Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hahahaha......das goed meissie

En dan kom ik gewoon op slipperettes
Hello!

Pom, wat stoer dat je voor dat gave bedrijf gaat! Moet wel iets heel interessants zijn voor je dan.. ben heel benieuwd. Hoe vond je netwerk je brief?

En wat goed ook van je begrotingsplan. Lekker bezig hoor! Kun je absoluut trots op zijn.

Summeke, hoe is't met 't oortje inmiddels?

En Djiezus zeg, wat maakt die RM een goede indruk op me! Met zijn smsjes en mailtjes zomaar tussen de bedrijven door. Geweldig! Het klinkt echt goed Sum!

Sneeze! God, zonde van je eten! Van je vloer!

Zielig voor jou vooral!

Ik zit aan een appelsapje en Herman van Veen schalt door mijn kamer. Het moet niet gekker worden.
Dames!!!

Sorry sorry sorry !!

Ik ben hier echt al veeeeeel te lang niet geweest!

Al zijn jullie vaak door mijn gedachten geschoten en heb ik me meerdere keren afgevraagd hoe het iedereen hier vergaat.

Nu eindelijk kom ik weer eens buurten..

De afgelopentijd zoveel aan mijn hoofd gehad. En zoveel dingen om me heen gebeurt dat ik laptop nauwlijks aan heb gehad.. Ja enkel soms om even mijn mail te checkken en dat was het dan ook!

Hoe is het met iedereen hier!!??

Ik geloof dat ik duizenden paginas terug heb te lezen..

Betwijfel of me dat gaat lukken!
God Kym, RM klinkt echt wel heel leuk hè?

Moet zeggen dat dit echt voor de allereerste keer is dat ik er zo rustig onder ben

Ik hang niet in gordijnen, ik kijk niet 1000x per dag op mijn telefoon.

Zou dat dan komen omdat dit dan gewoon goed zit?

Shoot daar wil ik gewoon nog helemaal niet aan denken.

Ik wil gewoon ontspannen blijven daten.

Ik wil niet gaan hemelfietsen, want als ik dat ga doen ga ik ook doemdenken...

Ga hem zo maar eens een mailtje terugsturen

Appelsap en Herman...schat, gaat het wel goed met je?

Boemen, leuk je weer te zien hier

Alles goed?
Hoi Boemen! Da's lang geleden ja! Hoe is het met je?

Sum, ik ben al bijna gewend aan je avator, apart he? Denk er nu over ook eens te veranderen....maar da's ook zo wat he? (dan voel ik me niet meer mezelf denk ik)

Over Herman&de Appelsap: het gaat echt wel goed met me. Ik ben gewoon hartstikke verliefd op die gast. SJ dan. Niet Herman.

Pff. Mis 'm nu wel weer. Da's dan weer minder prettig.
quote:frizzy schreef op 13 oktober 2009 @ 17:43:

Als een TIET!

Toe maar!!!

Ja das klote Sum, dan ga je em nog missen ook he?

Madhe, je gaat steeds vrolijker klinken!

Wat heb jij voor pilletjes genomen?

Beetje rust en inzicht doet hier wonderen Frizz

Ik ben er weer btw, voor het geval jullie dat nog niet wisten
Owwww Kym, ik dacht even dat je SJ ging inruilen voor Herman!

Ik vind mijn avatar ook wel geinig, ik herken mezelf alleen nog niet.

Wanneer zie je SJ weer?

Goh. Madhe, ben jij er ook weer.

Ik had je nog helemaal niet opgemerkt joh
Niet?

Oh, mail me eens

En Scroll, lekker typen waar je zin in hebt hoor.

Pom, ben je vegetarier of had je hier gewoon zin in vandaag. Goed van je dat je de begrotingen af had. Hoe staat het met je brief?

Frizz, ik zie je mail wel verschijnen. Hard aan het werk nog?

Sneeze, had je net gedweild? Anders zou je nog (ah gatverdamme, doe maar niet). Wij aten patat. Ik moet er nog steeds aan wennen. Patat. Patat, mag ik voor 3 euro patat.. vroeger heette dat friet. Erpel. Anders.

Patat klinkt leuk. De bussen hier zijn ook leuk trouwens. En zelfs de oversteekplaatsen zien er anders uit. Dat was me eerder niet opgevallen. (en dat allemaal zonder pilletjes).
quote:Summerdance schreef op 13 oktober 2009 @ 22:25:

God Kym, RM klinkt echt wel heel leuk hè?

Moet zeggen dat dit echt voor de allereerste keer is dat ik er zo rustig onder ben

Ik hang niet in gordijnen, ik kijk niet 1000x per dag op mijn telefoon.

Zou dat dan komen omdat dit dan gewoon goed zit?

Shoot daar wil ik gewoon nog helemaal niet aan denken.

Ik wil gewoon ontspannen blijven daten.

Ik wil niet gaan hemelfietsen, want als ik dat ga doen ga ik ook doemdenken...

Ga hem zo maar eens een mailtje terugsturen

Dat zég ik.

Dat de tip met die kussens niet werkte wil niet zeggen dat ik er altijd naast zit!
Nee, van (in)ruilen komt huilen Sum.

Hm. Ik ga de mijne toch maar niet veranderen. Raak er al helemaal nerveus van als ik eraan denk.

Oh, zie SJ vrijdag alweer.

Is trouwens wel een puntje wat me niet lekker zit. Niet SJ dit keer, maar mijn heen-en-weer gereis.

Mag ik het even met jullie delen?

Kort samengevat woon ik dus niet in zijn stad. Maar door een belangrijke vergadering die ik heb in zijn stad ben ik wel genoodzaakt er elke dinsdag te zijn. Helder.

Voordat ik hem kende ging ik dan op maandag naar die stad om en op tijd te zijn (vergadering is vroeg in de ochtends dinsdags). Of soms ging ik eerder in het weekend, om wat te chillen.

Wel, en nu ik SJ heb leren kennen ga ik dus meestal op zaterdagochtend naar de stad. Bij uitzonderingen op vrijdag laat in de middag (als dat logistiek beter uitkomt).

Goed en dan nu het euvel: mijn team. Ik heb een team te managen. Een heel leuk en lief team, hoor, dat vrij autonoom is. Maar nu ben ik dus praktisch gezien 3 dagen van de week met hen, van de vijf. Als SJ niet zou bestaan zou ik misschien wat vaker de maandagochtend ook met mijn team zijn.

Ik merk dat ik ermee bezig ben. Dat ik niet wil dat mensen denken dat ik meer daar wil zijn dan hier, want zo zit het natuurlijk niet. Mijn weekend is van mij, dan kan ik doen wat ik wil en in feite maakt het geen barst uit of ik nu die maandagochtend er wel of niet ben, maar 't geeft toch dat gevoeletje. Pff, snappen jullie wat ik bedoel? Merk dat ik het slecht uit kan leggen..
Kym, kan je het niet gewoon eens in de groep gooien bij je groep?

Eens kijken hoe zij ertegenover staan.

Misschien vinden ze het namelijk helemaal geen probleem, en zit jij je zorgen te maken om niets.

Euhhh....Madhe, hebben ze daar waar jij woonde geen bussen,oversteekplaatsen en patat?

*vraagt zich af WAAR Madhe in hemelsnaam woonde*

Ja ja....ik weet het....het Archeon!!!

Ik mail je morgen, tis namelijk best een lapje tekst en ik kan door de meds niet zo heul goed focussen (doe ongeveer 10 minuten over dit stukje tekst)

En jajajajaja.....ik weet dat je RM technisch gezien wel gelijk hebt

Maare.....die kussens.....WAAR-DE-LOZE tip
hahahah ik moet zo lachen nu.

Ik woonde in een redelijke formaat stad, maar de oversteekplaatsen zagen er saaier uit En in de bussen hier zitten knopjes waardoor je de deur zélf kunt openen. In mijn oude woonplaats moest ik toch écht wachten tot de chauffeur de deur opendeed, en af en toe moest je dan zelfs gillen "hé buschauffeur, ik ga je busje slopen... ik moet er nog uit".

Brabant he, zoekt nee schuddende smiley.

Kym, dat was ook het eerste waar ik aan dacht. Heb je het er met je team over gesproken? Misschien zien zij het helemaal niet als probleem en maak je je nu helemaal voor niets druk. Dat zou toch ook jammer zijn van je tijd?
Jullie bedoelen het bespreken met mijn team dat ik leid?
[quote]Madhe schreef op 13 oktober 2009 @ 22:51:

Brabant he, zoekt nee schuddende smiley.

Zeg Maddeke, ik vind je best lief, maar geen slecht woord over Brabant he!

Sneezel kijkt heul boos!
Godsamme ik zit gewoon op de fiets te bedenken dat ik zin heb om te forummen.

Ik kan er toch zo van genieten om bij thuiskomst jullie geklets te lezen!

Boemen!

Meis geef eens even een update!

Madhe mag ik even zeggen dat ik het onwijs gezellig vind dat je er weer helemaal bij bent?

Vind je zo'n leukerd!

Hoe is het met de pijn Sum?

Ik hoor je daar namelijk niet over, maar je klinkt wel zo hiiiiigh als een Vlaamse papegaaaaaai!

Ik was na werk ff bij mijn collega in het cafe om mijn verjaardagfeestje te bespreken.

Gaat vast helemaal goed komen.

Maar ik ben wel echt aan het overwegen om de rest van de week elke avond binnen te gaan zitten want godskolere wat is het koud zeg.

Jammer dat ik werk in de avonden...
Ja Kym volgens mij kun je best aan ze vragen of zij het lastig vinden dat je er nu iets minder bent.

Alhoewel als ik dat aan mijn team vraag zou ik gegarandeerd de opmerking krijgen dat ze dat vervelend vinden. Ik zou dus als ze aangeven het lastig te vinden wel even verder doorvragen naar het waarom. Is het een extra belasting dat jij er minder bent? Blijven er dingen liggen? Lopen er dingen minder goed? Hebben ze je op dat moment echt nodig?
Mensen help; zie ik ze nu vliegen? Sum je hebt toch niet echt een nieuwe avator he? Ik zie nog altijd je oude vertrouwde bekende!
Ola Frizzel,

Hard gewerkt?
quote:Kym schreef op 13 oktober 2009 @ 23:15:

Jullie bedoelen het bespreken met mijn team dat ik leid?

Ja duh schattie, met wie wilde je het anders overleggen dan?

Het plaatselijke voetbal team?

Tuurlijk het overleggen met je eigen team

Of zij vinden dat je te weinig betrokken bent.

Ik vind dat een doodnormale vraag.

Alleen zit je natuurlijk wel een beetje met die eikelige collega!

Frizz, ik ben ook High... *zet gelijk cd-tje van Doe Maar op*

Meds werken lekker, ik ben alleen klaarwakker maar moet eigenlijk wel slapen...
quote:sneezeweasel schreef op 13 oktober 2009 @ 23:21:

Mensen help; zie ik ze nu vliegen? Sum je hebt toch niet echt een nieuwe avator he? Ik zie nog altijd je oude vertrouwde bekende!Even F5en my dear!
Sneeze, ik weet zeker dat ik jou helemaal niet brabants vind hoor! Ik zal mijn mond verder houden hahaha.

En Kym, ja dat bedoelde ik wel iig. Waarom zou je het niet aankaarten?

Dankje Frizz, voor het compliment. *tovert bloemetjes smiley*

Oh, en ik stapte vanavond met vriend in de auto (niet eens in de bus die hier anders zijn dan in Brabant), en zat ook flink te rillen. Het koelt echt enorm af hier. Balen he, al probeer ik dat altijd zo lang mogelijk te negeren, want straks wordt het echt koud. En als het echt koud is, dan bedenk ik altijd maar dat dat betekend dat het alweer bijna warmer wordt In februari sta ik me toe om te klagen over de kou dus. Werkt hier prima.
Sneeze dat bedacht ik ook wel. Als ze het aankaart dan kan het zijn dat ze dat aangrijpen om inderdaad te zeggen dat ze het vervelend vinden. Dan zijn jouw vragen heel goed.

Kym, ik begreep dat je op maandag eigenlijk niet bezig bent met het team? Dan is het alleen sociaal om het aan te kaarten, maar verwacht je dan "tegenstand"?
Sneez, je bent een slimmert!!!

Goeie vragen die Kym eventueel kan stellen!
Hmm..er blijven geen dingen liggen: sterker nog, ik kan op maandag in alle rust rapporten schrijven e.d. En als men me nodig heeft voor advies of wat dan ook, dan ben ik altijd telefonisch bereikbaar.

Maar goed, niemand heeft z'n mond er nog over open gedaan, vraag me af of ik het dus zelf moet aangaan. Misschien bespreek ik het maar op een wat informelere wijze met mijn manager.

Oh en dan ook nog zoiets: SJ en ik hebben gehad gehad over zijn vrije dag. Die is dus op woensdag. En dan ben ik er niet. Nu willen we natuurlijk ook weleens een fatsoenlijke nacht en hele dag en dan weer een nacht samen spenderen, dus bedachten we dat de enige mogelijkheid daarvoor de maandag is.

Hij kan de woensdag waarschijnlijk wel ruilen met de maandag, en ik...ik moet dan een gesprek aangaan met mijn baas: ik kan op zaterdag en zondag een paar uren werken ipv de maandag was mijn plan (aangezien het toch thuiswerk is mbt die rapporten e.d). Maar ook dat vind ik weer spannend om bespreekbaar te maken.

Naja, eerst ga ik op vakantie volgende week. Misschien daarna die dingen proberen te regelen?
quote:Summerdance schreef op 13 oktober 2009 @ 23:23:

[...]

Ja duh schattie, met wie wilde je het anders overleggen dan?

Het plaatselijke voetbal team?

Tuurlijk het overleggen met je eigen team

Of zij vinden dat je te weinig betrokken bent.

Ik vind dat een doodnormale vraag.

Alleen zit je natuurlijk wel een beetje met die eikelige collega!

Nou nee, daarom stelde ik die vraag dus: mijn lokale team is wat anders dan mijn expat team.

Mijn local team zijn de Afrikanen. De Expats, tja, mijn huisgenoten etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven