Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
Mijn filmpjes zijn niet zo spectaculair (want geen geluid op fototoestel - was ik ff vergeten). Olief heeft wel met geluid (de wind die floot gewoon door het huis) maar die staan nog niet op de pjoet. En hoe zet ik hier filmpjes neer? Kan dat alleen via You Tube ofzo of heb je ook een soort 'mijn album' maar dan voor filmpjes. Of wacht, het kan wel via Hyves ofzo, denk ik. Ga ff uitzoeken...
Leuk hoor Delph... allemaal van dit soort exemplaren in je achtertuin:

En ik ben helemaal trots op mn eigen plakwerkzaamheden, met hier en daar een flinke bobbel, maar wel zelluf gedaan:

Oh dus als ik Twente zeg is dat schelden hé
Mooi Kletsmajoor! Heel gaaf. En het past goed bij je bank en je dochter
Stressed is just desserts spelled backwards
Ziet er mooi uit Klets!! zowel dochter als muur

En heerlijk Male dat J zich beter voelt.
Zo zag het er bij ons uit om 7 uur. Ik dacht echt dat het een windhoos in de maak was, die zak onderaan. Maar dat loste zichzelf op, gelukkig.

het waaide wel hard om die zak heen (nee ik heb het niet over jouw vriend Biebele ) .
Stormschade: 1 weggewaaide lamel uit de keuken Nergens meer te vinden
Male..... EX vriend hoop ik dan hé.

die mag je rustig zak noemen

Ziet er indrukwekkend uit zeg!

Male: op alle fronten

MV: fijn je weer te lezen lieverd!!

Bedankt voor het meeleven met zoon allemaal! Helaas was het vanmiddag weer bal: hoofdpijn, koorts, niet willen eten, om 18 uur uit zichzelf gaan douchen en naar bed... 6 sinasprilletjes later staat hij naast z'n bed te stuiteren dat hij zich zo goed voelt...

Morgen toch maar even bellen om dat bloedprikken door te laten gaan.

Oh ja, op 'n ander topic hier werd ik daarnet niet zo heel vriendelijk verzocht elders te gaan tikken want ongevoelig m.b.t. overleden huisdieren. Moi?

I'm in the mood for dus ik zit d'r helemaal klaar voor...

Anyway, thanx again, lees nog steeds mee en probeer ook wel weer aan te haken.
Iets anders
Mooi gedaan, Klets! Ik heb zelf jaren in een roze woonkamer in H geleefd, dus daar is niks mis mee

En ik zie dat je dochter hetzelfde gevoel voor humor heeft als haar mams?
Brr Male, dat ziet er ook heftig uit zeg! Zoiets kan zo een windhoos worden idd.

Hier kolkte het ook helemaal in de lucht, met groenige wolken gewoon.

Klets, je resultaat mag er zijn hoor, en die bobbels kunnen best nog een stuk wegtrekken als het droog is.
quote:biebelie schreef op 14 juli 2010 @ 20:57:

Male..... EX vriend hoop ik dan hé.

die mag je rustig zak noemen Die bedoelde ik ook
MiniKlets doet het grapje van de breedbekkikker
Klets: mooi meissie en mooi behangetje

He bah Male, die wolk.... gelukkig is het hier (Rijnmond) nog meegevallen de afgelopen dagen.
Iets anders
quote:biebelie schreef op 14 juli 2010 @ 20:41:

Slof jij zit ergens in Twente toch?

Dan zou het bij jou ook om een uur of 21 overgewaaid moeten zijn.

(ik in Salland)Nee, ik woon in de Achterhoek. Het begon hier tegen 7 uur, maar het is nu weer voorbij.
En Male, wat fijn van J. zeg, echt hartstikke goed!

En haaaaaai Babs!! Laat morgen idd wel maar even bloed prikken, gewoon voor de zekerheid. Niet leuk, maar wel nodig denk ik.
Is idd wel nodig denk ik, dat bloedprikken. Er zit 'm iets dwars en dat duurt al te lang en ik wil weten wat het is. Maar zoon is panisch voor naalden... Net z'n papa... Die gaan allebei onderuit als er een naald in zicht komt (zien jullie een patroon met m'n sig trouwens? ) en dat maakt dat ik er zo tegenop zie. Bloedprikken laat ik bij zoon alleen in het ziekenhuis doen, want ze reageren altijd zo maf als hij onderuit gaat. Waarom zouden ze luisteren naar de moeder van 't kind in kwestie? Grrr...
Iets anders
Ik heb de reactie gelezen Babs, te gek voor woorden. Echt, waar haalt ze de arrogantie vandaan om tegen je te zeggen dat je maar moet ophoepelen uit het topic.... Wat een sufkut rare mevrouw.

Zoon klinkt niet heel goed. Morgen maar weer naar de dokter en bloedprikken. Maar waar kijken ze dan naar?

Male, mooie foto's weer. En nogmaals, wat super van zoonlief! Vooral dat ie wat stout wordt. Heerlijk!

Klets, ik ben trots op je. Ik doe het je niet na, dochter maken niet en behangen. Hulde!

Oh, en ik ben nog bij de psychiater geweest. Wat was dat een leuk half uurtje. Wat ik erg fijn vond was dat ze het met mee eens was dat je als je in een relatie komt waar de ander kinderen heeft het onmogelijk is om je niet met de opvoeding te bemoeien.

We hebben alles wel een beetje besproken. Wat ik zei, het was een erg leuke vrouw en een fijn en goed gesprek.
Babs,jij ongevoelig vwb overleden dieren????

Tsss..

Maisjes ik ben bier drinken

(het lijkt er zowaar op dat ik weer een IRL heb )
Fijn Ratteke
Rat, is er dan iemand die vindt dat jij je niet met de opvoeding mag bemoeien?
Ff testen hoor: filmpje
Ratteke, wat fijn van dat gesprek! En ik sluit me aan bij Delphi: wie zegt of geeft jou het gevoel dat je je niet met de opvoeding mag bemoeien? En dan is er ook nog eens bemoeien en bemoeien natuurlijk.

Bloed prikken bij zoon, tja op ontstekingen en zo geloof ik. HA heeft 't wel gezegd hoor, maar m'n oren stonden allebei open en toen vloog 't er zo doorheen

Proost Bieb!! Geniet van je IRL
Iets anders
quote:Olijfje_ schreef op 14 juli 2010 @ 21:15:

Ff testen hoor: filmpjeSow dan....
Iets anders
Het werkt dus

Filmpje is heel snel en rommelig gemaakt, jammer dat er geen geluid bij zit..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven