Geld & Recht alle pijlers

Welke Auto? iemand tips?

08-11-2010 23:46 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een tijdje ben ik weer vrijgezel, heb net een nieuwe woning nadat ik kort tijdelijk bij mijn ouders heb gewoond en nu moet er natuurlijk veel geregeld worden

Eén van die dingen is een autootje! Aan de ene kant vind ik het hartstikke leuk er één te kopen, aan de andere kant weet ik helemaal niet welke!

Ik zie wel eens leuke modelletjes van vriendinnen, maar heb geen idee welke auto echt goed is, niet te veel kost in onderhoud en welke gewoon betaalbaar is als je hem koopt.

Ik heb ook niet een groot budget en wil niet echt meer uitgeven dan ¤ 4000,- . Het meeste rijd ik in de stad en tweebaansweg ( 80km-weg) maar heel af en toe zal ik wel eens een stukje snelweg doen?

Wie heeft er goede tips met wat je zelf rijdt? Ik vind eigenlijk veel leuk als hij maar altijd rijdt!
Ah, een mailtje terug! Leuk, leuk , leuk... at is de volgende stap ?
Annelies slaat twee vliegen in één klap: en een auto en een man
Annelies, gefeliciteerd met je auto!

Ik heb erg moeten lachen om het verhaal van de keuring bij de eerste garage, wat een sukkels zeg! Geweldig hoe die even op hun plaats werden gezet.

Wij hebben laatst een andere auto gekocht, samen met mijn man langs diverse garages geweest, en je krijgt inderdaad altijd wel ergens het beruchte mevrouwtje te horen. Wat ik dan enorm lachen vind is dat ik van ons beiden degene ben die verstand heeft van auto's en dus lastige vragen ga stellen. Daarbij is mijn broer automonteur, die geeft mij al aan waar ik bij de verschillende merken specifiek op moet letten. Daar staat weer zo'n verkoper tegen mijn man aan te lullen die werkelijk de ballen snapt van wat hij zegt, en dan ga ik dus lastig doen. Bij zulke garages kopen we trouwens geen auto hoor, maar even afreageren vind ik dan wel weer leuk :D

Succes met de keurmeester, wie weet!
Hee, annelies wat een leuk verhaal. Wat een sukkels in die eerste garage, vast zo een waar ook van die kunstbloemstukjes op de auto's staan.

Maar ik vind het zo leuk dat je bericht terug hebt van die leuke keurmeester. Vast geen toeval dat hij ook voor de tweede keuring kwam opdraven.

Hou ons op de hoogte en veel plezier met je auto (en de keurmeester)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven