Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
maandag 14 juni 2010 om 20:15
Ik had wel leuk nieuwtje vandaag. Ik heb al enkele maanden een logeer konijn. Thuis zat hij in een klein hokkie bij kinderen die nauwelijks naar hem omkeken. Toen kwam hij bij mij logeren en had natuurlijk een wereld aan ruimte. Dus ik probeerde al van alles zodat hij hier mocht blijven en vandaag heb ik gehoord dat hij mocht blijven
Dus de volgende stap is: ballen eraf en een vriendinnetje erbij!
Dus de volgende stap is: ballen eraf en een vriendinnetje erbij!
maandag 14 juni 2010 om 20:18
Ik weet niet of ik moet betalen. Niet eens aan gedacht... En dit is al de tweede keer dat ik het mis.
Ik werd pas om 4 uur wakker. Ik kan zo wel weer slapen. Ik ben doodop. Dat vind ik niet zo raar hoor. Maar ik hoop toch zo heel verschrkkelijk erg dat K op de bank slaapt vannacht. Als ik wéér om drie uur wakker gesnurkt word, word ik boos denk ik. Vannacht ook al.
Volgens K. zelf werd ik wakker van mezelf. Ik lag zelf ook nogal te snurken, en te kletsen en te giechelen en te draaien.
Het is niet leuk om naast me te liggen geloof ik.
Anneke, gefeliciteerd met je meissie! Feliciteer dr maar van me.
Ga zo maar weer lekker bankhangen, lapslet er bij en CSI en Bones kijken. Ik hoop dat het geen herhalingen zijn. Het seizoen is bijna afgelopen en dan krijg je alleen maar oude series of stomme nieuwe. Als ze die achtelijke serie over dr. Huxtable maar achterwege laten. Of Roseanne wéér in de herhaling. Dan gooi ik de tv het huis uit. Daar ben ik nou wel zó klaar mee. De humor is ook niet leuk meer. Te oudbakken. (lekker hoor, zo'n klaagmodus, maar ik zal m weer uitzetten )
Ik werd pas om 4 uur wakker. Ik kan zo wel weer slapen. Ik ben doodop. Dat vind ik niet zo raar hoor. Maar ik hoop toch zo heel verschrkkelijk erg dat K op de bank slaapt vannacht. Als ik wéér om drie uur wakker gesnurkt word, word ik boos denk ik. Vannacht ook al.
Volgens K. zelf werd ik wakker van mezelf. Ik lag zelf ook nogal te snurken, en te kletsen en te giechelen en te draaien.
Het is niet leuk om naast me te liggen geloof ik.
Anneke, gefeliciteerd met je meissie! Feliciteer dr maar van me.
Ga zo maar weer lekker bankhangen, lapslet er bij en CSI en Bones kijken. Ik hoop dat het geen herhalingen zijn. Het seizoen is bijna afgelopen en dan krijg je alleen maar oude series of stomme nieuwe. Als ze die achtelijke serie over dr. Huxtable maar achterwege laten. Of Roseanne wéér in de herhaling. Dan gooi ik de tv het huis uit. Daar ben ik nou wel zó klaar mee. De humor is ook niet leuk meer. Te oudbakken. (lekker hoor, zo'n klaagmodus, maar ik zal m weer uitzetten )
maandag 14 juni 2010 om 20:29
@ Bieb...fiets...??? Ik weet niks van een fiets, haha!!
@ MV...Super!! Wat leuk om te horen, hoop dat je er veel plezier van hebt!
@ Slofje...wat cool dat nijn mag blijven...leuk!!
@ Ratteke..wat naar dat je zo slecht slaapt steeds, kan me goed voorstellen dat je doodop bent. heb je geen logeerbed?
Ik ga weer in de bankhangmodus. lekker voetbal kijken en ik denk vroeg naar bed...ben ook al zo moe. En hoop eigenlijk dat ik er nog een lekkere massage uit kan slapen (met dank aan Bieb voor dit geweldige idee!)
@ MV...Super!! Wat leuk om te horen, hoop dat je er veel plezier van hebt!
@ Slofje...wat cool dat nijn mag blijven...leuk!!
@ Ratteke..wat naar dat je zo slecht slaapt steeds, kan me goed voorstellen dat je doodop bent. heb je geen logeerbed?
Ik ga weer in de bankhangmodus. lekker voetbal kijken en ik denk vroeg naar bed...ben ook al zo moe. En hoop eigenlijk dat ik er nog een lekkere massage uit kan slapen (met dank aan Bieb voor dit geweldige idee!)
maandag 14 juni 2010 om 21:44