Waar heb jij er meer van?
zaterdag 25 september 2010 om 09:09
zaterdag 25 september 2010 om 10:39
quote:Triviality schreef op 25 september 2010 @ 09:56:
Maar bij mij is het zo (met de kaasschaven) dat ik nog nooit zo'n fijne gevonden heb als die geweldige die mijn ouders hebben. Ik koop telkens een nieuwe omdat ik telkens hoop dat ik DE perfecte zal vinden...Ik heb er ooit een gekocht bij het kaascentrum op de markt. Dat is met afstand dé fijnste kaasschaaf die ik ooit heb gehad. Was niet duur en doet het nu al een jaar of tien geweldig.
Maar bij mij is het zo (met de kaasschaven) dat ik nog nooit zo'n fijne gevonden heb als die geweldige die mijn ouders hebben. Ik koop telkens een nieuwe omdat ik telkens hoop dat ik DE perfecte zal vinden...Ik heb er ooit een gekocht bij het kaascentrum op de markt. Dat is met afstand dé fijnste kaasschaaf die ik ooit heb gehad. Was niet duur en doet het nu al een jaar of tien geweldig.
zaterdag 25 september 2010 om 10:42
zaterdag 25 september 2010 om 10:43
Rolmaten! Die ben ik gewoon altijd kwijt... Heb er nu denk ik een stuk of 5... Maar kan er maar één vinden...
Hetzelfde geldt voor nagelknippers, scharen, pennen (okee, heb ik er wel meer dan 5 van ) doosjes lucifers, aardappelschilmesjes, flesopeners.... Kan nog wel even doorgaan!
Hetzelfde geldt voor nagelknippers, scharen, pennen (okee, heb ik er wel meer dan 5 van ) doosjes lucifers, aardappelschilmesjes, flesopeners.... Kan nog wel even doorgaan!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
zaterdag 25 september 2010 om 10:45
zaterdag 25 september 2010 om 10:58
zaterdag 25 september 2010 om 11:02
quote:dreamlogic schreef op 25 september 2010 @ 10:58:
Slipjes en onderbroeken!
Nu is het een beetje rustiger, maar ik had van die periodes dat ik geen genoeg kon krijgen van leuke slipjes, hipsters, strings, broekjes, etc. Kwam ook een beetje omdat mijn hond ze elke keer te pakken kreeg...nádat ik ze gedragen had wel te verstaan :SHeb jij zo'n hond die ook standaard zijn neus in je kruis steekt? Heb ik altijd zo'n hekel aan als ik bij mensen met honden op bezoek ben... Terwijl ik echt geen hekel heb aan honden hoor, maar hoef geen natte neus in mijn intieme gebied....
Slipjes en onderbroeken!
Nu is het een beetje rustiger, maar ik had van die periodes dat ik geen genoeg kon krijgen van leuke slipjes, hipsters, strings, broekjes, etc. Kwam ook een beetje omdat mijn hond ze elke keer te pakken kreeg...nádat ik ze gedragen had wel te verstaan :SHeb jij zo'n hond die ook standaard zijn neus in je kruis steekt? Heb ik altijd zo'n hekel aan als ik bij mensen met honden op bezoek ben... Terwijl ik echt geen hekel heb aan honden hoor, maar hoef geen natte neus in mijn intieme gebied....
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
zaterdag 25 september 2010 om 11:30
zaterdag 25 september 2010 om 11:39
Ohw!! Wat een grappig topic dit
Ik heb teveel (althans, ik vind dat ik teveel heb )
-dekbekovertrekken (5 en ik kan het niet laten om te blijven kopen....)
-verzorgingsspullen (bodylotion, douchegel, shampoo, stylinsproducten voor je haar. Ja, ze gaan weer een keer op, maar toch.... )
-huisstofmijt. Ik wil het niet, maar ik heb er teveel van!!!
Ik heb teveel (althans, ik vind dat ik teveel heb )
-dekbekovertrekken (5 en ik kan het niet laten om te blijven kopen....)
-verzorgingsspullen (bodylotion, douchegel, shampoo, stylinsproducten voor je haar. Ja, ze gaan weer een keer op, maar toch.... )
-huisstofmijt. Ik wil het niet, maar ik heb er teveel van!!!
zaterdag 25 september 2010 om 12:04
ja ja<ik heb ook veel te veel maar kan nooit genoeg hebben :S
ik zal even een aantal opnoemen...
schoenen,tassen,riemen,ondergoed,kleding,haarproducten,douchegel
gouden ringen
oorbellen (echt in alle kleuren,want je weet maar nooit bij welke kleding het kan passen :s)
boeken..... de meeste zijn niet eens gelezen..
haarbanden,ook in alle kleuren net als de oorbellen en schoenen.
nou laat ik maar zo zeggen van elk product heb ik een aantal...want je kan het altijd wel gebruiken.. (is mijn theorie hahaha,ookal gebruik ik het pas over een jaar
)
ik zal even een aantal opnoemen...
schoenen,tassen,riemen,ondergoed,kleding,haarproducten,douchegel
gouden ringen
oorbellen (echt in alle kleuren,want je weet maar nooit bij welke kleding het kan passen :s)
boeken..... de meeste zijn niet eens gelezen..
haarbanden,ook in alle kleuren net als de oorbellen en schoenen.
nou laat ik maar zo zeggen van elk product heb ik een aantal...want je kan het altijd wel gebruiken.. (is mijn theorie hahaha,ookal gebruik ik het pas over een jaar
zaterdag 25 september 2010 om 12:07
Alles wat in je tas mee moet, daar heb ik meerdere van want ik heb meerdere tassen (ongeveer 7 stuks) en ben te lui om alles over te kiepen elke keer dus: lippenbalsems, elastiekjes, spiegeltjes, mini haarbostels, mini deo's, zakdoekjes en tandenstokers in alle soorten.
Wat minder praktisch: meerdere agenda's
Ik heb nu mijn oog laten vallen op de flow-agenda en ga dus vast binnenkort weer voor de bijl
@spaarvarken, ik heb een fiets nodig die het doet want ik spaar fietsen die stuk zijn klaarblijkelijk. Ruilen??
Ik heb een grijs, een bruin en een turquiose exemplaar
Wat minder praktisch: meerdere agenda's
Ik heb nu mijn oog laten vallen op de flow-agenda en ga dus vast binnenkort weer voor de bijl
@spaarvarken, ik heb een fiets nodig die het doet want ik spaar fietsen die stuk zijn klaarblijkelijk. Ruilen??
Ik heb een grijs, een bruin en een turquiose exemplaar
zaterdag 25 september 2010 om 12:17
Scharen, ik heb er meer dan 7, maar ik knip alles. Groente, vlees, haren, papier.......Voor alles een eigen schaar.
Kurkentrekkers, na elke vakantie en na een leuk diner vraag ik of ik de kurkentrekker mag hebben als souvenir en dat is vaak ja.
Nagelschaartjes, 4 stuks.
Maar mijn verzamelwoede uit zich het beste in elastiekjes. Ik heb ze overal, voor mijn haar, voor het goed afsluiten van opengemaakte etenswaren......De katten vinden ze ook leuk, dus gewone elastiekjes, dikke, dunne, kleine, grote....Ze liggen dan ook vaak in het bakje van de katten. En als je er echt een nodig hebt, dan kan ik ze nergens vinden.
Kurkentrekkers, na elke vakantie en na een leuk diner vraag ik of ik de kurkentrekker mag hebben als souvenir en dat is vaak ja.
Nagelschaartjes, 4 stuks.
Maar mijn verzamelwoede uit zich het beste in elastiekjes. Ik heb ze overal, voor mijn haar, voor het goed afsluiten van opengemaakte etenswaren......De katten vinden ze ook leuk, dus gewone elastiekjes, dikke, dunne, kleine, grote....Ze liggen dan ook vaak in het bakje van de katten. En als je er echt een nodig hebt, dan kan ik ze nergens vinden.