Iets teruggestuurd naar Otto, wanneer wordt dat verwerkt?
dinsdag 23 november 2010 om 20:24
Ik stel hier even een vraag voor mijn moeder. Zij heeft geen internet en had een bestelling gedaan bij Otto. Echter kreeg ze een heel ander artikel thuis dan besteld (twee hemdjes ipv een broek). Ze heeft het pakketje teruggestuurd met DHL (18 nov.).
Waar ze zich nu druk om maakt is het feit dat er een acceptgiro bij zat en die moet binnen 14 dagen betaald worden. Maar als zij de retour nog niet verwerkt hebben binnen die tijd, wordt die rekening omgezet in betaaltermijnen als er nog niet is betaald. Klopt dat?
Wat kan ze nu doen, heeft al contact gehad met de klantenservice en gemeld dat het artikel niet het juiste was en dat het retour komt. Maar op het besteloverzicht is er nog niets te zien. Iemand ervaring met dit bedrijf?
Waar ze zich nu druk om maakt is het feit dat er een acceptgiro bij zat en die moet binnen 14 dagen betaald worden. Maar als zij de retour nog niet verwerkt hebben binnen die tijd, wordt die rekening omgezet in betaaltermijnen als er nog niet is betaald. Klopt dat?
Wat kan ze nu doen, heeft al contact gehad met de klantenservice en gemeld dat het artikel niet het juiste was en dat het retour komt. Maar op het besteloverzicht is er nog niets te zien. Iemand ervaring met dit bedrijf?
dinsdag 23 november 2010 om 20:53
dinsdag 23 november 2010 om 20:54
quote:Lieve1976 schreef op 23 november 2010 @ 20:53:
Eh, die code van DHL werkte niet....net geprobeerd. Ik neem aan dat het dan al aangekomen is, als er geen gegevens meer beschikbaar zijn.
En over de verzendkosten; daar heeft ze contact over gehad met de klantenservice en hoeven neit betaald te worden omdat er een verkeerd artikel geleverd was. Dat is ook al te zien op het overzicht, die kosten zijn er al afgehaald.
Eh, die code van DHL werkte niet....net geprobeerd. Ik neem aan dat het dan al aangekomen is, als er geen gegevens meer beschikbaar zijn.
En over de verzendkosten; daar heeft ze contact over gehad met de klantenservice en hoeven neit betaald te worden omdat er een verkeerd artikel geleverd was. Dat is ook al te zien op het overzicht, die kosten zijn er al afgehaald.
dinsdag 23 november 2010 om 21:37