Zo lekker, moet altijd in 1 keer op....
vrijdag 3 september 2010 om 20:59
Chips, Lays :Cheese Union, Croky: Paprika, Huismerk: Bolognese
Nibbits zowel de ringen als de staafjes, dorito's,mama mia's.
Ook erg verslavend, is vrij nieuw dus misschien beter als je het nog niet kent dat je het dan niet koopt, want eenmaal gekocht is hele zak leegeten,mini-chocolade stroopwafels van de AH.
Krijg er spontaan snaai-zin van!
Nibbits zowel de ringen als de staafjes, dorito's,mama mia's.
Ook erg verslavend, is vrij nieuw dus misschien beter als je het nog niet kent dat je het dan niet koopt, want eenmaal gekocht is hele zak leegeten,mini-chocolade stroopwafels van de AH.
vrijdag 3 september 2010 om 21:23
Ik geniet echt enorm van dit topic.
Daarom klinkt het waarschijnlijk heel tegenstrijdig, maar ik heb anorexia gehad. Heel erg, en ook heel lang. Maar nu gaat het al een paar jaar de goede kant op, en met name de afgelopen maanden maak ik enorme vorderingen.
Ik durf steeds meer te eten, en dan ook echt de dingen die ik lekker vind. (Ik at namelijk alleen maar dingen met weinig calorieën, terwijl ik juist van de dingen houd die jullie hier allemaal opnoemen!)
Ik hoop gewoon echt dat ik ooit, net als jullie hier beschrijven, weer 'ongegeneerd' van iets lekkers kan genieten. Zonder erbij na te denken. Zal moeilijk worden hoor, maar tot die tijd lees ik hier mee en watertand......
Daarom klinkt het waarschijnlijk heel tegenstrijdig, maar ik heb anorexia gehad. Heel erg, en ook heel lang. Maar nu gaat het al een paar jaar de goede kant op, en met name de afgelopen maanden maak ik enorme vorderingen.
Ik durf steeds meer te eten, en dan ook echt de dingen die ik lekker vind. (Ik at namelijk alleen maar dingen met weinig calorieën, terwijl ik juist van de dingen houd die jullie hier allemaal opnoemen!)
Ik hoop gewoon echt dat ik ooit, net als jullie hier beschrijven, weer 'ongegeneerd' van iets lekkers kan genieten. Zonder erbij na te denken. Zal moeilijk worden hoor, maar tot die tijd lees ik hier mee en watertand......
vrijdag 3 september 2010 om 21:31
Ok Lotte35, lekker meegenieten dan he... fijn dat het goed met je gaat.
Alleen... ik startte dit topic vanmiddag en zie nu dat iedereen trek krijgt in vanalles an hihi straks zijn we met zijn allen ineens 3 kilo zwaarder! Oeps... Maar we gaan gewoon door hoor!
eh... toastje met heerlijke rijpe stinkende Camenbert!
Alleen... ik startte dit topic vanmiddag en zie nu dat iedereen trek krijgt in vanalles an hihi straks zijn we met zijn allen ineens 3 kilo zwaarder! Oeps... Maar we gaan gewoon door hoor!
eh... toastje met heerlijke rijpe stinkende Camenbert!
zaterdag 4 september 2010 om 01:07
quote:[message=7067120,noline]loveboeOok erg verslavend, is vrij nieuw dus misschien beter als je het nog niet kent dat je het dan niet koopt, want eenmaal gekocht is hele zak leegeten,mini-chocolade stroopwafels van de AH.
Lijkt me inderdaad beter dat ik die niet ken... klinkt te lekker!!
Ik heb 't met paprikachips, 't liefst van Lays. Probeer 't bij een halve zak te houden...
Echte chocoladetruffels ('t liefst puur), en dan eten totdat je misselijk wordt.
Wat ik de laatste tijd ook erg lekker vind, zijn die grote Milka repen met biscuit erin... mjammie!!
Oh, en de roze koeken van de Lidl, tjee, wat zijn die lekker!!!
Lijkt me inderdaad beter dat ik die niet ken... klinkt te lekker!!
Ik heb 't met paprikachips, 't liefst van Lays. Probeer 't bij een halve zak te houden...
Echte chocoladetruffels ('t liefst puur), en dan eten totdat je misselijk wordt.
Wat ik de laatste tijd ook erg lekker vind, zijn die grote Milka repen met biscuit erin... mjammie!!
Oh, en de roze koeken van de Lidl, tjee, wat zijn die lekker!!!
zaterdag 4 september 2010 om 02:06
oh ja die ufo snoepjes...ga naar de yamin..soms hebben ze die in die schepbakken, gooi je hele zak vol want het gaat op gewicht en die dingen wegen niks!!!!! heeerrrlijk
frambozen maar vooral watermeloen....daar kan ik mij echt ziek van eten....het liefst eet ik die hele meloen...het past alleen niet!
olijfen met knoflook teentjes in de olie....geef mij een emmer
pepperoni pizza...vooral als de pepperoni knapperig is.
pasta/bami/rijst....ik eet het totdat het mn neus uit komt!!!
zoute popcorn!!!
bleekselderij en radijsjes.....vraag mij niet waarom....heerlijk gewoon!
droppoeder zoet.....het liefst van de tuinen en een pak trekdrop!!!
frambozen maar vooral watermeloen....daar kan ik mij echt ziek van eten....het liefst eet ik die hele meloen...het past alleen niet!
olijfen met knoflook teentjes in de olie....geef mij een emmer
pepperoni pizza...vooral als de pepperoni knapperig is.
pasta/bami/rijst....ik eet het totdat het mn neus uit komt!!!
zoute popcorn!!!
bleekselderij en radijsjes.....vraag mij niet waarom....heerlijk gewoon!
droppoeder zoet.....het liefst van de tuinen en een pak trekdrop!!!