Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
quote:yasmijn schreef op 11 mei 2010 @ 15:13:

Waarom verander je zo vaak van nick?

En Campari is dus sjiek bezig geweest. Nou zeg.Ja die ging even opnoemen wat ze allemaal van jou wist, weirdo.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
O nou, dat staat allemaal gewoon op het forum. Als niemand dat mocht weten had ik het niet opgeschreven.

Toch weird dat dat schijnbaar zo interessant is voor zo iemand en dat allemaal oprakelt.
Precies.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En zo kennen we onze pappenheimers weer.
Poeh, ik heb wel heel erg veel gemist de laatste tijd. Festen en Sarah2ndLife weg? Heb ik dat nou goed begrepen? Vond ik wel 2 leuke forumsters eigenlijk. Waren ze het beu of speelde er iets anders? (Ik lees over Festen iets over zich voordoen als een Angel?? Is zeker erg dom dat ik 't allemaal niet helemaal kan volgen?)

Ik wilde Naomi nog ergens bedanken voor haar antwoord op mijn privacy-vraag (of inactieve topics niet na een bepaalde tijd gewist kunnen worden). Duidelijk antwoord, maakt me er (extra) van bewust dat het ieders eigen verantwoordelijkheid is. Maar ik zou niet weten waar ik zo'n bedankje kan posten zonder een waarschuwing te riskeren vanwege off topic gaan. Ingewikkeld hoor, al ben ik het er wel mee eens dat de angels niet al te veel meer uitleggen. Ze kunnen het tóch niet iedereen naar de zin maken. Wat de een waardeert, schiet de ander in het verkeerde keelgat en altijd consequent zijn is een illusie - het zijn immers mensen en geen robots.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Vivamod schreef op 11 mei 2010 @ 10:40:

Beste allemaal,

Allereerst wil ik (nogmaals) benadrukken dat Festen geen Angel is, dat niet is geweest en dat ook niet zal worden. De manier waarop zij de indruk probeert te wekken dat zij Angel 2 is, en de onrust die ze daarmee veroorzaakt, vind ik reden genoeg voor een permaban. Die ga ik haar nu dan ook geven.

grtjs,

Naomi

Zo. Dat werd tijd zeg.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Poezewoes schreef op 11 mei 2010 @ 23:06:

[...]

Gut,ik kom hier bijna nooit meer,maar nu ik dit zie denk ik dat je nog naweeen hebt van jaarbeurs,wat een hilarische soap was dat..

En ja,ik heb alles van festen gehoord!

Maar brave poez was jij allerminst!!!!!

En nu dat hysterische applaus,tsssssss

Zo. Dat werd tijd zeg.
Ach.... er zijn inmiddels zoveel gepermabanden die men (al dan niet om persoonlijke redenen) liever zag komen dan gaan.

Festen had van mij niet weg gehoeven, maar dat geldt voor mij persoonlijk ook voor DeWit, Antonio, HPL en DMJN.
Maar goed,ik verlaatdit wonderschone forum maar weer eens,waar niets is wat het lijkt...

En waar achter de schermen het nodige besproken wordt...

En niets is wat het lijkt...

En ben geen festen trouwens voor daar weer verzinsels over komen....

Het is hier een heel klein dorp op zich,een heeeeeeel klein dorpje!!!
quote:floor72 schreef op 11 mei 2010 @ 23:41:

Ach.... er zijn inmiddels zoveel gepermabanden die men (al dan niet om persoonlijke redenen) liever zag komen dan gaan.

Festen had van mij niet weg gehoeven, maar dat geldt voor mij persoonlijk ook voor DeWit, Antonio, HPL en DMJN.

Ik , persoonlijk, vind permabannen sowieso nonsens.

Maar dat zal wel aan mij liggen .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
owkeee... who let the dawgs out?
quote:borodini schreef op 11 mei 2010 @ 23:42:

[...]

Maar dat zal wel aan mij liggen .

Nee hoor,wat maakt dit forum nou zo leuk?

Al die ""gekken"" zijn toch lachen???

Maar het meest leuke zijn al die dingen die achter de schermen besproken worden,en nogmaals....niets is wat het hier lijkt zo nu en dan..
het is een groot complot Mormelina

en wie is DMJN?
quote:Poezewoes schreef op 11 mei 2010 @ 23:06:

[...]

Gut,ik kom hier bijna nooit meer,maar nu ik dit zie denk ik dat je nog naweeen hebt van jaarbeurs,wat een hilarische soap was dat..

En ja,ik heb alles van festen gehoord!

Maar brave poez was jij allerminst!!!!!

En nu dat hysterische applaus,tsssssss

Zo. Dat werd tijd zeg.Och Mormeltje, denk jij maar lekker wat je wilt denken. Je bron is duidelijk en dus dat je geen idee hebt waar het echt over ging.

Veel geluk met je 'vriendin'.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik post overigens alles boven de schermen alles op eigen persoonlijke titel.
Trusten poez
quote:borodini schreef op 11 mei 2010 @ 23:42:

[...]

Maar dat zal wel aan mij liggen .Nee hoor, dat is precies mijn punt. Ik vind permabannen stom.
quote:dangeensuus schreef op 11 mei 2010 @ 23:52:

en wie is DMJN?Ja, dat vraag ik me ook af.
The time is now
quote:Banba schreef op 12 mei 2010 @ 00:03:

[...]

Ja, dat vraag ik me ook af.

Dat meen je niet.

(das zijn ( haar ?) nick. )

Ken hem verder niet, geen idee waarom hij gepermageband is
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
DatMeenikWel

Noooooit van gehoord.

Floor in de regel vind ik permabannen ook stom. Tenzij iemand met opzet gaat zitten wroeten in andermans privé leven en diegene de stuipen op het lijf jaagt met kutterige kutgeintjes. Dat mevroi ook nog zo achterlijk was om tot twee keer toe de indruk te wekken dat ze Angel twee was maakte het verhaal niet heel veel fraaier.
Bedankt bor, die nick heb ik inderdaad wel eens voorbij zien komen. Verder ook geen idee hoe of wat.

Ik lijk dit soort dingen altijd te missen, ik weet de helft van de tijd niet waar het hier over gaat
The time is now
wow VC een turbokotzer!
quote:dangeensuus schreef op 12 mei 2010 @ 00:11:

wow VC een turbokotzer!Een projectielbrakert
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ja, echt heel vies is ie!
The time is now
quote:Very Cherry schreef op 12 mei 2010 @ 00:11:

[...]

[afbeelding]Ha, projectielbraken!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven