Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
Mijn dierenarts is pas over een half uurtje open. En het bloed gutst er niet uit of zo. Ze lijkt er zelf geen last van te hebben... Ik ga het nog eens heel goed bekijken.
Probeer het even schoon te maken (als ze dat toe laat) en het wat beter te bekijken. Hoe gedraagt ze zich verder? En anders idd even de DA bellen. Arm beessie. Het ziet er idd uit alsof ze ergens achter is blijven hangen (hekje/struikje)
Op die plek zou ik zelf eerder denken aan een beet van een andere kat. Poef heeft ook wel eens zo'n gat in zijn nek gehad. Maar die bloedde toen best wel, en zijn pootjes waren ook stuk. Dus naar nachtdierenarts die daar even 300 gulden voor aftikte.

Maar ik kan me niet herinneren of hij nou iets met die nekwond heeft gedaan, hechten of zo.

Even de da bellen maar, voor advies?
Kun je een close-upfoto van de wond maken en hier plaatsen?
Maar als het een beet zou zijn, lijkt me dat er nog meer verwondingen zouden moeten zijn? Geen idee eigenlijk hoor.
Mij lijkt het alsof ze ergens onderdoor is gekropen en blijven hangen. Idd, close up foto is wel een goed idee! Zetten we allemaal even onze bril op en loeren we mee.
Mystique heeft niet zo'n behoefte meer aan foto's Ik denk dat ze tijdens een bomenklimactie misschien is blijven hangen. Het ziet er best open uit maar dat kan ook komen doordat ik het openduw zeg maar als ik haar optil. Ik wil eigenlijk gewoon naar eigen dierenarts
Dan vooral naar DA

Ik ben opeens zo intens moe... pff...
Even lekker gaan slapen Plousje?

Of bedoel je anders moe?
Meissie, negeer je gevoel dan niet en ga naar de DA. Jij kan het het beste zien & beoordelen. Je bent tenslotte geen kattenleek! Succes ermee!

Ik ben ook duf & suf..,heb me wel in mijn blommetjesjurkje gehesen intussen. Zo ff wat eten en dan richting suup.

Het is hier in huis een zalige puinhoop maar ik ga nu echt niet opruimen. Ik gooi her en der wat op een stapel en klaar!
Nee Klets, ik ga niet slapen. Hoewel ik wel zou willen. Ik ga even een shot B12 pakken, opfrissen en richting AH en ouders... Even kiezen op elkaar. Vanavond kan ik weer slapen

Na hardlopen naar bed
He Babs, hoe is het er nu mee? Ik moest er de hele tijd aan denken gisteravond en het was mijn eerste gedachte toen ik wakker werd.

Dit is zo onverwachts. Als een beessie nou ziek is kun je er naar toe leven, maar dit is echt verschrikkelijk

Ik wens je veel sterkte morgen met het afscheid nemen en nogmaals

Klets: al iets wijzer over Mystiques wond?

Ik heb vanochtend 3 uur zonder stroom gezeten. Er was schijnbaar ergens brand ontstaan. Kun je gelijk zien hoe je eigenlijk verwend bent en niet zonder stroom kan! Ik had gedoucht en plugde de stekker van de föhn erin, lekker slim bezig dus En om het nog stommer te maken: ik dacht: dan maar een bakkie koffie maken en zette de waterkoker aan hahaha

En ja, ik ben blond............
Mystique zit nu gefrustreerd binnen. Dierenarts gebeld en die had een piepklein gaatje om 5 uur. Als het gehecht moet worden zit dat nog binnen de 8 uur waarin iets gehecht moet worden.
Ik heb ook nog een kat in een asurn staan Babs. Ik ben toen blij dat ik het zo gedaan heb. Welke ga je?

Vervelend trouwens dat je zonder stroom zat Slof. Dat is wel een voordeel trouwens van gaspitkoken. Als de stroom uitvalt kan dat nog steeds. Jij drinkt trouwens poederkoffie?
ja, ik drink poederkoffie, dus steelpannetje met water gevuld! Ik drink zo weinig koffie dat een sjors of een ander apparaat niet aan mij besteed is
Mijn laatste 4 overleden poezebeessies heb ik ook laten cremeren. Ik ben blij dat deze mogelijkheid bestaat. Zo kun je ze toch een beetje bij je houden. In de loop van de jaren is de plek waar de urntjes staan een beetje uitgegroeid tot een soort altaartje, met foto's erbij enzo. Ik brand er regelmatig een kaarsje en zeg dan: dag lieve jongens van me. Heb een foto gemaakt, is wel een beetje wazig geworden.

Op de achtergrond staat een handgemaakte tekening van mijn eerste 4 katten. De poezenbeeldjes zijn de urntjes.

Zo, Mystique ligt op de bank... even foto's gemaakt. Het wordt nu een beetje nattig maar volgens mij valt het toch allemaal wel mee
Denk niet dat dit gehecht hoeft te worden Klets. Maar als ze gevochten heeft misschien toch een AB kuurtje?

En goed ontsmetten zodat het niet gaat ontsteken?
anoniem_6534096ea70fa wijzigde dit bericht op 01-07-2010 13:48
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Nee ik denk ook niet dat dit gehecht hoeft te worden. Maar vanochtend kon ik er toch net wat minder goed naar kijken. Nu ligt ze toch te slapen op de bank. Ik denk niet dat het vechten is geweest. Ik dacht eerst toen ze binnen kwam lopen dat ze weer zomaar bij iemand naar binnen was gegaan en nu toch echt de verkeerde had getroffen. Geen idee wat het wel is maar oh als er iets is met de poezenkinderen en ze komen zo onverwacht zo binnenlopen
Het is gewoon een soort sneetje en lijkt op een gaatje als je haar optilt. Mevrouw Paniek... check!
Ik denk nu opeens aan iets heel raars misschien, maar dat komt door jouw opmerking over dat ze misschien de verkeerde getroffen heeft. Zou het een kogelgaatje kunnen zijn? Iets van hagel of zo. Sorry als ik een beetje doordraaf, maar je hoort zulke rare dingen tegenwoordig!
Nou ja het is inderdaad een gaatje en ik had net ook al goed zitten te bestuderen. Er lijkt niets in te zitten maar ik had er ook aan gedacht hoor
Ok, dus ik ben niet de enige paniekzaaier Ga je nog wel naar de DA?
Geen maffe gedachte hoor als je de vorm van het wondje ziet. Fijn dat je iig nog vanmiddag ff terecht kan.

Zo, hijg/puf/zweet/, boodschappen zijn binnen. Nu zometeen nog ff stofzuigen (gewoon in bh en onderbeok, geen kip die me ziet ) en dan lekker ff douchen en dan niks meer. Heb net ff leuk babykadootjes gekocht. Zo leuk dat het nu uitverkoop is, kan je veel meer kopen voor hetzelfde geld!
Ik denk echt dat het een andere kat is geweest, omdat Poef dus iets soortgelijks had. Als je het zeker wilt weten, moet je even naar de da. Ik zou niet meteen aan hagelschoten gaan denken hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven