Joehoe, het is weer Domino D-Day!
vrijdag 13 november 2009 om 20:34
En ik kan niet wachten.
Heb mijn Dominostenen weer tevoorschijn gehaald en al een kunstwerk op de tafel gelegd om zo gelijktijdig met Hans de stenen om te gooien. En nog een keer en nog een keer. Ik ben dol op bouwen en omgooien. Domino D-Day is echt een MUST SEE!
Ik heb mijn 'I Love Hans Kraay Jr.' T-shirtje weer aangetrokken.
De thee staat klaar. De stenen liggen er klaar voor.
Overmorgen ga ik samenwonen, dat ik deze avond nog met jullie en met Hans Kraay Jr. mag delen. Fan-tas-tisch!
Stem je ook even?
Heb mijn Dominostenen weer tevoorschijn gehaald en al een kunstwerk op de tafel gelegd om zo gelijktijdig met Hans de stenen om te gooien. En nog een keer en nog een keer. Ik ben dol op bouwen en omgooien. Domino D-Day is echt een MUST SEE!
Ik heb mijn 'I Love Hans Kraay Jr.' T-shirtje weer aangetrokken.
De thee staat klaar. De stenen liggen er klaar voor.
Overmorgen ga ik samenwonen, dat ik deze avond nog met jullie en met Hans Kraay Jr. mag delen. Fan-tas-tisch!
Stem je ook even?
DTEEZ!
vrijdag 13 november 2009 om 20:52
quote:Boefus schreef op 13 november 2009 @ 20:43:
Ow Djoels, ik moet zo om jou lachen. Ik ben ook weer present voor Domino Day.
Iemand nog berichten gehoord over of de Chinezen volgende week alweer een counter poging ondernemen? Ik meen me te herinneren dat dat vorige keer wel zo ging.....Nog geen officiele berichtgeving over geweest. Maar ik ga er wel vanuit dat de Chinezen deze avond weer goed in de smiezen houden.
Ow Djoels, ik moet zo om jou lachen. Ik ben ook weer present voor Domino Day.
Iemand nog berichten gehoord over of de Chinezen volgende week alweer een counter poging ondernemen? Ik meen me te herinneren dat dat vorige keer wel zo ging.....Nog geen officiele berichtgeving over geweest. Maar ik ga er wel vanuit dat de Chinezen deze avond weer goed in de smiezen houden.
vrijdag 13 november 2009 om 20:55
vrijdag 13 november 2009 om 20:55
Ik vermoed wel Boefus, want het is elk jaar hetzelfde. Nederland breekt record van vorig jaar (wat dus de chinezen haalden) en dan komen de Chinezen weer terug. Weet alleen niet zeker wie er ooit mee begonnen is.
Oei foute opmerking Nance, Hans doet het graag (met andere vrouwen terwijl hij bezet is)
Oei foute opmerking Nance, Hans doet het graag (met andere vrouwen terwijl hij bezet is)