Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Dat Brown Eyes zo stom is om te dubbelnicken zeg, wat een doos...toch?
quote:Jaschenca schreef op 16 mei 2010 @ 03:31:

Dat Brown Eyes zo stom is om te dubbelnicken zeg, wat een doos...toch?Echt wel. Ik sta ook zo verbaasd over de vele dubbelnickers op de etenpijler van de laatste dagen. Wat wil je nou bereiken? Ja dat ik toch nu ga uitkijken waar ik mijn aandacht aan besteed. Als ik iemand op de man af vraag waarom en die ontkend het glashard "in mijn gezicht" en de angel bevestigd dat het wel zo is, ja dan ben ik klaar met zo'n iemand. En dan erna gewoon niet meer antwoorden he.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Jaschenca schreef op 16 mei 2010 @ 03:31:

Dat Brown Eyes zo stom is om te dubbelnicken zeg, wat een doos...toch?Helemaal mee eensch
Dubbelnicken op de etenspijler, wat heeft het voor zin?
Nou, stel dat ik op dieet ben en post mee in een afvalgroepje... Dan ga ik natuurlijk geen topic openen over hoe je chocoladetaart moet maken, dus een andere nick? Ofzo?
quote:yasmijn schreef op 16 mei 2010 @ 09:43:

Dubbelnicken op de etenspijler, wat heeft het voor zin?Ik begrijp er echt niets van. En is het een keer, kan een foutje zijn. Maar zie bantopic en klik dan een paar topics aan bij etenpijler, staat er helemaal vol mee. Nou ja, ik ga die dubbelnicker gewoon negeren op de etenpijler, ik ben daar echt klaar mee.
wijzigen , niet quoten.
quote:mylenevalerie schreef op 16 mei 2010 @ 09:46:

Nee Ploes, echt in 1 topic hebben ze zitten dubbelnicken.Ze zijn wel makkelijk te herkennen aan het hoge "Keuteltjes gehalte", vragen als, waar koop ik verse basilicum bijv..
Heb jij die topics gevolg? Was er een discussie dan oid?
quote:Pilous schreef op 16 mei 2010 @ 09:49:

Heb jij die topics gevolg? Was er een discussie dan oid?Nee niet echt een discussie, meer Keuteltjes-vragen.
quote:Pilous schreef op 16 mei 2010 @ 09:45:

Nou, stel dat ik op dieet ben en post mee in een afvalgroepje... Dan ga ik natuurlijk geen topic openen over hoe je chocoladetaart moet maken, dus een andere nick? Ofzo?Waarom zou je je moeten verklaren als je wilt afvallen en tegelijkertijd een taart wilt maken???
quote:yasmijn schreef op 16 mei 2010 @ 11:11:

[...]

Waarom zou je je moeten verklaren als je wilt afvallen en tegelijkertijd een taart wilt maken???

Omdat je anders door de calorie-maffia op je vingert getikt wordt.

Heb het een tijd terug ergens gelezen, de dames wilden afvallen, op het weegmoment bleek er 1 een ons of 3 aangekomen te zijn. Die kreeg me een partij commentaar omdat ze taart ofzo had gegeten
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:borodini schreef op 16 mei 2010 @ 12:37:

[...]

Heb het een tijd terug ergens gelezen, de dames wilden afvallen, op het weegmoment bleek er 1 een ons of 3 aangekomen te zijn. Die kreeg me een partij commentaar omdat ze taart ofzo had gegeten

Ben ik even blij dat ik nooit op die pijlers kom!
quote:mylenevalerie schreef op 16 mei 2010 @ 09:51:

[...]

Nee niet echt een discussie, meer Keuteltjes-vragen.
quote:Pilous schreef op 16 mei 2010 @ 09:45:

Nou, stel dat ik op dieet ben en post mee in een afvalgroepje... Dan ga ik natuurlijk geen topic openen over hoe je chocoladetaart moet maken, dus een andere nick? Ofzo?

Dan is het geen dubbelnicken.

Dubbelnicken is binnen één topic.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:borodini schreef op 16 mei 2010 @ 12:37:

[...]

Jeetje, afvallen doe je toch voor jezelf? Nou het zal wel goedbedoeld zijn maar ik ben blij dat ik nog nooit zo'n topic heb geopend.

Lijstjes maken en verantwoording moeten afleggen is niet zo mijn ding. Of het nou voor afvallen is of huishoudelijke klusjes of wat dan ook.
Brown Eyes dubbelnicken? Ghehehe sufferd.

Misschien durfde ze onder haar eigen nick niet toe te geven dat ze uit pakjes kookt :shock:
Jahaaaa, ik weet wat dubbelnicken is, bedankt voor de uitleg.

Dan dus per ongeluk onder verkeerde nick posten. Dus.

En ik weeeet niet waarom je dan een andere nick aan zou moeten maken in mijn voorbeeld, maar bij wijze van. Het is een voooooorbeeld, dus niet ehecht!
owwww tis dikke nep!
Heel dik ja
Nou nou, herrie op een parfumtopic, dubbelnicken op de etenspijler, caloriemaffia. Er gaat een hele pan andijvie beerput wereld voor me open hier op het Vivaforum.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Pilous schreef op 16 mei 2010 @ 15:08:

En ik weeeet niet waarom je dan een andere nick aan zou moeten maken in mijn voorbeeld, maar bij wijze van. Het is een voooooorbeeld, dus niet ehecht!

Hahahah, ja maar op de etenpijler is het echt ehecht , als je het vraagt waarom ze dat dan doet dan zegt ze dat het niet waar is, dat ze gewoon email krijgt dat ze die andere nicks helemaal niet kent. Ze is vergeten dat bij het aanmaken van een nick je een uniek emailadres moet opgeven. Ik heb ook nog wel wat andere nicks maar elke nick heeft een ander emailadres. Daar verlulde ze zich al. Toen zei ik, oke, dan vraag ik het wel aan de angel hoe en wat, zie topic Naomi. Uiteraard wist ik wat de angel ging zeggen.

DubbelnickerT ermee geconfronteerd maar geloof dat ik er niets meer op gehoord heb.
Als je een melding maakt van een post melden jullie het dan altijd in het topic zelf of aan de maker van die opmerking? En krijg je een reactie van een angels op je melding?

Ik heb het zojuist gedaan *veegt zweet van voorhoofd af* maar heb het verder niet gemeld want dat voelde als mosterd in de discussie. Maar ik vraag me af wat jullie doen.
quote:PattiPage schreef op 16 mei 2010 @ 17:43:

Als je een melding maakt van een post melden jullie het dan altijd in het topic zelf of aan de maker van die opmerking? En krijg je een reactie van een angels op je melding?

Ik heb het zojuist gedaan *veegt zweet van voorhoofd af* maar heb het verder niet gemeld want dat voelde als mosterd in de discussie. Maar ik vraag me af wat jullie doen.

Ik meld het wel in het topic, omdat ik me anders zo'n stiekemerd voel en omdat ik het zelf ook handig vind als mensen hun toverstaf-melding in het topic melden. Als ik nl. zie dat iemand anders iets al heeft gemeld dan ga ik het niet zelf ook nog eens doen.

Maar als het idd erg mosterd zou zijn in een discussie dan is het natuurlijk nergens voor nodig om het te melden.

Ik heb trouwens niet vaak iets gemeld, en ik geloof niet dat ik dan ooit een reactie kreeg van de angels. Wel toen ik een keer iets per e-mail heb gevraagd. Dacht ik. Maar mijn geheugen is niet altijd even betrouwbaar.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dana wijzigde dit bericht op 16-05-2010 19:18
Reden: mosterd
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven