Pip servies in de vaatwasser??

23-08-2010 10:02 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van het weekend een deel van het Pip servies gehad. Nu zie ik dat er op de onderkant staat dat het niet in de vaatwasser kan? Heeft iemand hier ervaring mee?
als het erop staat dat het niet kan, dan kan het neit, zou het ook niet proberen, voor je het weet is het kapot
Probeer het gewoon zie je wel waar het schip strandt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Shit, da's wel balen! Ik wil geen servies dat niet in de vaatwasser kan.... Maar ik zou het niet doen als ik jou was, dan vervaagt de print. Zonde!
Zit er zo'n gouden randje op? Dan zou ik het inderdaad niet doen.
idd, goud randje kan niet zo goed tegen vaatwasser.
Zet 't op marktplaats voor je het verpest en koop vaatwasmachinebestendig servies.
Ik heb een aantal Pip-bekers en die gaan gewoon in de vaatwasser en zien er nog steeds mooi uit. Er staat overigens ook niks over op dat het niet zou mogen.

Ik heb ze nu zo'n 1.5 jaar en gebruik ze dagelijks.
Beter idee, geef maar aan mij.
Ik zou vragen of je het nog kunt ruilen of anders toch maar in de vaatwasser, dan maar geen gouden randje. Servies dat niet in de vaatwasser kan is niet mijn servies.
Ik heb ook Pip servies. Komt niet eens in me op om het in de vaatwasser te doen. Zonde. Ik heb een leuk servies van de Hema voor alle dagen en dat van Pip gebruik ik bij speciale gelegenheden. Ik vind het dan niet zo erg om af te wassen.

Pip is zo te horen dus ook echt niet geschikt voor dagelijks gebruik.
Ik heb ook servies van Pip en op sommige items staat dat het niet in de vaatwasser mag en op sommige staat dat het wel mag. Ze hebben trouwens allemaal gouden randjes.

Het servies wat wel mag komt bij de DE-winkel vandaan en het servies wat niet in de vaatwasser mag is het servies wat je momenteel overal ziet. Dat met die vogeltjes en die randjes.

Misschien dat het dus scheelt welke serie het is.

Nu heb ik geen vaatwasser maar ik zou het sowieso niet in de vaatwasser doen.
Als de print onder het glazuur zit kan het in de vaatwasser. Zit er een gouden decoratie op dan zit dat meestal op het glazuur, door het in de vaatwasser te stoppen zal de gouden decoratie langzaam vervagen.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven