Een rups in de spinazie
vrijdag 15 oktober 2010 om 17:19
Stond ik net dus het water uit de spinazie te drukken in een vergiet...zie ik iets wittigs. Eerst schonk ik er geen aandacht aan, maar toen ik het nog een keer zag heb ik het er met een vork uitgehaald... Blijkt het gewoon een rups te zijn
Nja, de spinazie ligt dus in de vuilnisbak. Maar moet ik hier nou nog iets van zeggen tegen de AH?
Nja, de spinazie ligt dus in de vuilnisbak. Maar moet ik hier nou nog iets van zeggen tegen de AH?
vrijdag 15 oktober 2010 om 17:28
vrijdag 15 oktober 2010 om 17:32
quote:viennas schreef op 15 oktober 2010 @ 17:26:
okeee, behoorlijk mosterd. Scherm stond iets te lang open...sorry he!
Maar dan nog... normaal zitten er gehakselde rupsjes in je diepvries spinazie....iets om over na te denken misschien?
Ja getver! en bedankt he.. nu eet ik dat voorlopig ook niet meer. Het idee! (dat slijt wel weer)
Heb ook een poos geen broccoli gegeten door een levende leuke dikke groene rups erin. Beestje buiten gezeten en broccoli weggegooid. Inmiddels eet ik het weer.
okeee, behoorlijk mosterd. Scherm stond iets te lang open...sorry he!
Maar dan nog... normaal zitten er gehakselde rupsjes in je diepvries spinazie....iets om over na te denken misschien?
Ja getver! en bedankt he.. nu eet ik dat voorlopig ook niet meer. Het idee! (dat slijt wel weer)
Heb ook een poos geen broccoli gegeten door een levende leuke dikke groene rups erin. Beestje buiten gezeten en broccoli weggegooid. Inmiddels eet ik het weer.
vrijdag 15 oktober 2010 om 17:33
quote:potsiedikkie schreef op 15 oktober 2010 @ 17:31:
rupsen zijn eigenlijk heel zoet, ze zitten wel vaker in mijn spinazie of boerenkool, niet zo overdreven doen, beter een rups dan kattenpoep toch?Besluit vanaf nu hier niet meer te lezen.
rupsen zijn eigenlijk heel zoet, ze zitten wel vaker in mijn spinazie of boerenkool, niet zo overdreven doen, beter een rups dan kattenpoep toch?Besluit vanaf nu hier niet meer te lezen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 15 oktober 2010 om 17:37
quote:Ruza schreef op 15 oktober 2010 @ 17:25:
Als hij vers was had ik er nieteens van opgekeken. Maar dat issie dus niet
Maar Ruza, wat dacht je dan?
Dat rupsjes lekker in de spinazie zitten, huisje boompje beestje en zo, als een gezellige rupsenfamilie
En op het moment dat de spinazie in de vrachtwagen gaan ze op de uitkijk gaan staan
Wowwwwwwwwwwwwwww pap, zegt dan ineens het rupsen zoontje, ik zie een hele grote vrieskist pap...
Wat denk je dan...dat ze hun inboedel pakken, en van de vrachtwagen afspringen....
Want in de vriezer....nee, dat willen ze niet X-
Als hij vers was had ik er nieteens van opgekeken. Maar dat issie dus niet
Maar Ruza, wat dacht je dan?
Dat rupsjes lekker in de spinazie zitten, huisje boompje beestje en zo, als een gezellige rupsenfamilie
En op het moment dat de spinazie in de vrachtwagen gaan ze op de uitkijk gaan staan
Wowwwwwwwwwwwwwww pap, zegt dan ineens het rupsen zoontje, ik zie een hele grote vrieskist pap...
Wat denk je dan...dat ze hun inboedel pakken, en van de vrachtwagen afspringen....
Want in de vriezer....nee, dat willen ze niet X-
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 15 oktober 2010 om 17:45
Ze zitten ook in je appelmoes.. Maar het blijft wel een smerig iets. Als je het niet had gezien/weet had je het waarschijnlijk zo opgegeten. Denk dat, de werknemers die het van het land en uit de kassen halen, niet eens doorhebben als er ergens een beestje of een dingentje tussen zit. Die zin kilo's voedsel voorbij komen ook tijdens het inpakken zal het niet opgemerkt worden want grotendeels zal dat wel met machine's gebeuren. Je zou het Appie kunnen melden, maar bedenk wel dat hun er eigenlijk niks aan kunnen doen. Mijn tante kocht laatst een bak ijs en thuis bleek er een blok hout in te zitten. Welke grapjas dat gedaan heeft.. Zullen ze heust niet in de fabriek hebben gedaan...
vrijdag 15 oktober 2010 om 17:46
Ik snap niet zo goed waar mensen moeilijk over doen. Als TO vegetarier is dan heb ik niks gezegd, maar waarom gaan gillen om een rups terwijl je rustig een koe/varken/kip/vis opeet? Beest is beest hoor... En die rups heeft tenminste niet opgesloten gezeten in te kleine beest-onterende ruimte, dus hij is nog bio ook!
vrijdag 15 oktober 2010 om 17:46
vrijdag 15 oktober 2010 om 17:50
Toevallig ben ik vegetarier oceana, maar dat is mn punt eigenlijk niet echt. Hoewel ik ingevroren in de spinazie niet echt diervriendelijk vind
punt is.,...als ik verse spinazie koop dan heb ik zelf de verantwoordelijkheid tot schoonmaken. Maar bij ingevroren spinazie heb ik daar geen invloed op. En natuurlijk, er kan een rupsje tussen komen per ongeluk, en ze zullen vast ook wel in de appelmoes zitten(maar die maak ik altijd zelf). Maar ik moest het gewoon even kwijt. Ik wil er verder niks mee(geen rechtszaken of whatever) maar toch vraag ik me af of ik zoiets zou moeten melden.
punt is.,...als ik verse spinazie koop dan heb ik zelf de verantwoordelijkheid tot schoonmaken. Maar bij ingevroren spinazie heb ik daar geen invloed op. En natuurlijk, er kan een rupsje tussen komen per ongeluk, en ze zullen vast ook wel in de appelmoes zitten(maar die maak ik altijd zelf). Maar ik moest het gewoon even kwijt. Ik wil er verder niks mee(geen rechtszaken of whatever) maar toch vraag ik me af of ik zoiets zou moeten melden.
vrijdag 15 oktober 2010 om 17:51
quote:Simooon schreef op 15 oktober 2010 @ 17:45:
Maar ik zie ze al staan hè... Zo'n kindjesrups die naar zijn papa rent en dan allemaal een plunjezak over de schouder en maken dat je weg komt!
Maar dat doen ze dus niet
WANT... *tromgeroffel* de hele familie rups gaat gewoon op wintersport de vriezer in!
Voor de stijfbevroren in de pan van TO terechtkwamen hebben ze nog heerlijk gesnowboard met zijn allen
Maar ik zie ze al staan hè... Zo'n kindjesrups die naar zijn papa rent en dan allemaal een plunjezak over de schouder en maken dat je weg komt!
WANT... *tromgeroffel* de hele familie rups gaat gewoon op wintersport de vriezer in!
Voor de stijfbevroren in de pan van TO terechtkwamen hebben ze nog heerlijk gesnowboard met zijn allen
vrijdag 15 oktober 2010 om 17:52
Ruza, ik denk nog steeds dat je het zou kunnen melden en dat je dan een nieuw pak van de Appie mee krijgt. Maar kan me niet voorstellen dat de Appie het ook nog door gaat spelen naar de producent. Tenzij er natuurlijk wekelijks mensen komen klagen over ongedierte in hun groente, maar dat zal wel meevallen denk ik.
Wat ga je nu eten vanavond?
Wat ga je nu eten vanavond?
vrijdag 15 oktober 2010 om 17:54
quote:Summerdance schreef op 15 oktober 2010 @ 17:51:
[...]
Voor de stijfbevroren in de pan van TO terechtkwamen hebben ze nog heerlijk gesnowboard met zijn allen Kijk! Daar word ik dan weer blij van! Zelf ben ik nog nooit op wintersport geweest, maar die leuke familie Rups is het gelukkig wel gegund! Zon, spinazie, wintersport! Wat wil je nog meer in je leven
[...]
Voor de stijfbevroren in de pan van TO terechtkwamen hebben ze nog heerlijk gesnowboard met zijn allen Kijk! Daar word ik dan weer blij van! Zelf ben ik nog nooit op wintersport geweest, maar die leuke familie Rups is het gelukkig wel gegund! Zon, spinazie, wintersport! Wat wil je nog meer in je leven
vrijdag 15 oktober 2010 om 17:55
quote:Simooon schreef op 15 oktober 2010 @ 17:54:
[...]
Kijk! Daar word ik dan weer blij van! Zelf ben ik nog nooit op wintersport geweest, maar die leuke familie Rups is het gelukkig wel gegund! Zon, spinazie, wintersport! Wat wil je nog meer in je leven
Nou ja....je kan natuurlijk gewoon een keer in een krop spinazie gaan zitten als je graag wil wintersporten
Als je je heel klein maakt zien ze dat vast niet
(wel een warme jas meenemen hoor, tis koud in de vriezer!)
[...]
Kijk! Daar word ik dan weer blij van! Zelf ben ik nog nooit op wintersport geweest, maar die leuke familie Rups is het gelukkig wel gegund! Zon, spinazie, wintersport! Wat wil je nog meer in je leven
Nou ja....je kan natuurlijk gewoon een keer in een krop spinazie gaan zitten als je graag wil wintersporten
(wel een warme jas meenemen hoor, tis koud in de vriezer!)
vrijdag 15 oktober 2010 om 17:57
quote:Summerdance schreef op 15 oktober 2010 @ 17:55:
[...]
(wel een warme jas meenemen hoor, tis koud in de vriezer!) Ik ben veel eisend hoor! Wil toch wel graag iets langer leven dan een rups! Ga me zo maar eens wagen aan mijn andijvie!
[...]
(wel een warme jas meenemen hoor, tis koud in de vriezer!) Ik ben veel eisend hoor! Wil toch wel graag iets langer leven dan een rups! Ga me zo maar eens wagen aan mijn andijvie!