ANDIJVIE: stinkende wc vloer
woensdag 29 september 2010 om 13:30
Ik woon ondertussen een jaar in mijn 'nieuwe' huis.
Nou heb ik het vermoeden dat de vorige bewoner een richtings vermogen had van een dronke tor.
En de wc vloer stinkt dat we hier een jaar terug binnen kwamen ben ik begonnen met een fles bleek over de vloer van de wc leeg te gooien. Gevolgd door verschillende schoonmaak middelen het afgelopen jaar.
Telkens weer komt die penetrante oude pies lucht weer terug.
Wie kan mij vertellen wat het wondermiddel is om dit weg te krijgen?
Nou heb ik het vermoeden dat de vorige bewoner een richtings vermogen had van een dronke tor.
En de wc vloer stinkt dat we hier een jaar terug binnen kwamen ben ik begonnen met een fles bleek over de vloer van de wc leeg te gooien. Gevolgd door verschillende schoonmaak middelen het afgelopen jaar.
Telkens weer komt die penetrante oude pies lucht weer terug.
Wie kan mij vertellen wat het wondermiddel is om dit weg te krijgen?
woensdag 29 september 2010 om 13:32
woensdag 29 september 2010 om 13:39
woensdag 29 september 2010 om 13:43
woensdag 29 september 2010 om 13:43
Ik heb de pot al eens los gehaald van de vloer, om te kijken of hij nog wel goed afsluit etc. Dus het kan geen 'nieuwe' urine zijn.
Het is echt zo'n lucht wat je bij oude huurhuizen en (basis)scholen ook ruikt. Ik denk niet dat het aan het toilet zelf ligt dus.
Je vloer opnieuw tegelen of smeren? Dan blijft de stank toch op de onderste laag tegels zitten, komt dat er dan niet met de tijd doorheen?
Ik wil namelijk wel een andere vloer er op tegelen, maar wacht daar mee tot ik die stank weg heb.
Het is echt zo'n lucht wat je bij oude huurhuizen en (basis)scholen ook ruikt. Ik denk niet dat het aan het toilet zelf ligt dus.
Je vloer opnieuw tegelen of smeren? Dan blijft de stank toch op de onderste laag tegels zitten, komt dat er dan niet met de tijd doorheen?
Ik wil namelijk wel een andere vloer er op tegelen, maar wacht daar mee tot ik die stank weg heb.
woensdag 29 september 2010 om 13:47
quote:kjong schreef op 29 september 2010 @ 13:43:
Begin eens met een onderzoekje of je partner/kinderen wellicht lekken op de vloer/spetteren op de tegels.Partner is geen lekker quote:Dan
1, ook tussen de scharnieren van de bril boenen.die worden iedere schobbeurt meegenomenquote:2, Plee van de plek halen en schrobben.Ook gedaanquote:3, kijken of de rioolbuis wel goed aangesloten is
Dan zou ik een deel van de wc helemaal open moeten slopen?
Dan blijf ik weg gewoon met sprays ed. aan de gang gaan hoor.
quote:4, nieuw vloertje leggenGewoon over die stinkvloer heen?
Begin eens met een onderzoekje of je partner/kinderen wellicht lekken op de vloer/spetteren op de tegels.Partner is geen lekker quote:Dan
1, ook tussen de scharnieren van de bril boenen.die worden iedere schobbeurt meegenomenquote:2, Plee van de plek halen en schrobben.Ook gedaanquote:3, kijken of de rioolbuis wel goed aangesloten is
Dan zou ik een deel van de wc helemaal open moeten slopen?
Dan blijf ik weg gewoon met sprays ed. aan de gang gaan hoor.
quote:4, nieuw vloertje leggenGewoon over die stinkvloer heen?
woensdag 29 september 2010 om 13:59
Misschien dat het helpt om de klep zoveel mogelijk dicht te laten.
Zelf gooi ik er af en toe een of twee ontkalkingstabletten (voor kunstgebit) in en die laat ik dan zo lang mogelijk weken.
Van mijn vorige bewoner had ik een gigantische kalkaanslag in de wc-pot. Ik heb zelfs het plafond moeten doen. Hij zat altijd op dezelfde plek te roken. Stinken deed bij mij het hele huis.
Zoveel mogelijk luchten voor zover dat mogelijk is.
Zelf gooi ik er af en toe een of twee ontkalkingstabletten (voor kunstgebit) in en die laat ik dan zo lang mogelijk weken.
Van mijn vorige bewoner had ik een gigantische kalkaanslag in de wc-pot. Ik heb zelfs het plafond moeten doen. Hij zat altijd op dezelfde plek te roken. Stinken deed bij mij het hele huis.
Zoveel mogelijk luchten voor zover dat mogelijk is.