Goedkope, lekkere, lichtzoete rose??

06-07-2010 09:06 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben op zoek naar een lichtzoete/zoete rose, maar liefst wel met een laag prijskaartje en een hoog genot gehalte? Heeft iemand een tip. Wil liever niet elke fles bij Lidl/Aldi etc. kopen om te proberen...
De rosé Kaapse Pracht van de Aldi is ook lekker maar iedereen weet dan wel dat je bij de Aldi bent geweest. Mij kan het niet zo boeien maar sommigen... Vins de witte en rode Kaapse Pracht van hun trouwens ook goed te doen! Succes en vooral veel plezier zaterdag! Sla maar veel in wat het wordt heeeeerlijk weertje dan!!!
quote:pooky schreef op 06 juli 2010 @ 09:40:

Rose d' anjou van de AH, Goedkoop en heel erg lekker. 3.99.

Fris, zoet, geen zure nadronk.quote:Nastik schreef op 06 juli 2010 @ 09:45:

Wil ik een lékker roseetje, dan kom ik altijd op de Rosé D'Anjou ofzo uit. Maar die heb je niet voor twee-duppies. Die kost EUR 5,- gemiddeld.Dan zou je jullie voor de grap die van de Aldi ook eens moeten proberen.

Minstens zo lekker en een dikke euro goedkoper (ik meen dat die 2,59 of 2,69 was heb het gegoogled en is 2,69 )
quote:Marielle1410 schreef op 06 juli 2010 @ 09:35:

Je hebt ook nog hele ranzige bocht, dat heet rose de fruits. Mierzoet en niet te bammen. Maar wel goedkoop!

.Oh dat is net aanmaakranja,vieze zoete plaktroep...
Ik baal altijd als een stekker als we een verjaardag hebben waar ze alleen die rose de fruits hebben. Dan ga ik van pure wanhoop fris drinken. Te ranzig!
Ik vind 'Fat Bastard' van AH een lekkere, zowel wit als rosé, hij is er ook in rood maar daar hou ik zelf niet zo van.
Rosé D'Anjou is heeeerlijk! Die geloof ik zo overal te koop (AH, Jumbo, Aldi, C1000) Ook de Kaapse pracht van de Aldi is erg lekker.
Ik heb hier ook standaard Lancers liggen van de appie. Heerlijk! Lindemans vind ik ook lekker, maar die is wel weer een slag duurder.

Canei vind ik veel te zoet en is niet eens 'echte' rosé, want te laag alcholgehalte.
D'anjou inderdaad of Canei.
...
bah Canei.
quote:yathibiyya schreef op 06 juli 2010 @ 09:40:

[...]

In een soort bruinige fles toch? Die is heerlijk idd!Klopt Drinkt echt véél te lekker weg
Nou, ga de C1000 en de Lancers proberen denk ik. Ik heb zelf altijd een voorraadje Gallo Zinfandel of Grenache, allebei heel lekker, maar ook niet goedkoop. Kocht het vroeger altijd in bulk als we weer eens met de boot van Engeland kwamen maar ik heb maar een paar flessen over en weet nu al dat mijn familie die als limonade naar binnen slurpt. En da's zonde he!!
Canei is lekker, maar ja smaken verschillen he?
D'anjou lijkt me een winnaar! En Lancers ook. Die kende ik niet, maar ga ik zeker proberen!
Wat veel 'zoeters', maar misschien reageren de 'drogers' niet
quote:thee schreef op 06 juli 2010 @ 13:08:

Wat veel 'zoeters', maar misschien reageren de 'drogers' niet

Dat werd ook niet gevraagd hé

Ik heb het ook liever zo dreug mogelijk maar een D'Anjou spuug ik ook niet uit.
bij de Lidl die liter flessen portugese rose is goed te drinken

en geen hoofdpijn de volgende dag!

kost dacht ik 2,19 per fles.

het proberen waard mischien?
Gallo Wijnen zijn lekker vooral de grenache rosé, ik betaal bij bas 4 euro ervoor.
quote:desteny schreef op 06 juli 2010 @ 16:56:

bij de Lidl die liter flessen portugese rose is goed te drinken

en geen hoofdpijn de volgende dag!

kost dacht ik 2,19 per fles.

het proberen waard mischien?ja hoor, die is lekker.
Zinfandel van de liddl is héérlijk!! Als ik deze drink met lekkere hapjes erbij, waan ik mij in het buitenland. Verder vind ik die van C1000 huismerk met paarse dop ook heerlijk!! En de portugese van de Liddl is ook lekker. Maar Zinfandel vind ik een topper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven