Chili peper met molen, ook zonder molen?
zondag 10 oktober 2010 om 08:32
Ben sinds 'n paar maanden helemaal verzot op chilipeper. Ik koop 't van 't merk Drogheria Alimentari bij de AH.
Zou dat spul echter gewoon zonder molen willen kunnen kopen. Zo grote stukken zijn 't niet die vermalen moeten worden. Ook vind ik het niet handig als het potje bijna leeg is. Kan dat deksel er met geen mogelijkheid afkrijgen.
Wie weet waar je losse chili kunt kopen (nee wij hebben geen fatsoenlijke markt in de buurt dus dat valt af) of desnoods hoe je die molentjes van dat soort potjes af kunt slopen?
Zou dat spul echter gewoon zonder molen willen kunnen kopen. Zo grote stukken zijn 't niet die vermalen moeten worden. Ook vind ik het niet handig als het potje bijna leeg is. Kan dat deksel er met geen mogelijkheid afkrijgen.
Wie weet waar je losse chili kunt kopen (nee wij hebben geen fatsoenlijke markt in de buurt dus dat valt af) of desnoods hoe je die molentjes van dat soort potjes af kunt slopen?
zondag 10 oktober 2010 om 08:53
Geen idee of we hier toko's in de buurt hebben. In elk geval niet in de beschaafde wijken van de steden in mijn buurt. Wellicht in de achterbuurten waar de allochonen wonen? Zou 't 'ns moeten opzoeken.
Een C1000 was hier 'n paar jaar geleden nog in de buurt, maar die is weg. AH, Jumbo, Spar, Delhaize hebben 't in elk geval niet los.
Een C1000 was hier 'n paar jaar geleden nog in de buurt, maar die is weg. AH, Jumbo, Spar, Delhaize hebben 't in elk geval niet los.
zondag 10 oktober 2010 om 09:04
quote:elninjoo schreef op 10 oktober 2010 @ 08:53:
Geen idee of we hier toko's in de buurt hebben. In elk geval niet in de beschaafde wijken van de steden in mijn buurt. Wellicht in de achterbuurten waar de allochonen wonen? Zou 't 'ns moeten opzoeken.
zondag 10 oktober 2010 om 11:20
Geen idee of we hier toko's in de buurt hebben. In elk geval niet in de beschaafde wijken van de steden in mijn buurt. Wellicht in de achterbuurten waar de allochonen wonen?
Mijn ouders wonen vlakbij een Turkse groentboer en ik vlakbij een Turkse bakker. Ik dacht dat we geluk hadden met twee fijne winkels in de buurt, maar nu weet ik het: we zijn tokkies en we wonen in een achterbuurt.
Maak anders een tripje naar een echte stad, die hebben altijd wel een toko in het centrum.
Geen idee of we hier toko's in de buurt hebben. In elk geval niet in de beschaafde wijken van de steden in mijn buurt. Wellicht in de achterbuurten waar de allochonen wonen?
Mijn ouders wonen vlakbij een Turkse groentboer en ik vlakbij een Turkse bakker. Ik dacht dat we geluk hadden met twee fijne winkels in de buurt, maar nu weet ik het: we zijn tokkies en we wonen in een achterbuurt.
Maak anders een tripje naar een echte stad, die hebben altijd wel een toko in het centrum.
anoniem_78097 wijzigde dit bericht op 10-10-2010 11:22
Reden: mislukte quote
Reden: mislukte quote
% gewijzigd
maandag 18 oktober 2010 om 11:36
Bij ons ziter gewoon een turkse groenteboer gewoon in het winkelcentrum en ik woon in een dorp. Ik wordt er altijd supergoed geholpen en het zijn hele aardige mensen dus ik snap je angst eigenlijk niet. Maargoed even over de pepers ik koop ze daar ook altijd Pul Biber van het merk Nazile.
En er is nog een mogelijkheid online bestellen bij de toko
http://www.onlinetoko.eu/ ... kruiden-specerijen-mixen/
En er is nog een mogelijkheid online bestellen bij de toko
http://www.onlinetoko.eu/ ... kruiden-specerijen-mixen/
maandag 18 oktober 2010 om 20:31
ninjoo toch
idd naar de turkse winkel!
ninjoo toch
idd naar de turkse winkel!
maandag 18 oktober 2010 om 20:42
Lijst met de steden waar ze zitten:
Oil & Vinegar Almere -
Oil & Vinegar Breda -
Oil & Vinegar Den Bosch -
Oil & Vinegar Den Haag -
Oil & Vinegar Eindhoven -
Oil & Vinegar Hilversum -
Oil & Vinegar Hoofdkantoor - Oosterhout
Oil & Vinegar Leiden -