F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Pfff... het is vrijdagmiddag. Ik zit alleen op kantoor.

En ik heb geen zin meer.

het is tijd voor:

wie doet er mee? Dan laat ik de heren wat lekkers maken.
Ik lust wel wat
Ik ook! Maar moet ik ff wachten tot de kids hier weg zijn, anders komen ze met zulke rare verhalen thuis!
Drank en mannen, dan komen jullie wel he!

nou vooruit, omdat het vrijdagmiddag is zal ik nog wat lekkers plakken:

jaaa!! vanavond weer nieuwe aflevering kijken!

deze mag ik natuurlijk niet vergeten
Lekker hoor
Oeps... mn collega komt net binnen wandelen. Ik dacht dat hij niet meer terug zou komen

nog maar even aan de slag dan.
Oeh ik mis allemaal lekkere mannen!

Lau moest jij nog warme laarsjes? Ik heb ze net bij van haren gekocht voor 12.90

Vanavond eten we een Hemaworst, daar hadden we zo'n zin in. Het is hier de hele dag al donker en we zijn nu net thuis, helemaal koud en nat dus de kachel gaat zo lekker voor het eerst aan.
Zien ze er een beetje leuk uit ook die laarsjes? Ik kijk wel even op de site. Wil eigenlijk nogsteeds die crocs-laarsjes maar die zijn 39 per paar. Krijg wel 20% korting als ik ze via crocs-site bestel maar blijft een hoop geld natuurlijk.
Daar lust ik ook wel wat van, jammie!

Travis, heb gisteren ook die laarsjes gekocht voor Tim. Hier hadden ze de meidelaarsjes nog niet dus moet nog een keer langs.

Ze hebben daar ook leuke anti-slip sokken van cars, dora, prinses enzo.
Ze zijn helemaal zwart met een oranje stiksel, ik vind ze zeker niet lelijk. Zal even kijken of ik ze kan googlen.
Ze staan niet op de site maar kan straks wel even een foto maken voor je
Kan ze op de site inderdaad niet vinden, dus fotootje zou fijn zijn.

Heb wel net de pietenpakjes gekocht die Cees voor me gevonden had op MP

Als ik nog eens iets nodig heb schakel ik Cees weer in

zo, lekker naar huis nu, pisweer hier.
Foto staat in de ak.
Ik heb hem gezien en die van mij zijn heel anders .
Eigenlijk heb je dus niets aan de foto's want wie weet hebben ze bij jou weer een ander model.
Ja dus je moet zelf heen Lautje
oooooo heerlijk nitro, ik vind die avery ook steeds leuker. goed dat je het zegt, gelijk aan het downloaden. heb dan 4 van het nieuwe seioen, kan ik weer lekker avondje voor uittrekken (plus 4 private practice) Heeeeerlijk

Maar morgen eerst maar eens naar utreg en zondag punteren, jeaaahh
Jullie moeten niet zoveel beppen hoor! Zo'n kraamweek is best hectisch, dan kan ik toch niet de hele tijd gaan zitten forummen? Bovendien moest de BTW aangifte ook nog de deur uit. Maar goed, hier ben ik weer.

Alles gaat goed hier, Karlijn doet het super.

Nog even kort mijn bevallingsverhaal (kan het niet langer maken.. )

Het was inderdaad even tussendoor (tussen avondeten en slapen). Om 19.00u ineens hevige pijnscheut, lampje bij mij ging branden: Oja, dat was een echte wee! Papa, je hebt nu haast met douchen en in bed gooien van de meiden! Na 15 min. weer een wee, even gedouched, na 8 minuten weer, na 5 en toen elke 3 minuten.Na de 2e al vk gebeld, kreeg ik een vreemde! Bleek een zwaar gereformeerde dame in een lange jurk en hooggesloten bloesje te zijn. Verder wel lief hoor! Na een uur of 2 bleek ik 5 a 6 cm ontsluiting te hebben, viel natuurlijk een beetje tegen. Toen de vliezen gebroken, en het brak goed los, in 20 minuten de overige cm erbij en met enige moeite naar de baarkruk gestrompeld. Paar minuten later een snoeperig klein meisje in handen. Na 14 minuten hing ze al aan de borst!

Die kleine vampier zuigt wel de blaren op mijn tepels, auwtsj. Vandaag begint de stuwing al te komen, dus het loopt lekker.

De vk kwam voor de controle de volgende dag en ik deed zelf de deur beneden open. Erg leuk hoe ze keek Ze zei: je hebt zeker zelf al anti-D gehaald in het ziekenhuis?! Ik zei: Ja, op de fiets!

Ok, komt ze:

Overigens is de 2e naam uiteindelijk Julia geworden, op speciaal verzoek van Lisa die Karlijn helemaal niks vindt en dus ook vast van plan is om haar alleen maar Julia te noemen.
Dok, wat een snoepie zeg! En die Lisa, misschien moet je even aan de naam wennen. Julia vind ik ook erg mooi.

En in de kraamweek moet je uitrusten hoor en daar hoort forummen bij en voaral geen btw aangifte doen. Dat moet toch voar het eind van de maand dus je hebt nog 2 weken.
Ja, maar ik krijg veel geld terug deze keer!
Dok, dan zou ik het ook sneller willen doen.

Lau, heb ik de winkel nog 2 andere modellen gezien, kleine maatjes waren hier al wel uitverkocht terwijl er donderdag nog een flinke stapel stond.
och, wat een droppie Dok! Goed gedaan hoor! En zelf op de fiets naar het zh voor de anti-D? Foei! Maar wel stoer natuurlijk Gefeliciteerd hoor, en Karlijn Julia is hartstikke mooie naam!

Zelf naar de van Haren? Pfff...weet je wel hoeveel inspanning dat kost? Nou, ik zal er eens over nadenken dan

Oh ja, ik heb de buzzkit van de Philips sonicare tandenborstel. Tieg, jij toevallig zin om een sonische tandenborstel te testen voor een paar weken?
Dokkie,wat een mooi meisje. En vind je wel stoer!! Super gedaan weer je bevalling en zo snel op de fiets!! Geniet van je meiden, hoor.

Ga ook maar eens kijken naar snowbootsachtige laarzen. Heb wel voor allebei kaplaarzen, maar ja zijn niet zo warm.

Straks als L wakker is een stuk gaan lopen met de mannen. Zonnetje schijnt heerlijk en kunnen ze hun energie kwijt :-).
Die heb ik overgeslagen Lua. Heb ook eens de sonicare gehad. HIj houdt inderdaad je tanden mooi wit maar poetst dan wel zo hard dat je tandvlees ook gedeeltelijk verdwijnt en dat komt niet meer terug. Dan maar wel thee en koffie aanslag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven