Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Neuh...
Ik ben mijn eigen bananenschil
mannen.....soms..
Ach jaaaaaa, nou ja er zijn ergere dingen. Ik ben iig blij met mijn flodderding
ach ja..

Ik ga de luiken sluiten hiero.

Allemaal :slaap lekker !

en TH een mooie bruiloftstdag morgen!
Truste Bieb! En thks, dat gaat lukken
Man en ik hebben net het liedje geoefend...alle katten zijn van slag
TH

Ik ga zo ook afsluiten. Slaap lekker allemaal en TH, als ik je niet meer spreek: veel plezier morgen!
Olijf thks! Gelukkig zijn de katten morgen niet mee . En we hebben 1 echte zanger in het groepje dus die mag de boel leiden! En de rest lijdt maar netjes mee
th..heel veel plezier op de bruiloft en succes met het zingen van je rijmele rijm van me likmevessie. Bieb,grenzen aangeven en eerlijk zijn werkt t beste. Alhoewel..soms zijn t van die botte harken die niet in subtiele taal spreken en dan moet je het wel op zijn zwart-wit uitspreken. Olijf,leuk jurkje of tuniek die je gekocht hebt. Gek he dat mannen dat niet 1.2.3 zien. Mijn vriend zei eens: zolang ik er niets van zeg is er ook niets aan de hand. Oftewel..dan gaat t nog wel? Ik wil juist dat hij op zon moment van de bank af springt en dingen roept als sjee wat zie jij er lekker uit ... Of wat dan ook. Net als de homo's op tv dus. Nou ik ben weer lekker aan het ouwehoeren met mn t9 toetsenbordje.. Heb beetje teveel gelachen,gesnoept en gedronken geloof ik. Was echt gezellig om dat spel te spelen. Vooral omdat ik er steeds beter in begin te worden. Nou ja,ik duik snel mn bed in met de patiënt (mn witje die steeds moest overgeven..gaat al beter,maar hij eet nog niet dus moet t wel in de gaten houden.) welterusten allemaal!
Poelepoelepoelepoes!
Poef kan het best waarderen als ik zachtjes tegen hem zing. Maar als ik lekker los ga, verandert hij in een konijn: grote angstogen en de oren naar achteren gedraaid. Zou hij het soms niet mooi vinden?

Veel plezier morgen, TH!
oh en ratteke, huil het er even flink uit. Is niets niets. Echt een nachtmerrie,maar het is te overwinnen. Dat hoor je steeds vaker. Positief blijven en probeer het geen 'eigen' probleem te laten worden. Je hebt al zo veel aan je hoofd en je gaat net zo lekker vooruit. Ze zal je nog wel nodig gaan hebben zo along the way dus moet je eerst ff goed voor jezelf zorgen meid.
Poelepoelepoelepoes!
Ratteke, ik ben er ook van geschrokken. Ik ken IBI niet zo goed als jij (meereizen schept echt een band), maar heb haar wel gesproken op de meets. Heb toen ook een foto van haar in bruidsjurk gezien, helemaal mooi!

Afschuwelijk dat dit soort dingen gebeuren. Niet te begrijpen.
quote:delphicat schreef op 11 juni 2010 @ 00:37:

Poef kan het best waarderen als ik zachtjes tegen hem zing. Maar als ik lekker los ga, verandert hij in een konijn: grote angstogen en de oren naar achteren gedraaid. Zou hij het soms niet mooi vinden?

Veel plezier morgen, TH!

Delphi

En afgezien van het zingen wordt het morgen gewoon heel erg leuk natuurlijk
Moge Tetters, gister maar een slaappil genomen voor de zekerheid, want ik moet vandaag nog alle tapas maken dus leek me niet handig als ik dan een nacht niet had geslapen van de zenuwen. Ik hoop dat alles lukt.

Erg he van Ibi! Ik las het net pas. Verschrikkelijk.

TH een hele fijne dag vandaag he!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Even bakkie koffie pakken en dan kom ik een beetje bijlezen

Ik verwaarloos jullie enorm.
Waarom slaap je niet lekker uit op je vrije dag Ploes? Je hebt het zo druk gehad, beetje jezelf verwennen hoor.
Ik heb uitgeslapen hoor

Zo, ik ben er weer.

Leuk dat Tipsyfilmpje! Ik had niet verwacht dat het zo een lieve kroelkat zou zijn
Sta je op werkdagen dan zo achtelijk vroeg op dat 10 voor 8 uitslapen is?

Maar ik ken het wel hoor. Als ik tot half 9 op bed kan liggen dan heb ik vét uitgeslapen.
Meestal om 6u wakker. Voor mij is uitslapen wakker worden zonder wekker. Dus uit jezelf. Dan voel ik me het best. En dat was vanmorgen om 7.30. Prima toch? Als ik tot 10u blijf liggen heb ik knallende koppijn. En nu kan ik lekker rustig aan doen (zit nog in badjas). Vanmiddag heeft vriend ook vrij en gaan we lekker winkelen en samen boodschappen doen. Lekker kneuterig
Mijn wekker gaat ook om 6 uur. Meestal ben ik wel eerder wakker. In het weekend ga ik er meestal tegen half 8, 8 uur er uit. Kopje koffie, peukie, en dan met de hond een rondje doen. Dan weer lekker op de bank met de laptop en koffie en sigaretten.

ik ben nu nog een beetje lui. Heb het gisteren erg leuk gehad.

vanmiddag weer op tijd naar huis, hond uitlaten en dan eerst maar wat in huis doen. De kattenbakken... bed verschonen. Met al dat gezweet 's nachts mag dat nu wel.

Nu weer terug naar mijn dossiers!
Ik ga zo even stofzuigen en vaatwasser vullen. Oh, en even snel aankleden ook.
quote:Pilous schreef op 11 juni 2010 @ 08:37:

Ik ga zo even stofzuigen en vaatwasser vullen. Oh, en even snel aankleden ook.Lijkt me handig... Ik zie je al boodschappen doen in je pyama...
Zo wasmachine staat aan. Katten net het beessie gegeven van AH, is wel een succes. Leuk speeltje vinden ze het. Stom dat ik mijn bon van vorige week heb weggegooid, ik wist niet van die aktie af. Nou ja, volgende week nog maar een keer daar boodschappen doen.
Maar het is ook pas vanaf deze week hoor Mleen

Hier zijn ze ook helemaal wild van die Beessies. Ik mag van Vriend alleen maar bij AH de boodschappen doen
goedemorgen

ik ben alleen maar vroeg wakker als ik ervoor een paar vroege diensten heb gehad. Maar die heb ik al een maand niet meer gehad dus nu is het meestal rond 9 uur

ik vind de beessies zelf niet zo bijzonder. Op het werk hangen ze ondertussen allemaal op het keukenraam

En zingen, onze leerlinge op het werk zei dat ik best mee kon doen aan popstars of idols maar zij heeft duidelijk geen goed gehoor. De katten wel en die sluipen onder het bed als ik losbarst
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven