Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
woensdag 14 oktober 2009 om 18:14
woensdag 14 oktober 2009 om 18:14
woensdag 14 oktober 2009 om 18:32
Daar heb jij weer een puntje Kym
*neemt zichzelf voor om de eerste keer de ze SJ ontmoet een opmerking te maken over zijn Chinese teken*
Frizz, vind je hem echt saai?
Mens ben hartstikke lang bezig geweest met die foto maken hahaha
Ik ga wel weer op zoek naar wat anders
*neemt zichzelf voor om de eerste keer de ze SJ ontmoet een opmerking te maken over zijn Chinese teken*
Frizz, vind je hem echt saai?
Mens ben hartstikke lang bezig geweest met die foto maken hahaha
Ik ga wel weer op zoek naar wat anders
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 14 oktober 2009 om 18:35
woensdag 14 oktober 2009 om 18:46
woensdag 14 oktober 2009 om 19:02
Wat een geweldige relativeer-conversatie vanmiddag tussen Sum en Kym!
En Sum jij schijnheilige pannenkoek, ik vind die uitspraak echt geweldig. Heb er vandaag diverse malen aan gedacht en moest dan steeds een beetje lachen!
En oh ja Sum deze week gewoon verder thuis blijven, ik heb enige tijd geleden van jullie ontzettend op mijn kop gekregen omdat ik al te snel weer aan het werk wilde... dus nu ook netjes even naar ons luisteren he!
En Sum jij schijnheilige pannenkoek, ik vind die uitspraak echt geweldig. Heb er vandaag diverse malen aan gedacht en moest dan steeds een beetje lachen!
En oh ja Sum deze week gewoon verder thuis blijven, ik heb enige tijd geleden van jullie ontzettend op mijn kop gekregen omdat ik al te snel weer aan het werk wilde... dus nu ook netjes even naar ons luisteren he!
woensdag 14 oktober 2009 om 19:36
quote:stroller schreef op 14 oktober 2009 @ 08:17:
Heb gister met Tante en neefje en nichtje de nieuwste Harry Potter gekeken, ( ik ben Harry Fan) en mevr Bella !! ( ik weet niet of je dit leest vandaag ) maar de persoon waar jij je nick van hebt is helemaal niet LIEF!!!!!!! ....
Hahaha, dat weet ik! Ik ben ook een grote Potterfan.
Maar ik vind haar in de films erg goed gespeeld en in het echt zou ik wel een beetje meer van haar mogen hebben als het neerkomt op voor mezelf opkomen enzo...
Sum, heb je nog pijn? Moet even wennen aan je nieuwe plaatje!
Heb gister met Tante en neefje en nichtje de nieuwste Harry Potter gekeken, ( ik ben Harry Fan) en mevr Bella !! ( ik weet niet of je dit leest vandaag ) maar de persoon waar jij je nick van hebt is helemaal niet LIEF!!!!!!! ....
Hahaha, dat weet ik! Ik ben ook een grote Potterfan.
Maar ik vind haar in de films erg goed gespeeld en in het echt zou ik wel een beetje meer van haar mogen hebben als het neerkomt op voor mezelf opkomen enzo...
Sum, heb je nog pijn? Moet even wennen aan je nieuwe plaatje!
Huts!
woensdag 14 oktober 2009 om 19:44
Hey Bell, ja heb eigenlijk nog best veel pijn merk ik.
Met name als de pijnstiller gaat uitwerken merk ik toch wel dat de pijn er gewoon nog zit!
Moet zelf ook weer wennen aan mijn plaatje, moest weer een andere want kwam mijn nieuwe avatar ergens anders op het forum ook tegen
En ik wilde natuurlijk wel een beetje uniek blijven
Met name als de pijnstiller gaat uitwerken merk ik toch wel dat de pijn er gewoon nog zit!
Moet zelf ook weer wennen aan mijn plaatje, moest weer een andere want kwam mijn nieuwe avatar ergens anders op het forum ook tegen
En ik wilde natuurlijk wel een beetje uniek blijven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!