We gaan NIET naar de Noordpool
maandag 7 december 2009 om 20:53
...Nou misschien heel even dan, omdat het bijna kerst is.
De Nietjes reizen ditmaal af naar de Noordpool, om een bezoekje te brengen aan deze meneer:
en we slapen gezellig in een mooi ijshotel:
Al 226311 postings in onze oude topics, plus alles wat we hier nog schrijven... dus zoals jullie zien zijn de NIETJES erg fanatiek!
De Nietjes reizen ditmaal af naar de Noordpool, om een bezoekje te brengen aan deze meneer:
en we slapen gezellig in een mooi ijshotel:
Al 226311 postings in onze oude topics, plus alles wat we hier nog schrijven... dus zoals jullie zien zijn de NIETJES erg fanatiek!
maandag 14 december 2009 om 22:29
Duim voor Engie morgen!!! Succes meis.
Ik doe niet aan facebook. Eigenlijk ook niet aan hyves. Heb er wel een maar kom er nooit eigenlijk. Ik heb niet zoveel met dat soort dingen om alles te checken. Ik ben meer van het bellen hihihi. Veel gezelliger. Leuk van poessiekind. Hoop dat ik die foto's nog ergens anders kan zien. Voor wat was het?
Ik doe niet aan facebook. Eigenlijk ook niet aan hyves. Heb er wel een maar kom er nooit eigenlijk. Ik heb niet zoveel met dat soort dingen om alles te checken. Ik ben meer van het bellen hihihi. Veel gezelliger. Leuk van poessiekind. Hoop dat ik die foto's nog ergens anders kan zien. Voor wat was het?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 14 december 2009 om 22:49
quote:mylenevalerie schreef op 14 december 2009 @ 22:29:
foto's waren gewoon voor de leuk,
iemand die poessekind graag wilde fotograferen.
foto's waren gewoon voor de leuk,
iemand die poessekind graag wilde fotograferen.
dinsdag 15 december 2009 om 09:08
dinsdag 15 december 2009 om 10:15
Wat een lekker jochie Poes! Je maakte ze niet op bestelling he? Zoeentje zou ik wel graag willen. Eigenlijk wil ik ook een Yammini, maar dan de verbeterde versie, eentje die geen babyfoons aflikt
Dat hoop ik ook Smearl... Volgens de DA gaan de problemen met de jaren alleen maar erger worden en ze zal geen 20 worden zoals de rode kat van Bor. Maar goed, ze is pas 6 en ik hoop toch wel dat ze iig nog 6 jaar meegaat. Mijn lekkere vetklep
@ Elo: Katja is inmiddels al een paar jaar getrouwd met Thijs Römer, zoon van die meneer (de cock met zee oo zee kaa) die in Baantjer speelt.
Dat hoop ik ook Smearl... Volgens de DA gaan de problemen met de jaren alleen maar erger worden en ze zal geen 20 worden zoals de rode kat van Bor. Maar goed, ze is pas 6 en ik hoop toch wel dat ze iig nog 6 jaar meegaat. Mijn lekkere vetklep
@ Elo: Katja is inmiddels al een paar jaar getrouwd met Thijs Römer, zoon van die meneer (de cock met zee oo zee kaa) die in Baantjer speelt.
dinsdag 15 december 2009 om 11:46
Zo, fase 1 (douchen) hebben we alvast gehad. Nu moet ik naar de winkel, dat ga ik eerst maar doen. En ik moet mijn kerstkaarten op de bus doen. Maar daar ga ik er vanmiddag wel nog een keer voor uit. Het is mooi weeeeeeeeeeeeer!
Mag je die in de gewone brievenbus stouwen of eigenlijk niet, trouwens?
Mag je die in de gewone brievenbus stouwen of eigenlijk niet, trouwens?
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 15 december 2009 om 14:06
dinsdag 15 december 2009 om 14:13
Ikke wel Yammie. Heb al een lekker zittende broek uitgezocht dus nu nog iets erop uitzoeken. Geen geintjes dat jullie straks opgedirkt zitten en ik "makkelijke kleding". Hahahahhah. Zou ook wel een stunt zijn.
Maar mail me even als je hulp nodig hebt. Nou kijk maar lieverd.
Roos, dat klinkt niet goed of zie ik het verkeerd? Als je er niet hier over kan praten snap ik het hoor. Begrijp het alleen niet hoe je nou verder moet maar misschien jij zelf ook niet. Balen zeg. Weet je wel wanneer er zicht is op uitslag? Of wat je uberhaupt moet doen?
Nou had ik al een week geleden geen geld meer voor december, start mijn auto niet meer. Nieuwe accu voor 100 euro. Ze gaan het automatisch incasseren en ik heb al gevraagd aan de anwb of ze niet zo snel willen zijn want het staat niet op mijn rekening. Dus even spannend of ik het over de feestdagen heen kan tillen die rekening.
Is Engie geslaagd?
Maar mail me even als je hulp nodig hebt. Nou kijk maar lieverd.
Roos, dat klinkt niet goed of zie ik het verkeerd? Als je er niet hier over kan praten snap ik het hoor. Begrijp het alleen niet hoe je nou verder moet maar misschien jij zelf ook niet. Balen zeg. Weet je wel wanneer er zicht is op uitslag? Of wat je uberhaupt moet doen?
Nou had ik al een week geleden geen geld meer voor december, start mijn auto niet meer. Nieuwe accu voor 100 euro. Ze gaan het automatisch incasseren en ik heb al gevraagd aan de anwb of ze niet zo snel willen zijn want het staat niet op mijn rekening. Dus even spannend of ik het over de feestdagen heen kan tillen die rekening.
Is Engie geslaagd?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 15 december 2009 om 14:48
Mooie foto's Poes
En Engie, laat het nou even weten
Rosanna, ik snap het ook als je hier niet veel over kwijt wilt, maar sterkte ermee.
Als je echt denkt niet voluit te kunnen werken, wel moet, en voldoende onderbouwing hebt dmv een diagnose, zou je werken via de WSW kunnen proberen? Maar goed, mss zit ik er vijf kilometer naast? Kan bij een normaal bedrijf, mits dat normale bedrijf ermee accoord gaat.
En Engie, laat het nou even weten
Rosanna, ik snap het ook als je hier niet veel over kwijt wilt, maar sterkte ermee.
Als je echt denkt niet voluit te kunnen werken, wel moet, en voldoende onderbouwing hebt dmv een diagnose, zou je werken via de WSW kunnen proberen? Maar goed, mss zit ik er vijf kilometer naast? Kan bij een normaal bedrijf, mits dat normale bedrijf ermee accoord gaat.