Entertainment alle pijlers

Joehoe, het is weer Domino D-Day!

13-11-2009 20:34 332 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ik kan niet wachten.

Heb mijn Dominostenen weer tevoorschijn gehaald en al een kunstwerk op de tafel gelegd om zo gelijktijdig met Hans de stenen om te gooien. En nog een keer en nog een keer. Ik ben dol op bouwen en omgooien. Domino D-Day is echt een MUST SEE!

Ik heb mijn 'I Love Hans Kraay Jr.' T-shirtje weer aangetrokken.

De thee staat klaar. De stenen liggen er klaar voor.

Overmorgen ga ik samenwonen, dat ik deze avond nog met jullie en met Hans Kraay Jr. mag delen. Fan-tas-tisch!

Stem je ook even?

Zullen ze het wereldrecord verbreken?

Totaal aantal stemmen: 32

Ja (31%)
Nee (69%)
DTEEZ!
quote:Boefus schreef op 13 november 2009 @ 20:43:

Ow Djoels, ik moet zo om jou lachen. Ik ben ook weer present voor Domino Day.

Iemand nog berichten gehoord over of de Chinezen volgende week alweer een counter poging ondernemen? Ik meen me te herinneren dat dat vorige keer wel zo ging.....Nog geen officiele berichtgeving over geweest. Maar ik ga er wel vanuit dat de Chinezen deze avond weer goed in de smiezen houden.
ow heel erg aantrekkelijke bouwers zie ik nu... weer eengemiste kans om aan de man te komen...
Ik heb zo'n zin om in die hal te gaan staan en te roepen... 'hallo Leeeeeuwwaarrrdeennnnn, put your hands up voor Hans Kreey Junior' En dat ze allemaal beginnen te klappen en dat dan al die stenen omdonderen!
DTEEZ!
Oo ze hebben allemaal sterren uitgenodigd om te komen kijken, zoals Rebecca en Raggel
17!!!! 37 zou ik ook geloofd hebben
en hans zn haar:p hahahahaha mislukte coupe soleil:p lol...hahaha
quote:Boefus schreef op 13 november 2009 @ 20:51:

Wat zit Raggel Hazes daar te doen?Roggol is er omdat dr zoon Dre meedeed aan het BN-er wedstrijdje.
Oh ja Rebecca. Ik kende haar naam niet meer.

Goh, wat een Bnnerts.
DTEEZ!
hou je in djoels!!!
quote:Dushi74 schreef op 13 november 2009 @ 20:52:

[...]

Nog geen officiele berichtgeving over geweest. Maar ik ga er wel vanuit dat de Chinezen deze avond weer goed in de smiezen houden.Hebben zij nu dan officieel het record?
Is dit in Leeuwarden? (vraag me niet waarom, maar Xan wil dit weten, maar die heeft zichzelf inmiddels verdoofd met irish coffee)
Peas on earth!
Ik hoop dat Rebecca stil op haar stoel blijft zitten

oooooo wat een flauwe grap
Rebecca was toch een een mysterie popstar? (Waarom weet ik dit? Ik heb vorig jaar niet eens gekeken)
Ik vind hier dingen van.
ja Xan, dit is in Leeuwarden. In de randstad maken de trammen teveel geluid en vallen die stenen steeds om, kunnen ze steeds weer opnieuw beginnen!!
DTEEZ!
ik heb geen idee waar het is,

itsman wilde dit kijken en die zit nu te lezen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wooohooo, een scootah!
quote:Sabeltandcavia schreef op 13 november 2009 @ 20:54:

Rebecca was toch een een mysterie popstar? (Waarom weet ik dit? Ik heb vorig jaar niet eens gekeken)Echt niet, dat geloof ik niet. Alle Mysterie popstars waren toch niet zo corpulent?
DTEEZ!
Oeh, nog maar héél even!

4,8 miljon stenen. Tellen jullie mee?
Ik vermoed wel Boefus, want het is elk jaar hetzelfde. Nederland breekt record van vorig jaar (wat dus de chinezen haalden) en dan komen de Chinezen weer terug. Weet alleen niet zeker wie er ooit mee begonnen is.

Oei foute opmerking Nance, Hans doet het graag (met andere vrouwen terwijl hij bezet is)
Wat een spanningsopbouw hè, ik pies bijna in m'n broek.
The time is now
quote:nostradame schreef op 13 november 2009 @ 20:54:

Ik hoop dat Rebecca stil op haar stoel blijft zitten

oooooo wat een flauwe grap
DTEEZ!
Vorig jaar waren er nog geen mysteriepopstar, maar er was toen gedoe over haar omdat ze op het internet vrij uitgebreid schreef over haar sm-voorkeuren ofzo.
Peas on earth!
Wat doet die man de rest van het jaar (die bouwert)?
Xan proost he ouwe zuipschuit
Ze zijn al anderhalf uur bezig en nog geen steentje om?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven