Zo lekker, moet altijd in 1 keer op....

03-09-2010 13:46 143 berichten
dat heb ik met zachte noga, van die brokjes in pastel kleurtjes... oooo zalig!

Dus koop het niet te vaak, of eigenlijk zelden, maar als ik ongegeneerd kon snoepen en niet aan tanden of lijn hoefde denken dan wist ik het wel!

En jullie?
Alle reacties Link kopieren
Salades zoals als kipkerrie, kipsate, eiersalade..

Als ik het in huis heb hoor ik ze roepen vanuit de koelkast.. Ik eet alles meteen op.

19.52
Hartige dingen als blokjes oude kaas, halfgedroogde tomaatjes, peppadews, cashewnoten, macadamianoten, pistachenoten... Hmmmmmm
Chips, de hele zak moet in 1 keer leeg.
Bij de macdonalds eten,dat smaakt ook erg lekker,en als we er een salade bij doen lijkt het ook nog een beetje gezond.

.
Chips, Lays :Cheese Union, Croky: Paprika, Huismerk: Bolognese

Nibbits zowel de ringen als de staafjes, dorito's,mama mia's.

Ook erg verslavend, is vrij nieuw dus misschien beter als je het nog niet kent dat je het dan niet koopt, want eenmaal gekocht is hele zak leegeten,mini-chocolade stroopwafels van de AH.

Krijg er spontaan snaai-zin van!
quote:toydinky schreef op 03 september 2010 @ 20:31:

Bij de macdonalds eten,dat smaakt ook erg lekker,en als we er een salade bij doen lijkt het ook nog een beetje gezond.

.

Mac donalds!!

Hééééérlijk!

* is aan het watertanden *
caramel fudge..... o zo'n zak verstop ik dan in mijn kruiden la omdat het alleen voor mij is... schaam en de hele dag graaien
O ja en de caramel/stroopwafels van de AH, te lekker!

Als het gaat over chips vond ik de cream-chives zo lekker. Is er niet meer geloof ik.
Ik geniet echt enorm van dit topic.

Daarom klinkt het waarschijnlijk heel tegenstrijdig, maar ik heb anorexia gehad. Heel erg, en ook heel lang. Maar nu gaat het al een paar jaar de goede kant op, en met name de afgelopen maanden maak ik enorme vorderingen.

Ik durf steeds meer te eten, en dan ook echt de dingen die ik lekker vind. (Ik at namelijk alleen maar dingen met weinig calorieën, terwijl ik juist van de dingen houd die jullie hier allemaal opnoemen!)

Ik hoop gewoon echt dat ik ooit, net als jullie hier beschrijven, weer 'ongegeneerd' van iets lekkers kan genieten. Zonder erbij na te denken. Zal moeilijk worden hoor, maar tot die tijd lees ik hier mee en watertand......
Ok Lotte35, lekker meegenieten dan he... fijn dat het goed met je gaat.

Alleen... ik startte dit topic vanmiddag en zie nu dat iedereen trek krijgt in vanalles an hihi straks zijn we met zijn allen ineens 3 kilo zwaarder! Oeps... Maar we gaan gewoon door hoor!

eh... toastje met heerlijke rijpe stinkende Camenbert!
Nou, die drie kilo kan ik best gebruiken. Daarom zit ik nu aan het yoghurtijs van Albert Heijn. Naturel, die is toch lékker!

Verder kun je me echt begraven onder kaas. Een bruine boterham met oude kaas.............. HEERLIJK!
Szechuan beef van de chinees om de hoek. Zoooooo lekker en zoooooo'n enorme bak vol. Kieper wel altijd de helft van de rijst weg.
Mijn monchou taart ,die is zo overheerlijk als ik hem maak daar,

kan geen bakker tegenop.

Hij staat in elk geval niet bij sonja bakker in het boekje,dus jullie kunnen wel raden wat er allemaal inzit mjam mjam
quote:[message=7067120,noline]loveboeOok erg verslavend, is vrij nieuw dus misschien beter als je het nog niet kent dat je het dan niet koopt, want eenmaal gekocht is hele zak leegeten,mini-chocolade stroopwafels van de AH.

Krijg er spontaan snaai-zin van!

Lijkt me inderdaad beter dat ik die niet ken... klinkt te lekker!!

Ik heb 't met paprikachips, 't liefst van Lays. Probeer 't bij een halve zak te houden...

Echte chocoladetruffels ('t liefst puur), en dan eten totdat je misselijk wordt.

Wat ik de laatste tijd ook erg lekker vind, zijn die grote Milka repen met biscuit erin... mjammie!!

Oh, en de roze koeken van de Lidl, tjee, wat zijn die lekker!!!
Menthol-kruisdrop, Ringlings, frambozen-uit-een-bakje.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
O ja en natuurlijk

Ben ook verslaafd aan energie drankjes tegenwoordig, weet niet waarom. Minstens 1 per dag maar meestal 2.

Wat ik ook lekker vind zijn die repen witte chocola van de aldi met kokos erin en die met melk en noten en rozijnen.
Roze koeken, hoe kan ik die vergeten!

MMMMMjam!
oh ja die ufo snoepjes...ga naar de yamin..soms hebben ze die in die schepbakken, gooi je hele zak vol want het gaat op gewicht en die dingen wegen niks!!!!! heeerrrlijk

frambozen maar vooral watermeloen....daar kan ik mij echt ziek van eten....het liefst eet ik die hele meloen...het past alleen niet!

olijfen met knoflook teentjes in de olie....geef mij een emmer

pepperoni pizza...vooral als de pepperoni knapperig is.

pasta/bami/rijst....ik eet het totdat het mn neus uit komt!!!

zoute popcorn!!!

bleekselderij en radijsjes.....vraag mij niet waarom....heerlijk gewoon!

droppoeder zoet.....het liefst van de tuinen en een pak trekdrop!!!
quote:Very Cherry schreef op 04 september 2010 @ 01:23:

O ja en natuurlijk

[afbeelding]Cherry, wat mag dat in vredesnaam wezen???
Van die chocolade-noten balletjes van de Lidl...
quote:pimpelmeesje67 schreef op 04 september 2010 @ 01:07:

Oh, en de roze koeken van de Lidl, tjee, wat zijn die lekker!!!

Lekkerder dan 'de echte'?

En zo ja, waarom?
quote:sri schreef op 04 september 2010 @ 08:57:

[...]

Cherry, wat mag dat in vredesnaam wezen???Zure Ufo's ---> Klikken op eigen risico :-]
kruidnootjes

m en m's

chips (oranje doritos en paprika chips)

ritter sport (melk met hazelnoot)
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Oooh de kruidnoten komen er weer aan:D:D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven