We gaan NIET naar de Noordpool

07-12-2009 20:53 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
...Nou misschien heel even dan, omdat het bijna kerst is.

De Nietjes reizen ditmaal af naar de Noordpool, om een bezoekje te brengen aan deze meneer:

en we slapen gezellig in een mooi ijshotel:

Al 226311 postings in onze oude topics, plus alles wat we hier nog schrijven... dus zoals jullie zien zijn de NIETJES erg fanatiek!
engie succes morgen

en elo, katja ziet er ook opeens heel degelijk uit, Ik vind het ook raar
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Katja is toch zwanger?

Misschien dat ze daarom zo truttig is geworden? trouwens.. waar is dr buik eigenlijk???
Oeh duimen voor Engie

En idd op die ene reclame zie je dr buik wel...
Duim voor Engie morgen!!! Succes meis.

Ik doe niet aan facebook. Eigenlijk ook niet aan hyves. Heb er wel een maar kom er nooit eigenlijk. Ik heb niet zoveel met dat soort dingen om alles te checken. Ik ben meer van het bellen hihihi. Veel gezelliger. Leuk van poessiekind. Hoop dat ik die foto's nog ergens anders kan zien. Voor wat was het?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
oeh Engie, succes morgen!!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
truste lieve NieTertjes

ik ga slapen, morgen afspraak bij uwv
Katja zwanger?

nou ja, heb ze een vast vent dan?

(ik loop ernstig achter...)
Engie zet hem op!!!!!!

rechts rijden je bent in Nederland (tip van de week)

Roos, succes

trusten
quote:mylenevalerie schreef op 14 december 2009 @ 22:29:

Duim voor Engie morgen!!! Succes meis.

Ik doe niet aan facebook. Eigenlijk ook niet aan hyves. Heb er wel een maar kom er nooit eigenlijk. Ik heb niet zoveel met dat soort dingen om alles te checken. Ik ben meer van het bellen hihihi. Veel gezelliger. Leuk van poessiekind. Hoop dat ik die foto's nog ergens anders kan zien. Voor wat was het?

foto's waren gewoon voor de leuk,

iemand die poessekind graag wilde fotograferen.

Moge.

Wat een enige foto's Poessie. Leuk om zulke mooie foto's te hebben.
Mogge! Gave foto's Poes! Echt leuk om dat soort foto's van je kind te hebben!

EnGie, succes!

Ploes, rot voor Ploespoes

Hoop dat het allemaal mee blijkt te vallen in de toekomst. Alsin, dat poes met die problemen nog een paar jaar gewoon vrolijk en poezig door kan!
668, the neighbour of the Beast
morgen

wat een ontzettend leuke fotoos poessie, en wat is jouw kleine toch een lekker ding
Wat een lekker jochie Poes! Je maakte ze niet op bestelling he? Zoeentje zou ik wel graag willen. Eigenlijk wil ik ook een Yammini, maar dan de verbeterde versie, eentje die geen babyfoons aflikt

Dat hoop ik ook Smearl... Volgens de DA gaan de problemen met de jaren alleen maar erger worden en ze zal geen 20 worden zoals de rode kat van Bor. Maar goed, ze is pas 6 en ik hoop toch wel dat ze iig nog 6 jaar meegaat. Mijn lekkere vetklep

@ Elo: Katja is inmiddels al een paar jaar getrouwd met Thijs Römer, zoon van die meneer (de cock met zee oo zee kaa) die in Baantjer speelt.
Zo, fase 1 (douchen) hebben we alvast gehad. Nu moet ik naar de winkel, dat ga ik eerst maar doen. En ik moet mijn kerstkaarten op de bus doen. Maar daar ga ik er vanmiddag wel nog een keer voor uit. Het is mooi weeeeeeeeeeeeer!

Mag je die in de gewone brievenbus stouwen of eigenlijk niet, trouwens?
Tuurlijk mag dat...

Zou Engie al weten of ze geslaagd is?
is ik weer

Poezzie, wat een lekker ventje!!
quote:Pilous schreef op 15 december 2009 @ 10:15:

Eigenlijk wil ik ook een Yammini, maar dan de verbeterde versie, eentje die geen babyfoons aflikt

ja we hebben gewoon een niet te versmaden babyfoon , kan der ook niks aan doen
ik ga zo even naar de kringloop, we hadden van de week verkoolde piepers op het menu ....

de pan was niet meer te redden , de piepers trouwens ook niet

(durf je nog MV? )
Oh, surinaamse aardappels!
he roos hoe was het bij de UWZ
volgens de keuringsarts was de belastbaarheid niet slechter dan toen ik goedgekeurd werd Its, schiet ik niet heel veel mee op dus. Ga maar weer met de bedrijfsarts praten over hoe nu verder
Ikke wel Yammie. Heb al een lekker zittende broek uitgezocht dus nu nog iets erop uitzoeken. Geen geintjes dat jullie straks opgedirkt zitten en ik "makkelijke kleding". Hahahahhah. Zou ook wel een stunt zijn.

Maar mail me even als je hulp nodig hebt. Nou kijk maar lieverd.

Roos, dat klinkt niet goed of zie ik het verkeerd? Als je er niet hier over kan praten snap ik het hoor. Begrijp het alleen niet hoe je nou verder moet maar misschien jij zelf ook niet. Balen zeg. Weet je wel wanneer er zicht is op uitslag? Of wat je uberhaupt moet doen?

Nou had ik al een week geleden geen geld meer voor december, start mijn auto niet meer. Nieuwe accu voor 100 euro. Ze gaan het automatisch incasseren en ik heb al gevraagd aan de anwb of ze niet zo snel willen zijn want het staat niet op mijn rekening. Dus even spannend of ik het over de feestdagen heen kan tillen die rekening.

Is Engie geslaagd?
Mooie foto's Poes

En Engie, laat het nou even weten

Rosanna, ik snap het ook als je hier niet veel over kwijt wilt, maar sterkte ermee.

Als je echt denkt niet voluit te kunnen werken, wel moet, en voldoende onderbouwing hebt dmv een diagnose, zou je werken via de WSW kunnen proberen? Maar goed, mss zit ik er vijf kilometer naast? Kan bij een normaal bedrijf, mits dat normale bedrijf ermee accoord gaat.
Roos :(

Endzjjjj vertel nou!!!!!!!!

Gaaf die foto´s hoor!

Hoe kreeg die fotograaf het voor elkaar dat ventje zo vrolijk op de foto te krijgen terwijl ie minstens drie keer is omgekleed?!?!?

Bij mij zou er geen lachje meer af kunnen hoor Ideaal kind!

Mamzie hoe is het?
Borriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeee!

Haai

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven