben ik ook niet, maar dit bedrijf is te gaaf om niet een poging te wagen, dus die ga ik nu doen (in het kader van nw levensfase, einde MI, etc.....en ja de meesten nemen een nw haarkleur en ik niet; blond staat me ook niet ).
Tja die oren...tja heb eigenlijk nooit zoveel last gehad van mijn oren, maar ze zitten nu wel vol denk ik en ze doen een beetje pijn....ik denk niet dat ik mijn gehoor kwijt aan het raken ben, dat is altijd heul selectief geweest....
Tja die oren...tja heb eigenlijk nooit zoveel last gehad van mijn oren, maar ze zitten nu wel vol denk ik en ze doen een beetje pijn....ik denk niet dat ik mijn gehoor kwijt aan het raken ben, dat is altijd heul selectief geweest....
dinsdag 13 oktober 2009 om 16:26
dinsdag 13 oktober 2009 om 17:30
Nou heb ook de intervisie weer overleefd, als voorzitter deze keer.
Hoest met de meisjes gegaan vandaag?
Nog steeds lekker aan het forum geplakt?
Sum helpen je pijnstillers nog?
En Pom wat vreselijk stoer om te gaan solliciteren!
Wanneer moet je brief verstuurd worden?
Is ie goedgekeurd door de 3 partijen?
Hoest met de meisjes gegaan vandaag?
Nog steeds lekker aan het forum geplakt?
Sum helpen je pijnstillers nog?
En Pom wat vreselijk stoer om te gaan solliciteren!
Wanneer moet je brief verstuurd worden?
Is ie goedgekeurd door de 3 partijen?
dinsdag 13 oktober 2009 om 17:32
quote:Sept38 schreef op 13 oktober 2009 @ 15:11:
Aan mezelf werken, onzekerheden etc. etc. onvolwassen gedrag antwoorden allemaal al gehad. Geantwoord dat ik op de hoogte ben van onvolwassenheid en onzekerheden. Nou dat was m in een notedop.En wat is je bedoeling nu? Om daar hier over te piepen tegenin te gaan? Het klinkt zo alsof je het er niet helemaal mee eens was. Dat mag hoor, maar ik blijf het eens met mijn tekst
Aan mezelf werken, onzekerheden etc. etc. onvolwassen gedrag antwoorden allemaal al gehad. Geantwoord dat ik op de hoogte ben van onvolwassenheid en onzekerheden. Nou dat was m in een notedop.En wat is je bedoeling nu? Om daar hier over te piepen tegenin te gaan? Het klinkt zo alsof je het er niet helemaal mee eens was. Dat mag hoor, maar ik blijf het eens met mijn tekst
dinsdag 13 oktober 2009 om 17:36
dinsdag 13 oktober 2009 om 17:42
dinsdag 13 oktober 2009 om 17:53