Ieuw er zit een pad in mijn keuken
vrijdag 24 september 2010 om 09:30
Getverdegetverdegetver. Er zit een dikke pad in mijn keuken. Ik liep de keuken in om koffie te pakken en daar zat ie. Hij schrok net zo erg van mij als ik van hem en kroop onder de afwasmachine.
Daar zit ie nu nog en Saar zit ervoor te snuffelen maar kan er (gelukkig) niet aan. Ik zet geen poot meer in die keuken tot die griezel weg is.
Ik zie 1000 keer liever die dikke spin van vannacht dan dat enge beest.
Hoe krijg ik dat beest weer buiten.
Daar zit ie nu nog en Saar zit ervoor te snuffelen maar kan er (gelukkig) niet aan. Ik zet geen poot meer in die keuken tot die griezel weg is.
Ik zie 1000 keer liever die dikke spin van vannacht dan dat enge beest.
Hoe krijg ik dat beest weer buiten.
vrijdag 24 september 2010 om 09:48
quote:Zoebie schreef op 24 september 2010 @ 09:46:
Of het wordt verplicht de hele dag forummen denk ik.
Nah dán heb ik ook een pad onder mijn afwasmachine zitten.
*Grmbll * zal me lekker worden alleen door een pad onder de afwasmachine, de hele dag lekker forummen dat wil ik ook.
Of het wordt verplicht de hele dag forummen denk ik.
Nah dán heb ik ook een pad onder mijn afwasmachine zitten.
*Grmbll * zal me lekker worden alleen door een pad onder de afwasmachine, de hele dag lekker forummen dat wil ik ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 24 september 2010 om 09:50
Succes ik lees straks wel of je heel hoog over de pad heen gesprongen bent naar de achterdeur om je sleutels uit het slot te graaien. Ik geloof niet dat padden veel mensen achtervolgen overigens springen (flopsen) kunnen ze wel goed.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 24 september 2010 om 09:52
Zoek een kind dat van beestjes houdt en laat die de stok onder vaatwasmachine actie voorzichtig uitvoeren.
Mijn nichtje van 6 zou haar hand er niet voor omdraaien bijvoorbeeld, zij pakt een dikke pad zo op, geeft 'm waarschijnlijk een naam en vraagt of ze 'm mag houden. Geweldig toen ze zo'n dikkerd in haar handjes onder de neus van mijn tantes drukte op een verjaardag "Kijk eens wat lief!".
Huisdieren lopen niet zo veel op hoor van een pad, ook niet als ie een beetje giftig is. Mijn kat gaat hoogstens schuimbekken als ze een pad heeft gegrepen, meer niet.
Mijn nichtje van 6 zou haar hand er niet voor omdraaien bijvoorbeeld, zij pakt een dikke pad zo op, geeft 'm waarschijnlijk een naam en vraagt of ze 'm mag houden. Geweldig toen ze zo'n dikkerd in haar handjes onder de neus van mijn tantes drukte op een verjaardag "Kijk eens wat lief!".
Huisdieren lopen niet zo veel op hoor van een pad, ook niet als ie een beetje giftig is. Mijn kat gaat hoogstens schuimbekken als ze een pad heeft gegrepen, meer niet.
vrijdag 24 september 2010 om 09:56
vrijdag 24 september 2010 om 09:58
Kom nou, het is maar een glibberig beestje. Handdoek pakken, een grote, de kikker met bezem onder de vaatwasser vandaan porren, handdoek erover heen gooien. Oprollen met de bezem, en naar buiten rollen met handdoek en al. Pak één punt van de handdoek, trek er flink aan en de kikker vliegt je tuin in.
taddaaa!! zonder vastpakken geregeld!
taddaaa!! zonder vastpakken geregeld!
vrijdag 24 september 2010 om 10:03
Zoeb,ik had vorig jaar ook zo'n incognitoprins in de keuken.
Heb hem met een trekker onder het fornuis gejaagd met de keukendeur open.Hij ging vanzelf naar buiten(ik ben ook geen prinses
Succes,als ik wat dichterbij woonde stuurde ik vriend wel even,maar eer hij bij jou is,is je man weer thuis denk ik.
Heb hem met een trekker onder het fornuis gejaagd met de keukendeur open.Hij ging vanzelf naar buiten(ik ben ook geen prinses
Succes,als ik wat dichterbij woonde stuurde ik vriend wel even,maar eer hij bij jou is,is je man weer thuis denk ik.
vrijdag 24 september 2010 om 10:06
vrijdag 24 september 2010 om 10:09