We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
quote:biebelie schreef op 26 maart 2010 @ 13:09:

Buiten ophangen??

Hier regent het al de hele dag Het is hier droog, het waait een beetje en een heeeeel flauw zonnetje. Ik hoop dus dat het goed gaat. Straks ff op buienradar kijken.

Buienradar

Het oosten heeft pech vandaag. Ik hou het geloof ik nog wel droog.

Is het forum bij jullie ook zo traag? Ik word er niet goed van.
Alle reacties Link kopieren
TH, zo'n stofzuiger heb ik ook

En qua slapen, tja...mwaah, nog geen echte verbetering. Alhoewel ik het idee heb dat ik ietsie sneller in slaap val. Maar goed, ik heb nog 6 weken de tijd
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik ben één of ander stom spelletje aan het doen dat ik een bakkerij run en allerlei taarten moet maken. Zwaar verslavend en heb nu enorme trek in taart!!
Oh meiden, doordat ik eens geen pijn heb en hier alles even lekker loopt (behalve dat door die plannen hier in huis al 2 weken weinig is gedaan en die bom die hier ontploft is wel volgende week opgeruimd moet worden). Ik glunder van oor tot oor. Vanochtend naar de huisarts geweest en ik had een virus vandaar mijn benauwdheid, in combi met mijn astma, heb er iets voor dus zal morgen wel over zijn. Maar niets kan mijn humeur beinvloeden, voel me zo goed.

Ben alleen bang dat ik morgen zeg, daar en daar was ik mee bezig en dat jullie dan denken, OHHHH is dat alles?

Het stelt niet zoveel voor maar ik heb er zoveel voldoening uit gehaald. En waar ik dus nu voor bezig ben, dat zou ik het liefst doen als mijn beroep.

Nou ik moet echt op mijn handen gaan zitten voor ik het al verklap. Ik heb mijzelf beloofd het niemand voor morgen te vertellen. Het is verleidelijk, heb ook wel wat mailtjes ontvangen of ik het niet achter de schermen kon vertellen maar nog ffies.

Ik ga weer even verder. Elke pauze of als ik moet wachten kruip ik even richting forum om te koekeloeren.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ohja, ik ben niet zwanger, die tip kan ik alvast geven.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Mylene,het is blijkbaar voor jou iets belangrijks dus niet van te voren al bedenken dat wij "Oooh was dat alles gaan denken" joh!

Forum is hier niet traag (maar ikzelf wel )

ben de hele tijd klusjes aan het doen van 5 minuten en dan mag ik weer even zitten van mezelf...nu weer de smoes dat de dweil even in het hete sop moet liggen om schoon te weken
lieve poezels van le en Saar, gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag

nu weer even verder vliegen, ik heb bijna eens een dag helemaal niets (over 10 dagen ofzo)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
MV, ik ben echt heeeeel nieuwsgierig!

Haha Bieb, errug herkenbaar Net gedoucht, make-uppie opgedaan en nu ben ik al weer heel erg toe aan een kopje koffie enzo. Beloon-gedrag is lekker (maar soms wel erg vertragend)!
Pfff,zweten hier..

ja als ik wat doe is het vol gas!!

Zuig ik net een speelgoedmuis op ...goffer... dus ik de zak eruit,zit natuurlijk propvol,bah.

En buiten boven de kliko losgetrokken en met veel moeite de muis eruit gevist.....ja hoor,zijn de stofzuigerzakken op.

Zucht..

Ga maar even het dorp in.
Gefeliciteerd met de poezen die vandaag 1 jaar zijn geworden!!!

Ik stond vanochtend onder de douche... zie ik ineens een heeeeele dikke spin met van die hele dikke zwarte poten tegenover me op een tegeltje zitten. Ik was heel snel klaar met douchen. Ik heb de kat er nog bijgehouden 'toe nou, pak hem nou, jij bent toch de man des huizes' maar hij was vooral beledigd dat ik hem op natte tegeltjes had neergezet. De dames hadden ook al geen zin in spin en toen ging de spin over de grond lopen en heb ik een dik pak reclamefolder op spin laten vallen. brrrrrr
En de konijnen krijgen een mooi buitenhok: 3m lang en de ren die ik al heb kan ik aan dit hok koppelen.

want 3 konijnen binnen houden was niet mijn beste idee zal ik maar zeggen...

Biebelie: leuk he, dingen opzuigen

MV: ben benieuwd wat het is...
Huishoudelijk gezien is er nog niet zo veel gebeurd hier (heb wat met een stofdoek gewapperd) maar ik heb wel een reisje naar Andalusië geboekt In mei, maar ik ben op tijd terug . Stond al een tijdje op de verlanglijst en nu kan ik me een beetje in gaan lezen.

Dit geeft wel precies de energie om echt iets in huis te gaan doen: ik zal goed opletten rond de speelhoek van de poezels . *ben ook geen fan van poeren in volle stodzuigerzakken*

MV, we vinden het morgen hoe dan ook leuk om te lezen, alleen al omdat je er zelf zo enthousiast over bent.

Olijfje, das waar ook! Jij trof een ander bij het slaapcentrum en bent nu de melatonine weer aan het slikken omdat het wel even tijd nodig heeft om te gaan werken. Ik ga duimen dat je straks net zo enthousiast bent als Mylene over het treffen van een andere arts.

Ik ga ook even eeen beetje gas geven, al voel ik me vandaag meer een dieseltje met een heeeele lange opwarmtijd.
Ha Kletsmajoor! Ik heb maar weinig aanmoediging nodig om hier te blijven hangen . Wat een waanzinnig konijnenhokkasteel ga je neerzetten. Daar gaan ze erg blij van worden denk ik .

En spinnen, aan mij ook niet besteed.

Is je tentamen een beetje gelukt? Want jij had toch ook iets? Of was dat nou toch alleen Delphi die dat schreef?

Delphi, heel veel succes met leren en schrijven en reproduceren!
Poe hee, ik geloof dat ik vandaag blij mag zjin dat ik niet thuis zit. Spinnen, muizen in zakken, huishoudens die roepen enzo .

Hoewel ik volgens mij hier net zo hard m'n werk zit uit te stellen als jullie....ahum.

Mylene, niet zo bescheiden hoor. De laatste keer dat je iets leuk ging plaatsen en dacht dat het voor ons misschien lang niet zo leuk was, hebben we allemaal in een deuk gelegen. Toen had je ook een taart gemaakt maar haalden de poezels hun neusjes ervoor op.

Dus ook ik ben gewoon heel nieuwsgierig en twijfel geen moment dat het iets heel leuks is.
Talkinghead: Wat knap dat je dat onthouden hebt van dat tentamen. Ik had inderdaad maandag een tentamen en ben heel benieuwd hoe het gegaan is. Bestond uit twee delen en het ene deel ging wel goed. Het andere deel was twijfelachtig. Ik ben nu bezig met een opdracht die ik vandaag in moet leveren. Ga dus snel verder

Ik ga morgen heel hard aan huishoudelijke taken.

Blanche is er trouwens nog steeds. De resultaten van haar bloedonderzoek zijn nog steeds niet binnen. Ik weet nu wel echt zeker dat ze naar een heel goed ander huisje mag. Maar dit huisje moet wel binnen een half jaar gevonden en mochten ze haar dan toch om de een of andere duistere reden toch weer weg doen dan houd ik haar ook.
Het is echt megadruk hier, en ik wil zo graag naar huis, de fontein uitproberen voor de poezen (leuk dat splinter het pakketje ook aan de katten had geadresseerd) en lekker uit eten.

Voor volgende week vrijdag heb ik vrij gevraagd, zusje komt logeren dus dan kunnen we iets gezelligs gaan doen....hopen dat het mogelijk is

*gaat weer werken doen*
quote:Kletsmajoor schreef op 26 maart 2010 @ 14:58:

En de konijnen krijgen een mooi buitenhok: 3m lang en de ren die ik al heb kan ik aan dit hok koppelen.

[afbeelding]

want 3 konijnen binnen houden was niet mijn beste idee zal ik maar zeggen...

Biebelie: leuk he, dingen opzuigen

MV: ben benieuwd wat het is...

Wat een paleis zeg!!! Jeetje geweldig! Daar zullen de nijnen wel heel blij mee zijn.

Spinnenverhaal, heel bekend. Medusa vrat in mn bovenwoning altijd de luiwagens op. Nu heb ik K. voor spinnen Ik zal eens zoeken wat we een paar maanden geleden hadden in huis. Jullie hebben mazzel, ik kan m niet vinden. Die was Groot!!!

Hahaha Bieb, het zit je niet mee he? Muis opzuigen, zak kapot, nieuwe gaan halen in de regen....
Waaaah damea a.u.b. geen spinnenfoto's hier he?Ik tetter graar over een dier maar met een spin heb ik weinig plezier. Goh ik kan rijmen en dichten zonder mijn bibs op te lichten!

Maar zonder gekheid, een spin heeft bij mij al heel wat leed opgeleverd, ik was ooit een boek over dieren aan het lezen, sla de pagina om, jekkes een hele grote foto van zo'n jeweetwel, ik gooi het boek keihard door de ruimte, recht tegen de tafel aan, klingeling, glas kapot. Bleh. Mijn vader was eens zooo boos op mij toen ik als 15 jarige onder de douche stond en er kroop een spin, gillen, mijn vader nog nooit zo boos gezien, hij dacht dat er ik weet niet wat aan de hand was. Tja voor mij was dat dus ook zo.

Olijf, hoe is het, lukt het wat met die nieuwe medicijnen?

MV gefelicimiauwt met de poezen, net alweer de foto's aan mijn dochter laten zien, die vindt dat geweldig, ik ook trouwens!

Ik vind jou toch zo'n leuk mens met jou recepten en poezentaarten. Ik ben zelf nogal een kookgek en zou graag een samen met jou willen kokkerellen.! Ben superbenieuwd naar jou bezigheden!

Klets, jemig wat een buitenverblijf, echt helemaal super. Het ziet er ook nog mooi uit ook met dat hout. En je zou er zo een bubs Vlaamse Reuzen in kwijt kunnen.

Ik ben vandaag lekker thuis, dus ga straks op mijn gemakje jullie posts doorlezen.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Zo stofzuigerzakken zijn gehaald

(en hoe kwamen nou ineens die 2 gebakjes in mn auto terecht?... ik geef de schuld aan Ratteke,die bracht me op het idee.. )

Ratteke hoe staat het met jouw taartenbakkerij?

istie al klaar?

Oh en geen spinnenfoto's pleasepleaseplease...

Daar moet ik ook nog eens voor in therapie
Ooh Anneke,de poezels van MV zijn niet jarig hoor..die van Leo en Sarah Scott zijn vandaag een jaar en MV had taart gemaakt.
Ik heb het plan opgevat om voor straks bruinebonensoep te maken maar natuurlijk te laat om bonen te wellen in water dus met blikbonen..

Ga eens even neuzen of daar een lekker recept voor te vinden is..
quote:biebelie schreef op 26 maart 2010 @ 16:10:

Zo stofzuigerzakken zijn gehaald

(en hoe kwamen nou ineens die 2 gebakjes in mn auto terecht?... ik geef de schuld aan Ratteke,die bracht me op het idee.. )

Ratteke hoe staat het met jouw taartenbakkerij?

istie al klaar?

Oh en geen spinnenfoto's pleasepleaseplease...

Daar moet ik ook nog eens voor in therapie

Haha, ja geef mij maar de schuld.... Taart gaat het niet worden. Vanochtend was het topic niet door te komen, zo langzaam als dat het was. Nu wordt het appel-kaneel cake.

Avondeten: gebakken aardappeltjes met kropsla en een zigeunerschnitzel. Maar nu cake maken!
Biebelie: het zijn toch wel de tompoezen geworden he

En spinnen krijgen op dit topic dus een permaban (ja, ik leer de terminologie van het forum ook nog wel eens kennen). Tenzij het om het werkwoord gaat natuurlijk

Kletsmajoor: als medestudent heb ik daar wel oog voor . Succes met je opdracht van vandaag!
Nope,niet de tompoezen * van de Hema helaas..

Ze hadden alleen nog 3 van die verschrompelde rozen staan en diehoefiknie.

Ik had mn zinnen gezet op de paastompoes*.

Dom dorp dat die er niet waren.

toen maar bij de bakker gehaald.

*kijk mij eens ONtopic blijven
Gisteren had een collega muffins gebakken met walnoot erin, die waren ook helegaar niet vies

En wat ik ook nog wil maken is cake met cranberry's en pecannoten.

En dan als het klaar is een laagje chocola erop...

die verkopen ze af en toe bij ons in de bedrijfs (LaPlace) kantine,om je vingers bij op te eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven