Ieuw er zit een pad in mijn keuken

24-09-2010 09:30 234 berichten
Alle reacties Link kopieren
Getverdegetverdegetver. Er zit een dikke pad in mijn keuken. Ik liep de keuken in om koffie te pakken en daar zat ie. Hij schrok net zo erg van mij als ik van hem en kroop onder de afwasmachine.

Daar zit ie nu nog en Saar zit ervoor te snuffelen maar kan er (gelukkig) niet aan. Ik zet geen poot meer in die keuken tot die griezel weg is.

Ik zie 1000 keer liever die dikke spin van vannacht dan dat enge beest.

Hoe krijg ik dat beest weer buiten.

Hoe verwijder ik die griezel

Totaal aantal stemmen: 58

Met stoffer en blik. (Griezel) (26%)
Man bellen dat ie hem moet komen verwijderen. (45%)
Opzuigen ;-) (5%)
Wachten tot de honden hem te pakken hebben (dubbel griezel) (3%)
Net zo lang wachten tot ie vanzelf weer naar buiten kruipt. (17%)
Siep de kat voor het afwsmachien zetten en hopen dat die hem (3%)
Of het wordt verplicht de hele dag forummen denk ik.
Als ik je buurvrouw was, kwam ik je redden. Maar nee... ik denk niet dat dat zo is.
Dan haal ik de koffie wel bij de buren. Ik heb geen dappere buurvrouwen. Die griezelen ook allemaal bij al die padden die we hier in de tuinen hebben.
*
Oh ik heb nog een Senseo in de kelder staan. Daar kan ik bij. Water kan ik van de badkamer halen. Ik kom de dag wel door tot man er is. Bedenk me net dat mijn sleutels op de achterdeur steken.
quote:Zoebie schreef op 24 september 2010 @ 09:46:

Of het wordt verplicht de hele dag forummen denk ik.

Nah dán heb ik ook een pad onder mijn afwasmachine zitten.

*Grmbll * zal me lekker worden alleen door een pad onder de afwasmachine, de hele dag lekker forummen dat wil ik ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Succes ik lees straks wel of je heel hoog over de pad heen gesprongen bent naar de achterdeur om je sleutels uit het slot te graaien. Ik geloof niet dat padden veel mensen achtervolgen overigens springen (flopsen) kunnen ze wel goed.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zoebie!

Ik had van iedereen dit topic verwacht, maar niet van jou

Zorg dat ie onder je vaatwasser uitkomt, idd met een bezemsteel oid, en laat hem in een emmer hupsen. Bord/plankje erop en hup naar buiten met het ding.

Hij bijt niet hoor
Zoek een kind dat van beestjes houdt en laat die de stok onder vaatwasmachine actie voorzichtig uitvoeren.

Mijn nichtje van 6 zou haar hand er niet voor omdraaien bijvoorbeeld, zij pakt een dikke pad zo op, geeft 'm waarschijnlijk een naam en vraagt of ze 'm mag houden. Geweldig toen ze zo'n dikkerd in haar handjes onder de neus van mijn tantes drukte op een verjaardag "Kijk eens wat lief!".

Huisdieren lopen niet zo veel op hoor van een pad, ook niet als ie een beetje giftig is. Mijn kat gaat hoogstens schuimbekken als ze een pad heeft gegrepen, meer niet.
Man belde dat ik het beest met de trekker onder het afwasmachien uit moet halen en naar buiten moet bonjouren. Dank je de koekoek.

En volgens hem is de griezel vannacht al binnengekomen omdat je ze overdag nooit ziet. Ril ril.
En ik dacht slim te zijn en via de voordeur naar achter lopen om de sleutels te halen, maar de voordeur zit ook op slot.

Saar ik ben nergens bang voor, alleen voor padden.
Zoebie, ik zou de hele dag lekker gaan winkelen. Buiten de deur eten en drinken en wachten tot je man met een trekker (ik dacht eerst huh, trekker?) de pad uit je keuken vist.

Ik vind die beesten ook iieeuuuwww! Kikkers, dat lukt me nog, als ze klein zijn, maar padden?
Je hebt liever een spin? Iewl! Ik zou echt veel liever een pad in m'n keuken hebben dan een megaspin. Maargoed, woon op een flat dus padden komen hier niet echt.
Schoonzus heeft het hier ook met een trekker gedaan (terwijl ik met haar baby in m'n armen zat te griezelen op het aanrecht )
Kom nou, het is maar een glibberig beestje. Handdoek pakken, een grote, de kikker met bezem onder de vaatwasser vandaan porren, handdoek erover heen gooien. Oprollen met de bezem, en naar buiten rollen met handdoek en al. Pak één punt van de handdoek, trek er flink aan en de kikker vliegt je tuin in.

taddaaa!! zonder vastpakken geregeld!
Padden, hey die ving ik vroeger altijd!

Vind ze nu ook niet eng

Ik zou zeggen, stuur de hond of kat erop af!
Het is echt een joekel van een beest. Saar zit nu voor de keukendeur te blaffen. Ik durf niet te gaan kijken of ie inmiddels ergens daar rondkruipt. Stel je voor zeg, dat ie dan maar blijft zitten waar ie zit.
Zo, kind slaapt, ik heb thee, en nu ga ik eens lekker zitten lezen hoe jij die pad naar buiten gaat werken.
Dacht het niet Whiskers. Ik wacht wel tot de buurman thuis komt. Ik zit hier veilig in mijn kamer. En werp af en toe een blik naar buiten of ie al door de open achterdeur terug is naar zijn stekkie.
quote:Whiskers schreef op 24 september 2010 @ 09:59:

Zo, kind slaapt, ik heb thee, en nu ga ik eens lekker zitten lezen hoe jij die pad naar buiten gaat werken. Helaas moet ik klussen vandaag, net zo vermakelijk dit :D
Zoeb,ik had vorig jaar ook zo'n incognitoprins in de keuken.

Heb hem met een trekker onder het fornuis gejaagd met de keukendeur open.Hij ging vanzelf naar buiten(ik ben ook geen prinses

Succes,als ik wat dichterbij woonde stuurde ik vriend wel even,maar eer hij bij jou is,is je man weer thuis denk ik.
Saar moest buiten dus ik doe snel de kamerdeur open. Ik kijk voorzichtig om het hoekje, en Saar snuffelt meteen weer bij het afwasmachien, volgens mij bewoog het kreng want opeens schrikt Saar en vliegt als een dolle naar buiten. Die is er net zo bang voor als ik.
Oh, heel sneu voor jou, Zoeb, maar ik zit meteen in een heerlijke reggae-flow:

There's a pad in my kitchen, what am I gonna do?

There's a pad in my kitchen, what am I gonna do?

I'm gonna fix that pad, that's what I'm gonna do..

I'm gonna fix that pad!

(vrij naar UB40, )
Wat wilde ik nou toch typen?
Oh leuk Mims. Ik ga even luisteren op You Tube. Ik kan toch niets anders.

Eigenlijk is het wel vermakelijk, als het maar niet zo'n griezel was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven