Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
jeugdsentiment

knoldelderij zomerstamppot ? met ijsbergsla erdoor en stukjes feta oid.
feta erin, ja lekker! En ik dacht net aan rucola als stamppot ingrediënt .

Heb voor morgen de boodschappen al in huis (venkel-sinasappelsalade) maar dit weekend ga ik iets met knolselderij doen. Jammie, nu al zin in!
ik sluit ook de luikjes,heb prikogen

baaibaai
truste!!
Schaapjes tellen, Ik begin vast: eeeeeen, tweeee

Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Anneke, jij hebt altijd van die leuke plaatjes En deze 2 wil ik wel in de tuin . Hoeven vast niet veel voer en het blaten zal ook wel meevallen .

Maar serieus, ik ga dat ook proberen en morgen niet te laat mijn bed uit en aan de slag!
Kweenie hoor maar volgens mij heeft die linker (voor de kijkers rechts) bruine ogen!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
En ik slaap ook zo goed he?

Eitjes niet gelukt. Zijn er 2 niet gekookt, dus kijken of die wat gaan doen nog...
Pilous... oh sorry hoor... gekookte eendeeieren...

Male is terug! Helaas wel te vroeg... Jammer dat het weer niet meewerkte.

Ik heb net mijn lekkere ontbijt weer op. Nu de kast eens opentrekken en kijken wat er allemaal ligt. In ieder geval al weer een dossier terug van de zeikerd. Moet er wéér allemaal dingen aan toevoegen. Stomme doos. Volgende week maar eens vragen of ik niet helemaal over kan naar de andere nakijkert.

Verder weet ik eigenlijk even niks meer te schrijven... Geniet van je vrije dag Biebs, hier veel wolken, beetje zon en het is frisjes. En aan de wolken te zien waait het hard. Voor de rest, werk ze!
Hehe, ik had er nog twee opnieuw in een vochtige doek gerold. Vriend heeft het al opgegeven en had de stekker eruit getrokken, en ik hem net de lamp weer aangedaan.

Laat mij! Mijn projectje!

Ik heb afgelopen maandag bij een lieve collega gegeten en ze heeft allemaal broeken en rokjes aan mij gedoneerd omdat het voor haar te groot is. Ik heb nu een broek aan, als nieuw! En straks doe ik ook haar zomerjas aan, zo een gaaf ding. Moet nog even bedenken wat ik haar ga geven. Misschien toch een megabosbloemen, maar moet ze eerst terug zijn van vakantie.

En die nakijkert van jou is stohom!

Ik ben trouwens zo moe... Denk dat ik ga huilen bij die coach... Geeft ook niet.
Weet ie meteen hoe het er voor staat. Gewoon laten gaan, niet inhouden die tranen. Vandaag nog en morgen. Daarna hoef je niet meer. Hou dat voor ogen lieverd. Nog 16 uur.
Weetje, ik ga het voorleggen bij haar (coach) en met haar overleggen wat zij vindt.

Komp wel goed
Lieve Plous, laat het lekker gaan die tranen, die moeten eruit, echt waar! Ze kopen bij counsellors e.d. tissues niet voor niets bij de groothandel. Therepeutisch snuffen (of storten) is echt heel gezond, serieus!
Moge Tetters, ben sjaggie, er heeft een kat over mijn kookschrift gekotst. En ik moet de stad in voor een kadootje, heb zo'n hekel om de stad in te gaan.

Sterkte straks Ploes. Wat voor eier-projectje heb je? Helemaal gemist.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Pilous, we hopen op :

goedemorgen

Plous nog heel even

Biebs, je bent wel onze pubert

TH, strijken doe ik nooit, ik ontspan liever met domme televisie. Maar fijn dat je er wat rustiger aan kunt zitten. Dat voelt denk ik een stuk beter

Olijf, lekker geslapen?. Ik vind het wel grappig om nu mijn man te zeggen en zijn achternaam te gebruiken. En op het werk hebben ze het ook steeds over mijn man. En dat voelt wel goed stiekem
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
PLous Succes bij de coach. Jammer van de eieren. Ik hoop dat er toch nog iets komt uit je projectje

Ik heb net een brief van de gemeente gehad dat de aanvraag tegemoetkoming is afgewezen. Ik heb het geprobeerd iig. Wel balen want het bedrag is gewoon 2 maandinkomens. Kinderen hebben is echt ook gewoon een bedrijf. Je moet ze verkopen op de oppasmarkt, je hebt er administratie aan aan al die opvangtoestanden, en je hebt stress als je ze niet verkocht krijgt Ik ga nu een persoonlijke betalingsregeling aanvragen bij de belastingdienst. Ach het is maar geld

Ik ben al heeeel lang niet meer naar de kapper geweest. Dat wil ik aankomende maand weer eens doen. En dan wilde ik meteen maar eens al het haar aanpakken Iemand wel eens een brazilian wax laten doen?

Mylene Misschien moet je voortaan heel erg op tijd zijn met cadeautjes. Zou je het eventueel ook online kunnen bestellen. Ik ken het probleem. Ik heb ook een hekel aan inpakken

Male: Leuk dat je er weer bent. Jammer dat het blijkbaar te vroeg is. voor jou omdat ik hoop dat het snel zo gaat zijn.

Ratteke succes met je kast!

Anneke: idd leuke schaapjes! Ik hoop dat je snel wat hoort over je gesprek.
Potver Klets, wat ongelofelijk balen van die tegemoetkoming.

Is een thuiskapster niets voor jou? Ik heb er een en dan ben ik maar 10 euro per keer kwijt.

Bij het prikbord zag ik wel eens oproepen voor modellen om je haar gratis te laten waxen, no way dat ik dat zou doen. Beetje onnodig ook bij mij, ik ga niet naar het strand of zonnen en geen partner hihihi.

Ja ik ben normaal ook niet te laat met kadootjes, maar mijn vriendin zou het niet gaan vieren, later in het jaar pas. En kreeg opeens te horen dat er wel een borrel is vrijdag dus vandaar dat ik moest haasten en een topic heb geopend erover. En mijn hoofd stond er niet zo naar maar ik heb het idee dat ik kan vinden wat ik zoek, maar is nog niet zeker.
Myleen: Waxen vind ik nou niet echt iets om mee te gaan oefenen. Ik heb ook geen partner maar ik doe het niet voor iemand anders maar voor mezelf. Misschien ben ik nog wel 10 jaar single of de rest van mijn leven. Ik vind het gewoon zelf mooi

En het is ook best praktisch. Ik douche vaak samen met dochter en die is nu net op dooshoogte zeg maar. Ik vind het wel makkelijk om samen te douchen en ook als ik alleen onder de douche sta, staat ze constant in de deuropening om iets te vragen, te babbelen etc.
Lijkt me pijnlijk.
Nou ja een thuisbevalling heb ik ook overleefd mét hechtingen.

Sorry voor de TMI
Hoe lang is uw kind? Ehh..geen idee..dooshoogte ongeveer
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Olijfje_ schreef op 16 juni 2010 @ 11:32:

Hoe lang is uw kind? Ehh..geen idee..dooshoogte ongeveer

In januari was ze trouwens 94 cm
Oh hellup, geweldig met je kid douchen. Ik vergeet nooit dat iemand onze Rozijn ooit (ze was ong. 4) vroeg wat ze later wou worden, zei ze: net als M (oudste dochter toen net aan het puberen) met haartjes onder mijn armen!

Ik kan (nu ik er over nadenk) boeken schrijven over opmerkingen van de kids op dit gebied. Zo zat Tommels ooit op de wc en vertelde heel trots dat hij een puzzel had gepoept.
'k ben thuis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven