Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
dinsdag 15 juni 2010 om 20:53
Oooh bloemsausjes, brings back memories! Mijn moeder maakte dat vroeger altijd over de bloemkool en dan expres teveel zodat ik de rest uit het pannetje mocht eten met suiker erover (lammetjespap heet dat). Volgens mij zou ik er nu van walgen maar toen vond ik zoooo lekker!!
Ploes, idd nog even volhouden en dan DOORZETTEN hè. Echt doen hoor, anders krijg je hier virtuele groepsbillekoek
Pff Anneke, ik hoop echt dat je gauw wat hoort over je tweede gesprek!! Duurt lang hè. Kan je er niet heen bellen met één of andere smoes, dat je telefoon kapoet was ofzo en dat je bang bent dat ze gebeld hadden voor een afspraak blaaaaadieblaaaaaaa enzo?
Ik geloof trouwens niet dat ik ooit koolrabi dan wel koolraap heb gegeten. Net als schorseneren. Volgens mij allemaal vrij 'ouderwetse' groente toch?
MV, wat een heerlijke snurkfoto's weer! Hoe komt dat maffe beest erop om nu in/onder een fleecedekentje te willen??
Ratteke, wat lief dat doucheverwenpakketje voor je schoondochtert!
En makkelijk Druifje, zo'n spinnen/vliegbeestenvanger die je aanwijzingen opvolgt! Olief deed dat ook wel met Joep, die vond dat zo leuk om te doen. Met Puk is het nog niet gelukt en Fido is haast niet te tillen dus daar beginnen we maar niet aan Hoe gaat het nu vandaag met je Druifje??
Weet je wie ik al even mis hier? Kat, iemand iets van haar gehoord? Bengelie ook al weer ff niet gespot hier maar las aan de andere kant dat ze erg druk is. Ik zwaai dus maar ff naar Kat & Bengelie: Laten jullie gauw weer ff je neus zien??
Ploes, idd nog even volhouden en dan DOORZETTEN hè. Echt doen hoor, anders krijg je hier virtuele groepsbillekoek
Pff Anneke, ik hoop echt dat je gauw wat hoort over je tweede gesprek!! Duurt lang hè. Kan je er niet heen bellen met één of andere smoes, dat je telefoon kapoet was ofzo en dat je bang bent dat ze gebeld hadden voor een afspraak blaaaaadieblaaaaaaa enzo?
Ik geloof trouwens niet dat ik ooit koolrabi dan wel koolraap heb gegeten. Net als schorseneren. Volgens mij allemaal vrij 'ouderwetse' groente toch?
MV, wat een heerlijke snurkfoto's weer! Hoe komt dat maffe beest erop om nu in/onder een fleecedekentje te willen??
Ratteke, wat lief dat doucheverwenpakketje voor je schoondochtert!
En makkelijk Druifje, zo'n spinnen/vliegbeestenvanger die je aanwijzingen opvolgt! Olief deed dat ook wel met Joep, die vond dat zo leuk om te doen. Met Puk is het nog niet gelukt en Fido is haast niet te tillen dus daar beginnen we maar niet aan Hoe gaat het nu vandaag met je Druifje??
Weet je wie ik al even mis hier? Kat, iemand iets van haar gehoord? Bengelie ook al weer ff niet gespot hier maar las aan de andere kant dat ze erg druk is. Ik zwaai dus maar ff naar Kat & Bengelie: Laten jullie gauw weer ff je neus zien??
Ik ben mijn eigen bananenschil
dinsdag 15 juni 2010 om 20:53
Das hastikke goed Olief. En je niet over-rennen natuurlijk maar das best moeilijk want eindelijk wat energie dan wil je ook eindelijk weer lekker gek doen. Begrijp ik maar al te goed, doe ik ook en heb er soms nog geen eens spijt van ook (muts he) maar denk dan "joepie toch weer wat kunnen doen, straks ben ik mijn potje energie weer kwijt dan heb ik dit in ieder geval maar weer gedaan"
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
dinsdag 15 juni 2010 om 21:03
dinsdag 15 juni 2010 om 21:08
Ja, hier ook soms ineens zo'n enorme zin in ouderwetsche hollandsche pot! Heerlijk. Aardappels met jus en een karbonaadje ofzo. Of een gehaktbal. Mmmm, kan soms zo lekker zijn.
Klopt Anneke, het is ook aanlokkelijk om ff lekker uit je dak te gaan als je energie hebt. Ik leer om gecontroleerd uit mijn dak te gaan zeg maar Ik heb nou ook 'Google agenda' en daar zet ik in wat ik max. mag doen op een dag. Bij morgen staat er dus: wc schoonmaken en eerste helft keuken. Bij donderdag dan: tweede helft keuken. Zo hou ik het voor mezelf ook overzichtelijk.
Oh ja, en ik ga 29 juni naar de eindvoorstelling van het conservatorium, ik kon nog 1 (één!!!!) kaartje krijgen. Ik ben er geloof ik al zo'n 15 jaar niet meer geweest dus heb er zin in.
Klopt Anneke, het is ook aanlokkelijk om ff lekker uit je dak te gaan als je energie hebt. Ik leer om gecontroleerd uit mijn dak te gaan zeg maar Ik heb nou ook 'Google agenda' en daar zet ik in wat ik max. mag doen op een dag. Bij morgen staat er dus: wc schoonmaken en eerste helft keuken. Bij donderdag dan: tweede helft keuken. Zo hou ik het voor mezelf ook overzichtelijk.
Oh ja, en ik ga 29 juni naar de eindvoorstelling van het conservatorium, ik kon nog 1 (één!!!!) kaartje krijgen. Ik ben er geloof ik al zo'n 15 jaar niet meer geweest dus heb er zin in.
dinsdag 15 juni 2010 om 21:25
Mijn B12; het gaat. Ik weet niet wat er allemaal in mijn lichaam aan het "spelen" is de laatste tijd. Op dit moment ligt het in mijn buikgebied gewoon effe lekker dwars. Out of nowhere is ook mijn maag zich ermee gaan bemoeien. "t Is niet eerlijk. In ieder geval schommelt het nogal. Mijn schildklier is nog opgezet maar mijn TSH level was goed volgens de dok. Tja, kweenie hoor. Verder vertikt mijn oude dok om mijn dossier op te sturen naar de nieuwe dok dus ze kan niet eerder iets aan mijn peesontstekingen doen dan wanneer ze de papieren heeft. Bleh.
Nou ja "zo gaat het dus".
Ik ben mezelf eigenlijk goed zat. Sorry voor mijn geklaag.
Nou ja "zo gaat het dus".
Ik ben mezelf eigenlijk goed zat. Sorry voor mijn geklaag.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
dinsdag 15 juni 2010 om 21:33
Moet er ook ineens aan denken dat ik vorig jaar nog bloed heb laten prikken omdat ik altijd zo moe was.
Niks met bloed aan de hand maar wel janken toen arts vroeg of mijn leven wel lekker liep op dat moment
(hoezo eye-opener ? )
Nu ben ik er ook nog niet helemaal maar dat komt en merk het al aan gemiddeld 2 uur minder slapen per nacht en een stuk fitter zijn.
Niet dat ik bedoel dat het bij jou daaraan zou kunnen liggen hoor Anneke.
Maar moe zijn is kaaa uuu tee
Niks met bloed aan de hand maar wel janken toen arts vroeg of mijn leven wel lekker liep op dat moment
(hoezo eye-opener ? )
Nu ben ik er ook nog niet helemaal maar dat komt en merk het al aan gemiddeld 2 uur minder slapen per nacht en een stuk fitter zijn.
Niet dat ik bedoel dat het bij jou daaraan zou kunnen liggen hoor Anneke.
Maar moe zijn is kaaa uuu tee
dinsdag 15 juni 2010 om 21:40
Snap ik hoor Bieb. Ik heb mijn klachten heel lang op onze zorgjes gegooid. Maar die zijn nu al een poosje over en ipv beter gaat het lichamelijk slechter. 't Is net zo'n kiekeboe spelletje, blijkt uit het bloed dat mijn schildklier niet goed is, krijg ik verder onderzoek in het zkh, blijkt het Graves te zijn, ga ik naar de endocrinoloog, kijkt hij opnieuw naar mijn bloed en dan is het ineens weer goed. Nou ja zeg. Toen hoge bloeddruk..en toen kwam de vit. D om de hoek, nou die is nog steeds laag en nu dus de B12 ook laag, pffffff. Stom lichaam "make up your mind". En het stomme is dat het allemaal begon met het breken van mijn arm 5 jaar geleden. Hellup ik word gek. Nou ja nu is hetweer genoeg geklaag. Het komt al-le-maal goed!
dinsdag 15 juni 2010 om 21:48
Anneke, geeeeeeeen sorry zeggen hè als je eens 'klaagt'. Alles mag hier neergezet worden, van vrolijke dingen tot de minder vrolijke dingen. Ik heb hier ook heel wat afgeklaagd, en dat is soms erg lekker en heel erg nodig! Dus, gooi het er gewoon uit hoor!
Lichamelijke ongemakken zijn shit. Soms krijg je ze zo makkelijke en zie er dan maar weer eens van af te komen. Wat irritant ook dat je ouwe dok je dossier maar niet wil opsturen. Waarom is dat in godsnaam? Ze hebben toch ooit een soort eed afgelegd dat ze alles in het belang van de patiënt doen ofzo (of weet ik veel wat ze precies zeggen) en dan kan ik dus niet bij dit soort geneuzel. Grr. Kan je daar dus weer achter aan gaan bellen! Zijn Canadezen trouwens directe afstammelingen van Spanjaarden ofzo, er heerst daar af en toe (regelmatig) best een 'mañana-sfeertje geloof ik!
Lichamelijke ongemakken zijn shit. Soms krijg je ze zo makkelijke en zie er dan maar weer eens van af te komen. Wat irritant ook dat je ouwe dok je dossier maar niet wil opsturen. Waarom is dat in godsnaam? Ze hebben toch ooit een soort eed afgelegd dat ze alles in het belang van de patiënt doen ofzo (of weet ik veel wat ze precies zeggen) en dan kan ik dus niet bij dit soort geneuzel. Grr. Kan je daar dus weer achter aan gaan bellen! Zijn Canadezen trouwens directe afstammelingen van Spanjaarden ofzo, er heerst daar af en toe (regelmatig) best een 'mañana-sfeertje geloof ik!
dinsdag 15 juni 2010 om 22:23
zo....heb even lekker
voelde me zo goor...
Mijn lijf is nog niet helemaal gewend aan nieuwe pil..doorbraakbloedingen,GRRR
Maar ik wil gewoon 3 strips (9 weken) doorslikken en dan pas een stopweek.
Plous,lekker veel reacties op je nestje!!!
Hopenlijk heeft die ene die ervaring heeft iets te leen of connecties die iets te leen hebben.
voelde me zo goor...
Mijn lijf is nog niet helemaal gewend aan nieuwe pil..doorbraakbloedingen,GRRR
Maar ik wil gewoon 3 strips (9 weken) doorslikken en dan pas een stopweek.
Plous,lekker veel reacties op je nestje!!!
Hopenlijk heeft die ene die ervaring heeft iets te leen of connecties die iets te leen hebben.
dinsdag 15 juni 2010 om 22:43
Eh, er wordt in raadselen gesproken. Wil het orakel misschien uitleg geven? Of mis ik iets anders op het forum? Kan hoor, heb net 3 kwartier met Babsjuh aan de lijn gehangen.
Het is een beetje druk geweest de laatste tijd, ze komt binnenkort weer even langs hier. En ze was bezig met een nieuw pakje voor Latex Loesje. Het gaat nog niet helemaal naar wens met Zoë. Maar daar moet nog even tijd overheen.
Ik ga nog even een rondje doen hier, en dan naar bed!
Het is een beetje druk geweest de laatste tijd, ze komt binnenkort weer even langs hier. En ze was bezig met een nieuw pakje voor Latex Loesje. Het gaat nog niet helemaal naar wens met Zoë. Maar daar moet nog even tijd overheen.
Ik ga nog even een rondje doen hier, en dan naar bed!
dinsdag 15 juni 2010 om 23:07
haaaaaaaaaaaaaaai
plous, moet ik je nu met die vuvuzela in je oor komen tetteren of niet
Biebs, had ik al gezegd dat ik je een stoer wijf vind
Male, welkom thuis
ik eet morgen sla uit de tuin van de volkstuinbuurman. Die van ons is namelijk nog niet klaar
plous, moet ik je nu met die vuvuzela in je oor komen tetteren of niet
Biebs, had ik al gezegd dat ik je een stoer wijf vind
Male, welkom thuis
ik eet morgen sla uit de tuin van de volkstuinbuurman. Die van ons is namelijk nog niet klaar
Je moet soms vallen om weer leren op te staan