Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Iksnupputniet..
Je weet toch!
quote:Evidenza schreef op 29 april 2010 @ 13:33:

Oh, ik stel voor dat we de vrijdagmiddagrel ivm Koninginnedag en deze Doordeweeksrel morgen niet door laten gaan.
Koel!
Je weet toch!
Bij mij zijn alle profielen gecrasht. Niemand heeft vriendjes en iedereen is nul dagen lid.
quote:mylenevalerie schreef op 29 april 2010 @ 12:39:

[...]

Vorig jaar toen ik met Yamuna op vakantie was hebben we het 1 avond gedaan. Ik heb het alleen denk ik als kind gedaan dus moest ook de hele avond vragen hoe het nou zat, bij elke ronde veranderden ze de regels of de zetting van het blaadje, het was een avondje hard werken kan ik vertellen. Of een overactieve ballennummer-oplezer, djees wat had hij er tempo in, het was niet bij te houden, weet zeker dat ik wat gewonnen had als ik even rustig op mijn papiertje had kunnen kijken.

gehghegeh en dat ouwe wijf tegenover ons .... als je iets zachtjes tegen elkaar zei ... SSSSSSSTTTTT

om vervolgens bij elk nummer tevragen ... wasseidienou?
Nou en ?>
Je weet toch!
Probeer je iets duidelijk te maken Muchacha?
Floor, Much "vecht" op haar manier altijd met de systemen
quote:floor72 schreef op 29 april 2010 @ 14:08:

Probeer je iets duidelijk te maken Muchacha?
Je weet toch!
quote:korenwolf schreef op 29 april 2010 @ 14:02:

Bij mij zijn alle profielen gecrasht. Niemand heeft vriendjes en iedereen is nul dagen lid.Bij mij niet, alles as usual.
eerst zeuren over een napraattopic, dan is er weer één ....en nu proberen deze ook om zeep te krijgen?

Schiet mij maar lek
Korenwolf dat heb ik al een half jaar of zo
Kor! Wat doe je nou?

En vooral waarom? Misschien doe ik het dan ook wel. Want jij bent slim.
O, dat is dus niet dat mijn werkelijke leven zich op dit forum projecteert?
quote:korenwolf schreef op 29 april 2010 @ 14:18:

O, dat is dus niet dat mijn werkelijke leven zich op dit forum projecteert?Dat zou op zich ook kunnen natuurlijk
quote:Evidenza schreef op 29 april 2010 @ 14:18:

Kor! Wat doe je nou?

En vooral waarom? Omdat ik mijn privacy een stuk serieuzer neem dan het forumbeleid. En omdat ik liever niet heb dat daar op dezelfde manier bingo mee gespeeld wordt.
quote:korenwolf schreef op 29 april 2010 @ 14:18:

O, dat is dus niet dat mijn werkelijke leven zich op dit forum projecteert?Jawel, natuurlijk wel. Daar niet aan gaan twijfelen hoor. Denk ik.
quote:korenwolf schreef op 29 april 2010 @ 14:20:

[...]

Omdat ik mijn privacy een stuk serieuzer neem dan het forumbeleid. En omdat ik liever niet heb dat daar op dezelfde manier bingo mee gespeeld wordt.Ja, kijk zie je. Ik wist wel dat ik het ook zou willen. Ik kan het alleen niet bedenken. En dat terwijl ik de queen of paranoia ben. Thanks, ik voeg me bij je.
quote:korenwolf schreef op 29 april 2010 @ 14:02:

Bij mij zijn alle profielen gecrasht. Niemand heeft vriendjes en iedereen is nul dagen lid.

Héérlijk zo'n schone lei!

Zullen we een voorsteltopic starten?
*kan onverwachts nog even niet weg*

Zo, iemand nog geband/gewaarschuwd in de tussentijd?
Koor, het wordt al meegenomen in het overleg hoor. En je kunt natuurlijk altijd nog per bericht het verzoek doen om het te verwijderen.

(Ik heb er....23165 )
quote:minny schreef op 29 april 2010 @ 14:26:

*kan onverwachts nog even niet weg*

Zo, iemand nog geband/gewaarschuwd in de tussentijd?Ik niet. Of ze hebben het nog niet gelezen.
Ben boodschappen gaan doen. Zit bij te lezen. Heb ik goddomme nog geen bingo!
Het bantopic wordt niet meer bijgehouden... Suus staat er niet in, Festen staat er niet in, Willem staat er niet in.

Oh nee, die laatste staat er sowieso niet in natuurlijk.
Suus staat er wel in, Q; Angel5 om 11.24.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven